konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Pewnego dnia rezerwując hotel w Madrycie nastąpił błąd systemu booking.com i rezerwacja nie została zakończona. Nie otrzymałem też żadnego potwierdzenia rezerwacji i nie byłem świadom tego, że booking.com jednak mimo błędu systemu dokończył rezerwację, ale mi jej nie wysłał.

Nie świadomy niczego, dokonałem innej rezerwacji i spędziłem kilka dni w Madrycie, a w tym czasie hotel, do którego się nie zgłosiłem obciążył mnie kwotą 70 EUR.

Proces reklamacji nie trwał długo, booking.com nigdy nie broni klientów i nie stoi nigdy po stronie klienta. Operator nawet nie mógł udowodnić, że wysłał mi maila z potwierdzeniem rezerwacji.

Booking.com oparł swoją decyzje na podstawie poniżej przedstawionych możliwości:
"Powodem nie otrzymania potwierdzenia mogla być błędna pisownia adresu email.
Potwierdzenie mogło tez przypadkowo trafić do tzw. filtru SPAM w Pańskiej skrzynce odbiorczej.
W takim przypadku mógł Pan skontaktować się z działem obsługi klienta w celu potwierdzenia rezerwacji , a potwierdzenie byloby do Pana ponownie przesłane."

Odpisałem im:
"1. Oświadczam, że nie otrzymałem potwierdzenia dokonania rezerwacji, a
system komputerowy nie potwierdził mi zakończenia rezerwacji
2. Od dnia "dokonania rezerwacji" w dniu 17.10.2010 nie wchodziłem na
stronę rezerwacji, co potwierdza Państwa system (ostatnia zmiana
dokonana jest w sobotę 5 marca 2011 w celu obciążenia mojego konta.
3. " Dokonana rezerwacja" nie była restrykcyjna - anulowanie możliwe
było do określonej godziny w dniu przyjazdu wg Państwa informacji,
więc można było anulować rezerwację bez kosztowo w każdej chwili.

Na podstawie Państwa korespondencji, widzę, że nie są Państwo
zainteresowani wyjaśnieniem sprawy ani pomocą mi, jako Państwa klientowi
w zaistniałej sytuacji. Z przykrością muszę stwierdzić, że dobro klienta
nie jest Państwa priorytetem."

Więc poprosiłem czy w momencie dokonywania rezerwacji nie było awarii systemu...Adam C. edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 11:09

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Booking.com odpowiada:

Uprzejmie informuje, iż zgłosiliśmy Państwa reklamacje do naszego działu, który będzie miał mozliwosc stwierdzenia czy mogły pojawić się problemy techniczne podczas dokonywania przez Państwa rezerwacji. Jak tylko otrzymamy odpowiedz skontaktujemy się z Państwem ponownie.

Booking.com odpowiada:

W nawiązaniu do trwającej dyskusji na temat Pańskiej rezerwacji 208869801 informujemy , ze nasz dział techniczny nie odnotował próby anulowania tej rezerwacji.
Jeśli podczas dokonywania rezerwacji pojawiły się problemy , zawsze posiada Pan możliwość telefonicznego kontaktu z działem obsługi klienta aby potwierdzić dokonanie rezerwacji.

Czytając obie odpowiedzi, zrozumiałem:
- booking.com nie odpowiedział na własne pytanie - czy były problemy techniczne podczas dokonywania rezerwacji
- booking.com potwierdził, że były błędy podczas dokonywania mojej rezerwacji i powinienem był skontaktować się działem obsługi klienta

W każdym razie skasowano mi 70 EUR i koniec. Ale teraz booking. com jest zamieszany w większą aferę...

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Na stronie booking.com pojawiła się kilka dni temu rewelacyjna oferta:

Holiday Inn Resort Baruna Bali 5*****

10 USD pokój/noc. Daty z tak niską ceną to 2012 rok: styczeń - marzec czyli w porze deszczowej, kiedy tam jest najmniej turystów.

