konto usunięte

Temat: Szkolenie współpraca z mediami - Warszawa Poznań

W SPółPRACA Z MEDIAMI

Celem poniższego szkolenia jest przekazanie uczestnikom pogłębionej wiedzy na temat współpracy z mediami, tworzenia wizerunku firmy w mediach oraz zasady pracy z dziennikarzami.

Zajęcia są prowadzone przez profesjonalnego trenera Jacka Cholewińskiego, wykładowcę i dziennikarza pracującego w zawodzie od kilkunastu lat, w trakcie których poznał wszystkie obecne na rynku rodzaje mediów. Dają jedyną w swoim rodzaju szansę skorzystania z doświadczeń osoby od lat współpracującej z działami Public Relations, rzecznikami firm, kadrą menadżerską oraz liderami biznesu, a przede wszystkim znającej doskonale - „od kuchni”- techniki stosowane przez media. Zajęcia są zaplanowane jako wykład z aktywnym udziałem uczestników. Mają jednak charakter bardziej warsztatów niż typowego wykładu. Wszyscy uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia mające uzmysłowić im strukturę budowy informacji, pozwalające zdobyć umiejętność zbudowania planu komunikacji z otoczeniem, czy też przygotowania wystąpienia publicznego, jak też spotkania z mediami. Zajęcia zakładają przygotowanie do wywiadu i przeprowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej oraz nagranie i ocenę wystąpień uczestników.

1. Rynek mediów w Polsce.
2. Zasady budowania kontaktów i efektywnej współpracy z mediami.
3. Tworzenie medialnych baz danych.
4. Reguły i techniki monitoringu medialnego.
5. Zagadnienia kryptoreklamy.
6. PR na co dzień i w sytuacjach krytycznych;
Zasady białego i Czernego PR;
Budowanie wizerunku firmy;
Komunikacja wewnętrzna w firmie;
Analiza SWOT- świadomość mocnych i słabych stron firmy;
Redagowania tekstów PR;
Internet jako narzędzie PR;
7. Skuteczności działań prowadzonych w ramach media relations.
8. Działania w sytuacji kryzysowej.
Co to jest sytuacja kryzysowa;
Strony sytuacji kryzysowej;
9. Przygotowywanie scenariuszy kampanii medialnych.
10. Sporządzanie i realizowanie media planów.
Dlaczego współpraca z mediami jest taka ważna;
11. Jak pisać do mediów- notatki prasowe dla dziennikarzy- struktura i treść.
System informacji bieżącej dla prasy;
Cechy dobrej informacji i najczęściej popełniane błędy;
12. Wywiad prasowy i jego zasady. Odpowiedzi na trudne pytania, sytuacje kryzysowe
Opracowanie prasowe, oświadczenie, informacja specjalistyczna, komunikat informacyjny, tekst sponsorowany;
Zasady dykcji i poprawnej wymowy- znaczenie słów- zamienność, podobieństwo;
Wywiad radiowy, wywiad telewizyjny, wywiad prasowy;
13. Organizacja konferencji prasowych.
Konferencja reporterska, briefing, przyjęcie prasowe;
14. Wystąpienia publiczne.
Zasady zachowania się przed kamerą;
Zasady wystąpień radiowych;
15. Organizowanie imprez medialnych oraz przy współpracy mediów.

2 dni szkoleniowe
24-25.10. Poznań 4-5.10 Warszawa

Koszt szkolenia: 400PLN

kontakt: quercus@doradztwo-szkolenia.pl
tel: 607 607 985