Grażyna Anna Korzeniecka

RYNKI AZJATYCKIE
Sejny, podlaskie

Języki

angielski
biegły
litewski
dobry
rosyjski
podstawowy
tajski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
ZUPH IMPORT-EXPORT
- zarządzanie projektami i procesami,
- zarządzenie zespołem,
- odpowiedzialność za nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z dużymi klientami korporacyjnymi ,
- bieżąca obsługa kluczowych klientów,
- poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi,
- doradzanie klientom,
- planowanie, projektowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych klientów,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów,
- koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji,
- przygotowanie raportów marketingowych, cenowych i akcji promocyjnych,
- odpowiedzialność za kreowanie wizerunku firmy i politykę sprzedaży.
Logo
Dyrektor Zarządzający - właściciel
STIGLASS ART 3D
Własna działalność gospodarcza - koordynacja i odpowiedzialność za każdy obszar funkcjonowania firmy.
Logo
Dyrektor Regionalny, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu
STIGLASS
DECOR
ABC-N SYSTEM
Logo
Manager ds. Marketingu i Przetargów
ZUPH IMPORT-EXPORT
- wyszukiwanie informacji na temat przetargów, śledzenie najnowszych ogłoszeń przetargowych,
- przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych,
- przeprowadzanie analizy rynku oraz działań konkurencji,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji przetargowej oraz jej późniejszą archiwizację,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- koordynowanie działań marketingowych i akcji reklamowych,
- przestrzeganie terminowości składanych ofert przetargowych.
Techman Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
- nawiązywanie nowych kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy,
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej i umowy dla klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługa sprzedaży produktów w tym: negocjacje warunków transakcji, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem,
- realizacja zamówień klientów,
- reprezentacja firmy na podległym terenie,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
- przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie,
- przestrzeganie realizacji planu sprzedaży.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
POLSKA GRUPA ZBROJENIOWA (BUMAR ELEKTRONIKA - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT TELEKOMUNIKACJI S.A.)
Dział Marketingu i Współpracy z Zagranicą

Planowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych, przygotowywanie projektów graficznych o charakterze reklamowym (m.in.: ulotki, plansze, bannery, plakaty, foldery reklamowe, reklamy graficzne do czasopism) oraz koordynowanie ich wykonania przez dostawców zewnętrznych (agencje reklamowe i drukarnie). Organizowanie stoiska firmowego podczas krajowych i międzynarodowych wystaw/targów.
Znajomość procedur uzyskiwania certyfikatów (w tym natowskich z agencji NC3A i krajowych na szczeblu ministerialnym) - samodzielne prace związane z uzyskaniem certyfikatów, deklaracji.

- przygotowywanie materiałów informacyjnych o charakterze technicznym, handlowym i reklamowym,
- koordynacja wykonania materiałów marketingowych przez dostawców zewnętrznych (współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami),
- koordynowanie wykonania materiałów prasowych, kontakty z dziennikarzami, wydawnictwami,
- przygotowywanie, opracowywanie (graficzne) i zarządzanie materiałami marketingowymi oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań,
- przygotowywanie oraz obsługa wydarzeń marketingowych o charakterze promocyjnym (wystawy, targi, konferencje) w kraju i zagranicą,
- prowadzenie i koordynowanie wizyt kontrahentów krajowych i zagranicznych,
- planowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,
- kreowanie wizerunku firmy,
- udział w planowaniu kalendarza działań promocyjnych oraz współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego,
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowych,
- zarządzanie i aktualizacja strony internetowej,
- koordynacja prac związanych z uzyskaniem certyfikatów krajowych i zagranicznych (natowskich BOA - Basic Ordering Agreement - certyfikat umożliwiający przystępowanie do przetargów ogłaszanych przez natowską agencję NC3A).
Verbis
Specjalista ds. Marketingu
Prowadzenie projektów marketingowych – głównie planowanie i organizacja kampanii promocyjnych (w tym pomiar efektywności działań marketingowych), działania PR, kontakt z mediami, redagowanie artykułów reklamowych oraz zamieszczanie ich w pismach branżowych także anglojęzycznych. Badanie rynku i analiza satysfakcji klientów.
W przypadku dłuższych delegacji, wyjazdów służbowych czy urlopów prezesa (okres nawet 1-2 miesiąca) pełnienie zastępstwa za prezesa. Realizacja wszelkich prac managerskich.

Szkolenia i kursy

- Kurs English Business (The Tower)
- Szkolenie Adobe: Photoshop, InDesign, Illustrator (Euro Info Group)
- Sztuka Promocji – projekt i druk publikacji reklamowych (Forum)
- Szkolenia z zakresu technik sprzedaży i negocjacji (Zepter)
- Warsztaty psychologiczne poświęcone komunikacji niewerbalnej w biznesie (Sukces Pro)
- NLP w biznesie (Sukces Pro)

Edukacja

Logo
Grafika komputerowa, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

joga, rower, wędrówki górskie, nurkowanie (AOWD), podróże, muzyka, książka, medycyna naturalna, ziołolecznictwo, sztuka (głównie szklana rzeźba) w tym projektowanie o charakterze artystycznym, kuchnia azjatycka

Interesuje mnie handel międzynarodowy zwłaszcza zlokalizowany i/lub ukierunkowany na rynki azjatyckie, techniki sprzedaży i negocjacji w kulturach Dalekiego Wschodu.