"Otoczony ogrodem, pięciogwiazdkowy hotel Holiday Inn Baruna oferuje gustownie urządzone pokoje w stylu balijskim. Zaplecze hotelu obejmuje duży odkryty basen kilka kroków od plaży, siłownię, restaurację na plaży i spa.

Mieszczący się w spokojnej miejscowości Tuban ośrodek Holiday Inn Baruna Bali mieści się 10 minut samochodem od międzynarodowego lotniska Denpasar. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. Do tętniącego życiem centrum Kuta można dojść z hotelu spokojnym krokiem w 15 minut.

Klimatyzowane pokoje w hotelu Baruna Holiday Inn posiadają balkon, 32-calowy telewizor z płaskim ekranem oraz przyjemne umeblowanie z jasnego drewna. W każdym z nich znajduje się lodówka, sejf i odtwarzacz DVD.

Zaplecze hotelu obejmuje korty tenisowe i gabinet masażu w pawilonie na świeżym powietrzu. Uprzejmy personel może pomóc w zorganizowaniu podróży, opiece nad dziećmi i załatwieniu spraw biznesowych.

Położona przy basenie restauracja Palms zaprasza na obfite dania kuchni międzynarodowej podawane w formie bufetu. W lokalu ENVY można zjeść posiłek w bardziej intymnej atmosferze, na komfortowej kanapie z przepięknym widokiem na morze.

Liczba pokoi: 195. Sieć hotelowa: Holiday Inn Hotels & Resorts."

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Tak jak wielu chętnych dokonałem rezerwacji.
Nikt nie mógł przypuszczać, że jest to błąd systemu, bo:
- przy cenach promocyjnych były skreślone ceny regularne;
- w tym samym czasie trwały inne rewelacyjne oferty - oferta na Kleopatra Aytur Apart Hotel w Alanya w cenie 19,63 PLN za 4 osoby/apartament/noc

Więc dokonałem, jak wielu innych podróżników rezerwacji. Nad ranem oferta została zablokowana i każdy z nas dostał mail z dalekiej Azji:

"Szanowni Państwo Adam Cend,

Dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.
W imieniu hotelu Holiday Inn Resort Baruna Bali serdecznie Państwa
przepraszamy, ale nie jesteśmy w stanie potwierdzić Państwa rezerwacji.
Cena każdej nocy jest w rzeczywistości 171,00 Dolarów
Amerykańskich(USD), a nie 10,00 Dolarów Amerykańskich(USD).
Uprzejmie prosimy o zaakceptowanie prawidłowej ceny.
Rozumiemy, że cena może być zbyt wysoka dla Państwa i Państwo zechcą
anulować tę rezerwacje.
W celu uniknięcia dalszych opóźnień prosimy, aby zalogowali się
Państwo w
zakładce Moja Rezerwacja. Można to zrobić na dwa sposoby:
1) klikając na znajdujący się w potwierdzeniu rezerwacji link
anulowanie/zmiana rezerwacji, który przeniesie Państwa do zakładki Moja
Rezerwacja
lub
2) wchodząc na naszą stronę, na której należy wybrać zakładkę Moja
Rezerwacja i wprowadzić numer rezerwacji oraz kod PIN, które otrzymali
Państwo po zakończeniu rezerwacji.
https://secure.booking.com/mybooking.html
W zakładce Moja Rezerwacja prosimy wybrać opcję Moja Rezerwacja -
Samoobsługa, a następnie kliknąć "Anuluj", aby anulować
rezerwację pokoju,
lub "Anuluj całą rezerwację".
Jeżeli anulowanie rezerwacji przez Internet nie powiedzie się, prosimy o
kontakt z nami do 27 maja 2011.
Jeśli Państwo nie skontaktują się z nami do dnia 27 maja 2011 roku w
związku z anulowaniem tej rezerwacji, Państwa rezerwacja będzie
potwierdzona w właściwej cenie(171,00 Dolarów Amerykańskich(USD) za
jedną noc).
Jest nam niezmiernie przykro z powodu rozbieżności pomiędzy cenami
podanymi
w naszym systemie, a cenami zaproponowanymi przez hotel.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Jeszcze raz dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.

