Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Wydarzenia

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z Innovelty
proponuje

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na które składają się:

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
21 - 22 marca 2016r. | Warszawa


Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów (zespoły 4 - 5 osobowe), w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Obecnie jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach użytkowników, współtworzeniu w interdyscyplinarnych zespołach. Łączy kreatywność i innowacyjność, dzięki którym Klienci pokochają Twoje produkty i usługi.
Również Ty pokochasz tę metodę, a po powrocie ze szkolenia będziesz mógł zastosować metodę myślenia projektowego w Twojej firmie.

więcej: http://successpoint.pl/design-thinking

Korzyści z uczestnictwa:
-zdobycie praktycznych umiejętności projektowania metodą Design Thinking;
-umiejętność zaplanowania projektu, identyfikacji problemu i definiowania wyzwania
projektowego skoncentrowanego na realnych potrzebach użytkowników i celu biznesowego;.
-rozwinięcie umiejętności holistycznego patrzenia na problem biznesowy i społeczny;
-nauczenie się odpowiednio definiować grupy docelowe własnego produktu lub usługi;
-poznanie zastosowania technik kreatywnego generowania pomysłów i ich selekcji;
-nauczenie się prototypowania i testowania rozwiązań, bez ponoszenia kosztów; co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu własnych rozwiązań;
-poznanie narzędzi ewaluacji wdrożenia.

Uczestnik szkolenia otrzyma zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych fazach procesu.

Odbiorcy szkolenia:
-kadra zarządzająca i pracownicy działów marketingu, R&D, rozwoju produktów i usług obsługi klienta;
-właściciele małych firm;
-studenci studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich;
-wszyscy, którzy słyszeli o metodzie Design Thinking i są zainteresowani innowacyjnymi metodami projektowania, a ich kreatywna dusza woła ciągle o nowe wyzwania.

Szczegółowy program : http://successpoint.pl/design-thinking#szczeg%C3%B3%C5...

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/techniki-kreatywne

Projektowanie doświadczeń
25 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/projektowanie-doswiadczen

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług
9 maja 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/rola-badan

Zgłoś się na jedno szkolenie lub na cały cykl!

Trener: Rafał Kamiński

Założyciel firmy szkoleniowej Innovelty. Posiada ogromne doświadczenie w pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak: PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank. Brał udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju. Zdobywca wielu nagród, mi.in: TOP Performer Award in the project of bank merger, 2014, TOP Performer Award the Board Raiffeisen Bank Polska decided, 2009, Award of PTK Centertel General Director (Orange Poland) for acceptance of holistic responsibility and realization of project CRM for sale department, 2006.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
tel. +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona najnowszym technologiom komunikacji cyfrowej.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,DIGITAL SIGNAGE SUMMIT” odbędzie się 20 KWIETNIA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Digital Signage Unleashed for Mobile
Rafał Federowicz, T-Mobile Polska S.A.

Digital Signage jako efektywne narzędzie wsparcia sprzedaży
Marian Tymiński, Apella S.A.

Rynek Digital Signage w Polsce i na świecie. Najciekawsze kampanie reklamowe minionego roku
Joanna Pełech, Blue Eyes Media Sp.z o.o.

Ile nośników reklamowych masz w znajomych na FB?
Sebastian Szysz, ZenithOptimedia Group Sp. Z o.o.

O czym pamiętać przygotowując przekaz reklamowy – wybrane zagadnienia
Marta Kwiatkowska-Cylke, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp.k.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „DIGITAL SIGNAGE SUMMIT”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.03.16 o godzinie 09:05
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Wydarzenia

Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta.

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni.

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze, staną przed możliwością zdobycia wiedzy, na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25

Głos zabiorą m.in:
Artur Brzyski - Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl
Anita Jankiewicz - Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: http://successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
wsparcie procesów biznesowych – BPM;
Business Intelligence - analizy i raporty;
archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent
rozwiązania/aplikacje mobilne;
usługi mobilne - mapy/ okalizacja;
sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń;
zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
rozliczanie prowizji;
system powiadamia, przypomina;
systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
porównywarki cen i usług;
elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:
kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
-dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów,
-kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj-si%C4%99

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

IV Konferencja Klubu Biznesu Beauty Inspiration „ZYSKOWNY BIZNES BEAUTY I SPA” dedykowana jest specjalnie osobom prowadzącym biznes spa i beauty.

Ideą konferencji jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu nowych trendów, pomysłów i rozwiązań, które służą usprawnieniu prowadzenia biznesu beauty i spa oraz zwiększania jego konkurencyjności.

Na Konferencji DOWIESZ SIĘ:
* jak mądrze wydawać pieniądze na marketing, by nie przepłacać
* jak podnieść zyskowność biznesu dzięki planowaniu finansowemu
* jakie wnioski wyciągać ze wzlotów i upadków innych firm
* jak i kiedy sprzedawać, by nie przegapić szansy na dodatkowy zysk
* jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki automatyzacji działań
* jak przygotować ofertę salonu i spa, by przyciągać klientów i mieć zysk
* jak podnieść rentowność swojego biznesu
* jak obudzić w sobie chęci i siłę do działania
* jak sfinansować pomysły na podniesienie swojej konkurencyjności

Dzień pierwszy (30.05) - cały dzień eksperckich wykładów oraz ekspozycje partnerów Konferencji.