CECHY OSOBOWOŚCI:
Szybkie dostosowywanie się do nowych sytuacji; niezależność; optymizm z odrobiną pragmatyzmu; łatwość uczenia się; ambicja; kreatywność; odpowiedzialność; komunikatywność.
Umiejętność:
- planowania i organizowania zadań;
- pracy indywidualnej i zespołowej;
- podejmowania trudnych decyzji;
- kierowania nacechowanego zadaniowym podejściem;
- podejmowania ryzyka;
- działania zwłaszcza w sytuacjach stresowych w sposób zdecydowany i z opanowaniem.

GŁÓWNE ZALETY:
- dążąc do realizacji celu walczę do końca, nie poddaję się;
- wyznaję zasadę, że wyznacznikiem sukcesu w życiu jest dyscyplina i konsekwencja;
- w życiu stawiam sobie ambitne cele;
- porażki są dla mnie ważnymi lekcjami, a wyzwania mobilizują do działania;
- chętnie podejmuję się działań nowych, nawet takich, w których nie mam doświadczenia, bowiem uważam, że nawet jeśli czegoś dzisiaj nie potrafię jednak dzięki chęci, automotywacji i umiejętności przyswajania wiedzy, szybko mogę się tego nauczyć;
- jestem człowiekiem czynu - wpierw dużo mówię, myślę, analizuję i rozważam, a potem od razu przechodzę do działania bowiem dla mnie w życiu liczą się przede wszystkim czyny i konkretne, przemyślane działania, a nie jedynie "Słowa, słowa, słowa";
- nie brakuje mi w życiu odwagi, a moje jedno z głównych mott brzmi: "Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz zacznij działać. Śmiałość zawiera z w sobie geniusz, siłę i magię" (Goethe).

NIEDOSKONAŁOŚCI:
- "Scio me nihil scire" (Socrates) - mam świadomość swoich niedoskonałości i niewiedzy w pewnych tematach. Jednak ciągle pracuję nad sobą i nad tym by zdobywać wiedzę w obszarach, które tego wymagają, które mnie rozwijają na poziomie intelektualnym i duchowym. Mam dość szerokie zainteresowania, ale również świadomość, że wielu rzeczy jeszcze nie wiem...

Inne

joga, rower, wędrówki górskie, nurkowanie (AOWD), podróże, muzyka, książka, medycyna naturalna, ziołolecznictwo, sztuka (głównie szklana rzeźba) w tym projektowanie o charakterze artystycznym, kuchnia azjatycka

Interesuje mnie handel międzynarodowy zwłaszcza zlokalizowany i/lub ukierunkowany na rynki azjatyckie, techniki sprzedaży i negocjacji w kulturach Dalekiego Wschodu.

CECHY OSOBOWOŚCI:
Szybkie dostosowywanie się do nowych sytuacji; niezależność; optymizm z odrobiną pragmatyzmu; łatwość uczenia się; ambicja; kreatywność; odpowiedzialność; komunikatywność.
Umiejętność:
- planowania i organizowania zadań;
- pracy indywidualnej i zespołowej;
- podejmowania trudnych decyzji;
- kierowania nacechowanego zadaniowym podejściem;
- podejmowania ryzyka;
- działania zwłaszcza w sytuacjach stresowych w sposób zdecydowany i z opanowaniem.

GŁÓWNE ZALETY:
- dążąc do realizacji celu walczę do końca, nie poddaję się;
- wyznaję zasadę, że wyznacznikiem sukcesu w życiu jest dyscyplina i konsekwencja;
- w życiu stawiam sobie ambitne cele;
- porażki są dla mnie ważnymi lekcjami, a wyzwania mobilizują do działania;
- chętnie podejmuję się działań nowych, nawet takich, w których nie mam doświadczenia, bowiem uważam, że nawet jeśli czegoś dzisiaj nie potrafię jednak dzięki chęci, automotywacji i umiejętności przyswajania wiedzy, szybko mogę się tego nauczyć;
- jestem człowiekiem czynu - wpierw dużo mówię, myślę, analizuję i rozważam, a potem od razu przechodzę do działania bowiem dla mnie w życiu liczą się przede wszystkim czyny i konkretne, przemyślane działania, a nie jedynie "Słowa, słowa, słowa";
- nie brakuje mi w życiu odwagi, a moje jedno z głównych mott brzmi: "Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz zacznij działać. Śmiałość zawiera z w sobie geniusz, siłę i magię" (Goethe).

NIEDOSKONAŁOŚCI:
- "Scio me nihil scire" (Socrates) - mam świadomość swoich niedoskonałości i niewiedzy w pewnych tematach. Jednak ciągle pracuję nad sobą i nad tym by zdobywać wiedzę w obszarach, które tego wymagają, które mnie rozwijają na poziomie intelektualnym i duchowym. Mam dość szerokie zainteresowania, ale również świadomość, że wielu rzeczy jeszcze nie wiem...

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
3D
3D
grafika 3D
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Ameryka Łacińska
Ameryka Łacińska
Dla miłośników wszystkiego, co ma związek z Ameryką Łacińską
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Argentyna
Argentyna
Tam gdzie narodziło się Tango...
Aromaterapia
Aromaterapia
aromaterapeutyczne rozważania na pograniczu wiedzy fachowej i subiektywnego doświadczenia
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
AUSTRALIA
AUSTRALIA
dla wszystkich którzy kochają ten kraj
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I