Z wyrazami szacunku,
Customer Service Team"

List chamski, arogancki, straszący Klienta konsekwencjami.

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Oto moja odpowiedź:

Szanowni Państwo,

W statusie wydrukowanej przeze mnie rezerwacji widnieje status
Confirmed/Potwierdzony. Hotel, za pośrednictwem Booking.com zawarł ze
mną umowę usługi noclegowej, z której liczę, że zamierza się
wywiązać po cenie umownej, to jest 10$ za noc.

Zgodnie z regulaminem Booking.com:
"Rezerwując pokoje przez system Booking.com wchodzą Państwo w
bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z hotelem, w którym
dokonują Państwo rezerwacji (...) Każdy hotel przez cały czas
pozostaje odpowiedzialny za dokładność, kompleksowość i poprawność
(opisowych) informacji (włącznie z cenami i dostępnością)
wyświetlanych na naszej stronie"

W wypadku obciążenia mnie kwotą 171 USD za noc, podam Państwa do Sądu
celem wyegzekwowania zawartej umowy oraz sytuację powyższą opiszę na
wszystkich forach internetowych celem bojkotowania Państwa usług.

Kiedy ja reklamowałem u Państwa usługę rezerwacji, Państwo nie uznali
kwestii błędu czy pomyłki i bez problemu obciążyli mnie kwotą 70 EUR.
Teraz ja zamierzam wyegzekwować należne mi usługi zgodnie z zawartą
umową.

Z poważaniem
Adam Cend

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Widać masz pecha. Wielokrotnie korzystałam z rezerwacji na booking.com i nie miałam żadnych przykrych niespodzianek.

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Booking.com odpowiada kolejnym mailem, gdzie tym razem pomyliły mu się nazwy hotelu:

"Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wybranie Booking.com

Otrzymaliśmy Państwa odpowiedź w związku z pomyłką jaka miała
miejsce w przypadku ceny Państwa rezerwacji. Hotel chciałby zaoferować
Państwu zniżkę w wyskonsci 30 procent. Całkowity koszt Państwa nowej
rezerwacji będzie wynosił USD718.2.

W iminiu hotelu Grand Slam Park Inn, prosimy przyjąć nasze serdeczne
przeprosiny za błędnie opublikowane ceny na naszej stronie.

Uprzejmie prosimy o wyrozumiałaość i potwierdzenie czy akceptują
Państwo nową cenę rezerwacji.

W razie dodatkowych pytań, jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji.

Raz jeszcze dziękujemy za wybranie Booking.com i życzymy miłego pobytu.

Serdecznie pozdrawiam,
Customer Service Team"

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Oto moja odpowiedź:

Szanowni Państwo,

Państwa odpowiedź jest przykładem żenującego poziomu obsługi Klienta.
Nawet nazwy hotelu nie potrafią Państwo prawidłowo napisać.
Odrzucam Państwa ofertę i przypominam, że w statusie wydrukowanej
przeze mnie rezerwacji widnieje status Confirmed/Potwierdzony.
Hotel, za pośrednictwem Booking.com zawarł ze mną umowę usługi
noclegowej, z której liczę, że zamierza sięwywiązać po cenie umownej,
to jest 10$ za noc.

Zgodnie z regulaminem Booking.com:
"Rezerwując pokoje przez system Booking.com wchodzą Państwo w
bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z hotelem, w którym
dokonują Państwo rezerwacji (...) Każdy hotel przez cały czas
pozostaje odpowiedzialny za dokładność, kompleksowość i poprawność
(opisowych) informacji (włącznie z cenami i dostępnością)
wyświetlanych na naszej stronie"

W wypadku obciążenia mnie kwotą 171 USD za noc, podam Państwa do Sądu
celem wyegzekwowania zawartej umowy oraz sytuację powyższą opiszę na
wszystkich forach internetowych celem bojkotowania Państwa usług.

Kiedy ja reklamowałem u Państwa usługę rezerwacji, Państwo nie uznali
kwestii błędu czy pomyłki i bez problemu obciążyli mnie kwotą 70 EUR.
Teraz ja zamierzam wyegzekwować należne mi usługi zgodnie z zawartą
umową.

