Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

Posiadam bazę 161 000 zweryfikowanych maili firm i instytucji w Polsce
Aktualność bazy 99,5%!

http://bazybiznesowe.com.pl/pl/p/161-000-zweryfikowany...

K.

Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

czy klienci wyrazili zgoden na przetwarzanie danych w celach marketingowych?

mozna z tej listy normalnie korzystac?
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

to są maila firm i instytucji. Można do nich wysłać zapytanie o zgodę na przesłanie oferty. A do fim, które się zgodziy wysłać ofertę.

konto usunięte

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

Jaki ma sens taka baza przy założeniu, że nie chcemy spamować? Przesłanie zapytania czy chcą ofertę na "ślepo" do takiej ilości firm? - Bezsens! A gdzie konkretny kontakt i dopasowanie oferty? Chyba że sprzedajemy chłam jak z TV MANGO i chcemy naciągnąć jak największą ilość osób...

Poza tym - są to maile do firm - czy firmy w dzisiejszych czasach chronią swój adres mailowy i nie podają go na swojej stronie www? (jeżeli byłyby to prywatne maile do konkretnych osób decyzyjnych to może jeszcze byłby w tym jakiś sens...)
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

Panie Macku, dobrze postawione pytania. Odpowiem przez porównanie historyczne.
Wie Pan jaki czołg zwyciężył II wojne? Rosyjski T34. Mimo tego, że niemiecki tygrys byl technicznie o wiele bardziej zaawansowany to właśnie z tego powodu produkowanie go w masowych ilościach było nie możliwe. Natomiast T34 był czołgiem prostym, ale produktywność była bardzo duża. Ruscy byli w stanie produkować go na duża skale. Ostatecznie ten właście czołg wygrał wojnę.

Czyli po prostu ilość wzięła gore nad jakością. Jaka była zwycięska strategia?
Umiejętność osiągnięcia kompromisu miedzy ilością a jakością. Tak jest w zasadzie w każdej dziedzinie życia.

Wracając do reklamy. Coż z tego, że zmontuje pan wyjątkowa dobrze stargetowana kampanie skoro zajmie to sporo czasu, będzie znacznie droższe
wystartuje znacznie później? W tym samym czasie inny klient może skorzystać z
tańszego rozwiązania jakościowego, ale takiego które da się uruchomić od razu.
Kiedy Pan będzie w połowie montowania swojej kampanii klient firmy konkurencyjnej będzie mail już widoczne efekty, albo w postaci celów biznesowych albo chociażby w postaci odpowiedzi czy taka strategia sie sprawdza. Resumując pod każdy produkt trzeba dobrać właściwa proporcje jakości do ilości.

Widac to przeciaż nawet na ulicach - więcej jeździ samochodów marki skoda niz aston martin. Gdyby Aston Martin wpkował kupe kasy na reklame w Zamościu a Skoda w reklamę w Monte Carlo obydwie fimy nigdy ich już nie odyskały.

Tak wiec na te zagadnienia REKLAMY trzeba patrzeć trochę szerzej. No ale kogo ja tutaj pouczam...?

konto usunięte

Temat: Baza 161 000 w 99,5% aktualnych maili firm

Ilość wygrywa nad jakością?
bullshit.

Oczywiście po samej cenie bazy możemy wywnioskować, co otrzymujemy. Dobrze że Pan Krzysztof przedstawił tutaj swoją ofertę, ale po za samym linkiem do strony przydałaby się informacja bezpośrednio w temacie, czy adresaci wyrazili zgodę na otrzymywanie ofert marketingowych, czy są to po prostu przekopiowane adresy ze stron oraz co oznacza w tym przypadku, iż maile są zweryfikowane? Opisy baz na stronie również przydałoby się sprecyzować, bo opis "Legalny mailing do 100 000 firm." nie jest zbyt konkretny.

Następna dyskusja:

Baza Firm - maile - 500 000...




Wyślij zaproszenie do