Prelegentami Konferencji są najlepsi eksperci w kluczowych aspektach prowadzenia biznesu spa:
Pawel Tkaczyk - specjalista budowy silnych marek, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta,
Marta Fiłoń - szkolenia, trener biznesu spa & beauty,
Kalina Ben Sira - założycielka i prezes sieci Klinika La Perla,
Jolanta Zwolińska - businesswoman,
Justyna Gwiazda-Wapińska - właścicielka SHE DAY SPA & HAIR DESIGN,
Beata Adamczyk - manager w Instytut Zdrowia i Urody FENIKS,
Anna Urbańska - neurocoach, Master Trener w Structogram Polska,
Sebastian Maśka - pomysłodawca i współzałożyciel Versum.pl
Piotr Tabor - zarządzający siecią Hoteli Plus, koordynator projektów inwestycyjnych i szkoleniowiec

Dzień drugi (31.05) – dyskusja managerów obiektów beauty i spa w tematyce 5 elementów zyskowności:
* Oferta * Finanse * Koszty * Inwestycje * Promocja *
Dzień drugi przeznaczony jest tylko dla managerów obiektów beauty i spa. Ilość miejsc ograniczona (tylko 50 miejsc).
Moderatorem dyskusji jest Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration.

Jeśli chcesz, aby Twój biznes Spa wszedł na zupełnie nowy poziom dzięki zdobyciu fachowej wiedzy - wybierz najlepszy pakiet dla Ciebie i dołącz do nas już 30 i 31 maja w Warszawie. Jeśli nie zarządzasz obiektem beauty i spa, a chcesz zdobyć fachową wiedzę lub planujesz inwestycje - serdecznie zapraszamy ---> http://konferencja.beautyinspiration.pl/

Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:
Tel.: 537 110 282
@: konferencja@spainstytut.pl
http://konferencja.beautyinspiration.pl/
http://beautyinspiration.pl/
Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja Konferencji: https://www.youtube.com/watch?v=6eNskTS1jWo

Do zobaczenia :)
Konrad Tylski

Konrad Tylski Automatyk, elektryk
oraz specjalista od
zabezpieczeń elek...

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

17 maja zapraszamy do Warszawy na XXIII edycję konferencji Cloud Computing
GigaCon, która odbędzie się w hotelu Novotel Airport Ul. 1 sierpnia 1.

Jeśli zastanawiają się Państwo, jak dołączyć do grona
przedsiębiorców, którzy odkryli zalety chmury – optymalizację
kosztów, szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań IT
– serdecznie zapraszamy do udziału w XXIII edycji konferencji Cloud
Computing GigaCon

Proponowana tematyka wykładów:

- Cloud Computing – trendy, nadzieje, prognozy, wyzwania
- Pierwsze kroki przy wdrożeniach usług chmury obliczeniowej
- Integracja systemów w chmurze
- Usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej, mieszanej
- Zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
- Usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS
- Bezpieczeństwo danych w chmurze
- Cloud computing z prawnego punktu widzenia – prawo autorskie, umowy
licencyjne, ochrona danych, odpowiedzialność dostawcy usługi cloud
computing
- Cloud jako droga do zmniejszenia kosztów i usprawnienia procesów w
firmie
- Firma i dokumenty w chmurze

UWAGA spośród uczestników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody:
- 2x voucher na lot paralotnią
- 1x miesięczny karnet na siłownie
- 1x 4-osobowe wejście do parku rozrywki
- 7x voucher na loty nad wodą
- 2x 5-os vouchery do Black Cat Escape (pokoje zagadek)
- 2x bon na 150zł na kosmetologie medyczną
- 1x voucher na masaż

Więcej informacji oraz formularz bezpłatnej rejestracji dostępne są na
stronie: http://gigacon.org/event/cloud_warszawa_2016

Temat: Wydarzenia

BRIAN TRACY W LUBLINIE 18 PAŹDZIERNIKA!!!

Pierwsze takie wydarzenie w Polsce, dotyczące negocjacji biznesowych które poprowadzi sam BRIAN TRACY- najbardziej wpływowy lider biznesu na świecie. Przez 6 godzin poprowadzi szkolenie z zakresu negocjacji biznesowych dla przedsiębiorców, właścicieli firm, managerów, liderów i kadry zarządzającej. Osobiście udzieli wskazówek jak zaoszczędzić 20 % i więcej, na każdej dokonywanej transakcji.
Po więcej informacji zapraszam na stronę http://bestkariera.pl/

Jeśli chcesz stać się liderem w Twojej dziedzinie, nie może Cię zabraknąć!

Do zobaczenia!
Gosia Idid

Gosia Idid Inoffice & Cowork

Temat: Wydarzenia

Ruszył właśnie nabór do Programu Akceleracyjnego "Mądry Biznes". Dla wszystkich, którzy chcą założyć własną firmę, mają pomysł biznesowy, motywację i determinację, ale brakuje im wiedzy praktycznej i biznesowej. Już dziś mogą się zgłosić do Programu https://www.facebook.com/events/611560492336895/

20 uczestników, 20 tygodni, 10 bloków szkoleniowych, sesje burzy mózgów, indywidualne konsultacje, networking i Twój własnoręcznie napisany Biznesplan. Szczegóły Programu oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://madry-biznes.pl dostępny do 31 maja. Szczegółowe przedstawienie sylwetek szkoleniowców oraz Partnerów Programu znajdziecie na stronie Programu https://www.facebook.com/madrybiznes/.
Start Programu już w czerwcu!

Organizatorem Programu jest Idid Inoffice & Cowork - biuro coworkingowe, które oprócz w pełni wyposażonych minibiur i miejsc do pracy, ma do dyspozycji profesjonalne sale szkoleniowe i warsztatowe. Idid mieści się przy Al. KEN 93 ( 11 piętro), tuz przy wyjściu ze stacji metra Stokłosy.
https://www.facebook.com/biuroiDid/


Obrazek



Wyślij zaproszenie do