Z poważaniem
Adam Cend

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Jest to przykład:
- braku staranności
- braku wyczucia problemu
- braku dbałości o kontakt z klientem

Kiedy wszystko jest OK, każdy z nas jest zadowolony, natomiast w wypadku problemów booking.com umywa ręce, bo to nie jego wina - wina jest zawsze po stronie klienta.

Booking.com nie jest jedynym operatorem i nie zawsze ma najniższe ceny, więc po co korzystać z kogoś, kto w trudnych sytuacjach nigdy nam nie pomoże.

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Pracownikom booking.com polecam szkolenia ze Standardów Obsługi Klienta.

Zapomniałem dodać, że pracownicy booking.com logują się na fora turystyczne celem obrony godności własnej firmy...żenada, ale widocznie taka jest polityka firmy.

Polecam:

http://fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=3021&sta...

http://www.facebook.com/fly4free/posts/162147213849387Adam C. edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 10:53
Krzysztof Grabarczyk

Krzysztof Grabarczyk Psycholog -
coaching, szkolenia,
doradztwo

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Adam C.:
Pracownikom booking.com polecam szkolenia ze Standardów Obsługi Klienta.

Obawiam się, że to nie kwestia kompetencji pracowników - z tego co piszesz śmiem wnioskować, że nikt od nich wysokich standardów obsługi nawet nie wymaga... niestety...
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Adam C.:
W wypadku obciążenia mnie kwotą 171 USD za noc, podam Państwa do Sądu
celem wyegzekwowania zawartej umowy oraz sytuację powyższą opiszę na
wszystkich forach internetowych celem bojkotowania Państwa usług.

Kiedy ja reklamowałem u Państwa usługę rezerwacji, Państwo nie uznali
kwestii błędu czy pomyłki i bez problemu obciążyli mnie kwotą 70 EUR.
Teraz ja zamierzam wyegzekwować należne mi usługi zgodnie z zawartą
umową.

Z poważaniem
Adam Cend


trzymam kciuki i mam nadzieje, ze pojezdiesz za 10$/noc.

w przeciwnym wypadku.. walka z wiatrakami na drodze sadowej.. ale na pewno Twoj upor zostanie wynagrodziny.

Sam mam gorsze lub lepsze dosciadzcenia z serwisami typu:
booking.com
czy
hrs.deoliver R. edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 10:59

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

trzymam kciuki i mam nadzieje, ze pojezdiesz za 10$/noc.

w przeciwnym wypadku.. walka z wiatrakami na drodze sadowej.. ale na pewno Twoj upor zostanie wynagrodziny.

Sam mam gorsze lub lepsze dosciadzcenia z serwisami typu:
booking.com
czy
hrs.de

Już nie chodzi o sam wyjazd. Kilka tysięcy rezerwacji w cenach po 10 USD za noc....wiadomo nikt tego nie finansowo nie utrzyma.
Chodzi teraz o formę przeprosin i rekompensatę z tego tytułu, bo tak to jest przyjęte w wiarygodnych firmach;)
Stanisław Rzewuski

Stanisław Rzewuski Nothing moves
without Mechanical
Engineering

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Czegoś tu nie kumam - nie dobrze przetwarzam długie texty.

1. Robisz rezerwacje przez booking.com w Madrycie.(podejrzewam, że używasz karty kredytowe)

2. nie dostajesz jej potwierdzenia

3. robisz inną

4. hotel obciąża cię za nie pokazanie się "no show" - twoją kartę kredytową

Tak naprawdę to co trzeba zrobić to wbić operatorowi kart, że nie ma podstawy prawnej do ociążenia ciebie bo transkacja z twojej perspektywy nie miała miejsca - jest to próba wyłudzenia.

Booking com - twierdzi, że rezerwacja miała miejsce - twierdzą, że masz spam filtr. Odpisujesz nie mam - inna (ta druga rezerwacja) przszła.
Nie anulowałem bo zgodnie z prawem nie miałeś czego anulować. Możesz jeszcze pogrozić paluszkiem, że wyłudzają pieniądze i zarzyczyć pełen wydruk transakcji pierwszej z systemu i drugiej też.

