Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Ostatnio administratorzy GL postanowili wprowadzić nieco porządków na grupach, i poprosili o przesłanie następującej informacji:
"Moi Kochani!
W związku z prośbami administracji tego cudownego miejsca jakim jest GoldenLine chciałabym/chciałbym Wam przypomnieć że jedyną - legalną - drogą do zamieszczania ogłoszeń rekrutacyjnych na GL jestest emisja oferty poprzez stronę http://goldenline.pl/rekrutuj-z-nami lub kontakt z działem sprzedaży rekrutacja@goldenline.pl. Wszystkie inne drogi mogą skutkować... nie chcecie wiedzieć :)
kończąc ten jakże interesujący wywód bardzo Wam dziękuję za poświęcony na jego przeczytanie czas :)

Wasza/Wasz moderator"
...a więc spełniam ich prośbę, i przesyłam tekst z prośbą o stosowanie się do niego....
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Dzięki Michał. Ja jeszcze dodam prośbę o niekomercjalizowanie grupy. Nie dodawajcie ogłoszeń komercyjnych typu CC ABC przyjmie zlecenia. Takie ogłoszenia będą usuwane.

Dodatkowo co chwilę ktoś mnie prosi o rozesłanie newslettera, a
to o konferencji, a to odnośnie poszukiwania managera CC a to odnośnie szkoleń itp. Nie chcę wszystkich newsletterów wysłać, aby nie spamować osób korzystających z grupy. Szczególnie takich o charakterze komercyjnym. I tutaj proszę o wyrozumiałość.Michał Tomasz Małowiecki edytował(a) ten post dnia 04.08.09 o godzinie 16:52
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Michał Tomasz Małowiecki:
Ja jeszcze dodam prośbę o niekomercjalizowanie
grupy. Nie dodawajcie ogłoszeń komercyjnych typu CC ABC przyjmie
zlecenia. Takie ogłoszenia będą usuwane.
Właściwie dlaczego ? W przypadku rekrutacji - OK, jest to zabronione regulaminem. Ale zgodnie z jego treścią -

§ 36b. Zabrania się wysyłania biuletynów o charakterze komercyjnym.

Czyli nie jest zabronione zamieszczanie tego typu ogłoszeń, a jedynie ich publikacja jako biuletynu. Oczywiście nikt nie musi lubić konkurencji, ale należy odróżnić zachowania nielegalne od tych, którym można zarzucić co najwyżej przekraczanie dobrych obyczajów. Uważam, że usuwanie przez moderatorów ogłoszeń legalnych, ale "niewygodnych" też nie byłoby wzorem społecznościowego savoir-vivre'u.Krzysztof Wie.rszelis edytował(a) ten post dnia 05.08.09 o godzinie 17:12

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Kolor biały i czarny są różne w zależności od pogody, pory dnia i szerokości geograficznej. Myślę, że nie da się tego do końca zahamować. Od tego typu rzeczy są moderatorzy poszczególnych grup. Usuwanie "niewygodnych" - jak to ujął Krzysztof - wątków i wypowiedzi mnie też nie wydaje się dobrym pomysłem. Jak tak obserwuję, to to się samo normuje. Ciekawe wątki mają super komentarze. Dziwne rekrutacje są od razu odpowiednio komentowane, w wątkach typu "tu umieszczamy ogłoszenia" daje się ogłoszenia i już. Jak dla mnie już plusiki i minusiki były kiepskim pomysłem. Pod spodem pewnie ktoś napisze, że nie mam racji. No i właśnie o to chodzi. Każdy ma inne zdanie. Na tym chyba polega demokracja, wolność słowa i portale społecznościowe takie jak ten.
Małgorzata G.

Małgorzata G. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Łukasz Zegar:
Kolor biały i czarny są różne w zależności od pogody, pory dnia i szerokości geograficznej. Myślę, że nie da się tego do końca zahamować. Od tego typu rzeczy są moderatorzy poszczególnych grup. Usuwanie "niewygodnych" - jak to ujął Krzysztof - wątków i wypowiedzi mnie też nie wydaje się dobrym pomysłem. Jak tak obserwuję, to to się samo normuje. Ciekawe wątki mają super komentarze. Dziwne rekrutacje są od razu odpowiednio komentowane, w wątkach typu "tu umieszczamy ogłoszenia" daje się ogłoszenia i już. Jak dla mnie już plusiki i minusiki były kiepskim pomysłem. Pod spodem pewnie ktoś napisze, że nie mam racji. No i właśnie o to chodzi. Każdy ma inne zdanie. Na tym chyba polega demokracja, wolność słowa i portale społecznościowe takie jak ten.


...masz rację :)
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Witam,

Planuję wyoutsourcować proces sprzedaży. Branżą IT/Reklama - na początek strony internetowe, potem kilka produktów integrujących usługi dla poszczególnych branż - dalej się zobaczy.
Interesuje mnie kompleksowy proces sprzedaży - począwszy od bazy klientów, przez zebranie zamówień po dostarczenie podpisanych umów. Wszystko opisane w briefie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na prv z mailem na który należy przesłać brief.

