konto usunięte
Temat: Booking.com - NIE dla Klientów
Pewnego dnia rezerwując hotel w Madrycie nastąpił błąd systemu booking.com i rezerwacja nie została zakończona. Nie otrzymałem też żadnego potwierdzenia rezerwacji i nie byłem świadom tego, że booking.com jednak mimo błędu systemu dokończył rezerwację, ale mi jej nie wysłał.Nie świadomy niczego, dokonałem innej rezerwacji i spędziłem kilka dni w Madrycie, a w tym czasie hotel, do którego się nie zgłosiłem obciążył mnie kwotą 70 EUR.
Proces reklamacji nie trwał długo, booking.com nigdy nie broni klientów i nie stoi nigdy po stronie klienta. Operator nawet nie mógł udowodnić, że wysłał mi maila z potwierdzeniem rezerwacji.
Booking.com oparł swoją decyzje na podstawie poniżej przedstawionych możliwości:
"Powodem nie otrzymania potwierdzenia mogla być błędna pisownia adresu email.
Potwierdzenie mogło tez przypadkowo trafić do tzw. filtru SPAM w Pańskiej skrzynce odbiorczej.
W takim przypadku mógł Pan skontaktować się z działem obsługi klienta w celu potwierdzenia rezerwacji , a potwierdzenie byloby do Pana ponownie przesłane."
Odpisałem im:
"1. Oświadczam, że nie otrzymałem potwierdzenia dokonania rezerwacji, a
system komputerowy nie potwierdził mi zakończenia rezerwacji
2. Od dnia "dokonania rezerwacji" w dniu 17.10.2010 nie wchodziłem na
stronę rezerwacji, co potwierdza Państwa system (ostatnia zmiana
dokonana jest w sobotę 5 marca 2011 w celu obciążenia mojego konta.
3. " Dokonana rezerwacja" nie była restrykcyjna - anulowanie możliwe
było do określonej godziny w dniu przyjazdu wg Państwa informacji,
więc można było anulować rezerwację bez kosztowo w każdej chwili.
Na podstawie Państwa korespondencji, widzę, że nie są Państwo
zainteresowani wyjaśnieniem sprawy ani pomocą mi, jako Państwa klientowi
w zaistniałej sytuacji. Z przykrością muszę stwierdzić, że dobro klienta
nie jest Państwa priorytetem."
Więc poprosiłem czy w momencie dokonywania rezerwacji nie było awarii systemu...Adam C. edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 11:09