Twoje zapotrzbowanie/Wysłanie do hotelu/wysłsanie do Ciebie - mają obowiązek.
w sprawę jeszcze wypada uwikłać hotel z zapytaniem na jakiej podstawie cię obciąża i znowu pogrozić paluszkiem, że wyłudzają pieniądze.
Po tym wszystkim powinna wyjść taka ilość kwitów, która jezeli przemawia na twoją kożyść wystarczy do anulowania kwoty noshow u operatora kart.

Jeszcze jedna rzecz po odbyciu noclegu w hotelu - system wysyła link tak byś mógł udzielić opinni (widocznej na stronie hotelu w systemie booking.com).
Jeżeli tego linka nie dostałeś - gra to n twoją korzyść, bo potwierdza, że transakcja nie miała miejsca, jak dostajesz opisujesz wszystko elegancko po angielsku o tym, że wszyscy tu kłamią i że masz dośc booking.com i hotelu.
Zamieszczasz linki do dokumentów i wtedy booking.com ma problem bo taka opinnia odstrasza wielu klientów. Jak usunie wpis znowu podstawa do dymu.

Moje doświadczenie z booking.com, generalnie nie są złe. A po wystawieniu negatywnej opinni firma zaczęła działać jak należy (wystawiłem taką dla takiego dziadoskiego premier inn w Londynie - Euston).

Niestety taki such dzisiejszy czasów - na jakości mało komu zależy każda firma daje nacisk na marketing i pseudo wizerunek.

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

1. Robisz rezerwacje przez booking.com w Madrycie.(podejrzewam, że używasz karty kredytowe)
TAK JEST
2. nie dostajesz jej potwierdzenia
TAK JEST
3. robisz inną
TAK JEST
4. hotel obciąża cię za nie pokazanie się "no show" - twoją kartę kredytową
TAK JEST
Tak naprawdę to co trzeba zrobić to wbić operatorowi kart, że nie ma podstawy prawnej do ociążenia ciebie bo transkacja z twojej perspektywy nie miała miejsca - jest to próba wyłudzenia.
CITIBANK NIE UZNAŁ REKLAMACJI i uznał, że wyczerpał możliwości rozpatrzenia mojej reklamacji
Booking com - twierdzi, że rezerwacja miała miejsce - twierdzą, że masz spam filtr. Odpisujesz nie mam - inna (ta druga rezerwacja) przszła.
Nie anulowałem bo zgodnie z prawem nie miałeś czego anulować. Możesz jeszcze pogrozić paluszkiem, że wyłudzają pieniądze i zarzyczyć pełen wydruk transakcji pierwszej z systemu i drugiej też.
BOOKING.COM MIAŁ SPRAWDZIĆ SWÓJ SYSTEM. OBIECAŁ W MAILU, ZE SPRAWDZI CZY W MOMENCIE DOKONYWANIA REZERWACJI WYSTĄPIŁ BŁĄD, ale na obiecankach się skończyło.

Twoje zapotrzbowanie/Wysłanie do hotelu/wysłsanie do Ciebie - mają obowiązek.
w sprawę jeszcze wypada uwikłać hotel z zapytaniem na jakiej podstawie cię obciąża i znowu pogrozić paluszkiem, że wyłudzają pieniądze.
Po tym wszystkim powinna wyjść taka ilość kwitów, która jezeli przemawia na twoją kożyść wystarczy do anulowania kwoty noshow u operatora kart.
HOTEL UZNAŁ, ŻE TO NIE JEGO PROBLEM.
Jeszcze jedna rzecz po odbyciu noclegu w hotelu - system wysyła link tak byś mógł udzielić opinni (widocznej na stronie hotelu w systemie booking.com).
Jeżeli tego linka nie dostałeś - gra to n twoją korzyść, bo potwierdza, że transakcja nie miała miejsca, jak dostajesz opisujesz wszystko elegancko po angielsku o tym, że wszyscy tu kłamią i że masz dośc booking.com i hotelu.
Zamieszczasz linki do dokumentów i wtedy booking.com ma problem bo taka opinnia odstrasza wielu klientów. Jak usunie wpis znowu podstawa do dymu.
SYSTEM W TYM WYPADKU NIE WYSŁAŁ LINKA Z PROŚBĄ O OPINIE. BOOKING.COM STWIERDZIŁ, ŻE WYSYŁA TYLKO TYM, KTÓRZY FAKTYCZNIE NOCOWALI W HOTELU.
Moje doświadczenie z booking.com, generalnie nie są złe. A po wystawieniu negatywnej opinni firma zaczęła działać jak należy (wystawiłem taką dla takiego dziadoskiego premier inn w Londynie - Euston).

