Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm
Panie Macku, dobrze postawione pytania. Odpowiem przez porównanie historyczne.
Wie Pan jaki czołg zwyciężył II wojne? Rosyjski T34. Mimo tego, że niemiecki tygrys byl technicznie o wiele bardziej zaawansowany to właśnie z tego powodu produkowanie go w masowych ilościach było nie możliwe. Natomiast T34 był czołgiem prostym, ale produktywność była bardzo duża. Ruscy byli w stanie produkować go na duża skale. Ostatecznie ten właście czołg wygrał wojnę.
Czyli po prostu ilość wzięła gore nad jakością. Jaka była zwycięska strategia?
Umiejętność osiągnięcia kompromisu miedzy ilością a jakością. Tak jest w zasadzie w każdej dziedzinie życia.
Wracając do reklamy. Coż z tego, że zmontuje pan wyjątkowa dobrze stargetowana kampanie skoro zajmie to sporo czasu, będzie znacznie droższe
wystartuje znacznie później? W tym samym czasie inny klient może skorzystać z
tańszego rozwiązania jakościowego, ale takiego które da się uruchomić od razu.
Kiedy Pan będzie w połowie montowania swojej kampanii klient firmy konkurencyjnej będzie mail już widoczne efekty, albo w postaci celów biznesowych albo chociażby w postaci odpowiedzi czy taka strategia sie sprawdza. Resumując pod każdy produkt trzeba dobrać właściwa proporcje jakości do ilości.
Widac to przeciaż nawet na ulicach - więcej jeździ samochodów marki skoda niz aston martin. Gdyby Aston Martin wpkował kupe kasy na reklame w Zamościu a Skoda w reklamę w Monte Carlo obydwie fimy nigdy ich już nie odyskały.
Tak wiec na te zagadnienia REKLAMY trzeba patrzeć trochę szerzej. No ale kogo ja tutaj pouczam...?