Niestety taki such dzisiejszy czasów - na jakości mało komu zależy każda firma daje nacisk na marketing i pseudo wizerunek.

BOOKING COM OSTATECZNIE STWIERDZIŁ, ŻE NIE WIDZI PODSTAW DO DALSZEJ KORESPONDENCJI I MNIE OLAŁ.

Więc tym razem nie odpuszczę;)
Stanisław Rzewuski

Stanisław Rzewuski Nothing moves
without Mechanical
Engineering

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

FCK... co za dziady.

Walić jeszcze raz pisemną reklamcję do CITI pisząc, że doszło do wyłudzenia pieniędzy i zmywać się z tego banku. Pograć tym, ze zamykasz konta sronka i inne produkty bo są dziadami i nie rozpatrują reklamacji. To wielka globalna instytucja - ma to pewnie w nosie. Ale nie wolno się poddawać.
Jeszcze ostatnio pomocny w tych sprawach jest rzecznik obrony praw konsumentów.

Z booking.com pisać do znudzenia i dzwonić, można jeszcze pisma powysyłać, nie maile. To samo z hotelem, ale pewnie ćwiczyłeś ten wariant.

To co to był za hotel, żebym na pewno w nim nie nocował i wszyscy co wątek czytają?
Joanna Szczerba

Joanna Szczerba tłumacz j.
angielskiego

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

To zaskakujące (dla mnie), że Booking.com tak się zachowało w tej sytuacji. Robię dla nich tłumaczenia i jako zleceniodawca są bez zarzutu. Wszystko podliczone co do eurocenta, płatności zawsze w terminie, w razie jakichkolwiek wątpliwości sprawny kontakt mailowy.

A tu taki zonk...

konto usunięte

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Adam C.:
Kilka tysięcy rezerwacji w cenach po 10 USD za noc....
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,9651023,Wszystko...
i opinie
http://www.gamezilla.pl/content/empik-wszystko-po-4999...
podobnie, swojsko i będzie ciekawie :)
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Żeby było wesoło, tak naprawdę gros zawinił CITIBANK - a potem sie *uje-muje dziwią, że liczba kart kredytowych w Polsce spada :)))

A co do kasy za Bali - spokojnie , że skorzystasz po 10USD. Poczytaj o tych co liczą na błędy w systemach rezerwacji biletów lotniczych i oblatują świat dookoła za grosze. Linie płaczą i płacą. Czas by inni też się pogodzili , że e-biznes to normalny biznes i jak się zawiera umowę to klamka zapadła - może powinni się ubezpieczyć od takich zdarzeń? Albo zmienić dostawcę e-usług? Tyle, że to nie nasz, konsumentów, problem.

Inna sprawa to CITYKANT - ja bym reklamował odmowę.
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Booking.com - NIE dla Klientów

Ja nie polecam booking.com z innego powodu:
zadzwoniłam na infolinię w celu zarezerwowania
pokoju: kobieta zażądała ode mnie numeru karty kredytowej, której
ja nie posiadam :).

OK, procedury to procedury, tego się nie przyczepię.

Pogmerałam w internecie i znalazłam bezpośredni numer
do upatrzonego przeze mnie hotelu.

Zadzwoniłam, zarezerwowałam pokój. To samo
mam prawie 50 złotych taniej...

Następna dyskusja:

nie polecam e-soflens.com




Wyślij zaproszenie do