Pozdrawiam
MK
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Praktyka coachingu w call / contact center

Zapraszamy na intensywny warsztat, w którym odkryjesz:
• zasady pozytywnego oddziaływania na konsultantów telefonicznych
• ukryte zasoby wewnętrznej energii w sobie i swoich podwładnych
• zastosowania „coachingu” w Twojej codziennej pracy.

O czym mówimy:
• coaching to działanie skoncentrowane na osobie, dzięki koncentracji na jej potrzebach, problemach, wzmacniamy motywację i funkcjonowanie osoby,
• może być stosowany w sytuacjach, w których niemożliwy jest trening,
• można go stosować dla bieżącego zaspokajania potrzeb organizacji i jednostki,
• trening ma charakter ogólniejszy, coaching umożliwia ukierunkowany i skuteczny rozwój pracownika po treningu,
• jest elastyczną formą wsparcia pracownika w rozmowie indywidualnej lub poprzez sesję grupową.

Na co się decydujesz?:
• na intensywną pracę … również nad sobą, swoimi przekonaniami
• na odkrywanie nowego… choć czasami wydaje nam się, że już to znamy
• na zmianę.. czego efektem będą: większa świadomość procesowa, lepsze efekty, mniejsza rotacja pracowników
• na poznanie nowych ludzi i wspaniałą, konstruktywną zabawę

Kiedy:
8 -9. Października 2009

Gdzie :
Warszawa

Więcej informacji:
Odwiedź stronę spotkania na GL lub serwis Akademii Telemarketingu
Infolinia 0801 080 250 | Tel. kom. 519 119 232
Do zobaczenia na warsztacie,

Pozdrawiam,

Maciej Buś
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Mam propozycję. Robi się zamieszanie z ogłoszeniami komercyjnymi- nic nie wnoszącymi do dyskusji, a jedynie zaśmiecającymi forum.
Proponuję trzy tematy:
CC- szkolenia
CC- szukam
CC- oferuję.
Czy ten podział jest wystarczająco jasny i klarowny, czy też może powinien mieć jakieś inne ramy?
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Jest klarowny-zakładamy.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Wszystkie ogoszenia komercyjne związane z wątkami szkolenia, zlecenia, oferty wpsółpracy zmaieszczone poza wskazanymi wątkami będą kasowane.
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

ABC COACHINGU I TRENINGU

TERMINY: 14-15. listopada 2009 (dwudniowy trening)
potem: 17 i 24. listopad; 1, 8 i 15. grudzień; 5, 12 i 19. styczeń 2010 (warsztaty 18:00-21:00)
MIEJSCE: ul. Księcia Józefa 13, Kraków
PROWADZĄCY: Tomasz Dulewicz i Natalia Harasimowicz
INWESTYCJA:
- 600 zł – (raty 3 x 200 zł)
- studenci: 300 zł (raty 3 x 100 zł)

PEŁEN OPIS i ZAPISY: http://ipri.com.pl/ABC.html
INFORMACJE: 0-791-760-145 (Tomasz Dulewicz)

Liczący 40h kurs ma na celu zapoznanie uczestnika z podstawowymi metodami prowadzenia treningu oraz coachingu. Umożliwia on praktyczne opanowanie podstawowych umiejętności pracy trenera oraz coacha. Adresowany jest do osób zainteresowanych poznawaniem od podstaw metod prowadzenia treningu oraz coachingu.

Struktura kursu:
Trening komunikacji oraz budowania postawy trenera i coacha (16h) - 14-15. listopad 2009
Warsztaty – 8 trzygodzinnych zajęć we wtorki od 18:00 do 21:00.

Zakres merytoryczny kursu
Moduł 1 – Trening:
• psychologia komunikacji i uczenia się (m.in. komunikat „ja”, aktywne słuchanie, poziomy uczenia się, zadawanie pytań, prowadzenie dyskusji)
• praca na procesie grupowym
• budowanie postawy relacyjnego trenera i coacha
• elementy psychologii behawioralno-poznawczej w treningu
• elementy Gestaltu w treningu (tło i figura, cykl kontaktu, praca Tu i Teraz, praca z ciałem)
• trening a coaching – różnice i podobieństwa

Moduł 2 – Coaching:
• metody wprowadzania zmian
• metody osiągania celów
• modele prowadzenia coachingu (GROW, InnerGame, behawioralno-poznawczy)
• elementy Gestaltu w coachingu
• elementy NLP w coachingu oraz poziomy neurologiczne Robert’a Dilts’a
• elementy podejścia behawioralno-ponawczego w coachingu
• podejście zorientowane na rozwiązania (SFA) w coachingu
• podejście systemowe w coachingu
• podejście holistyczne
• praca z oporem, czyli praca z tzw. „trudnymi” klientami
• Life Balance Wheel
• pytania kartezjańskie
• strategia Walt’a Disney’a
• model kompetencji coacha
• etyka w pracy coacha

Strona spotkania w GL:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-abc-coachingi-...
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Konkurs na forum rozwoju osobistego Neureka! Nagrodami są szkolenia z zakresu świadomej komunikacji oraz występów publicznych:
http://www.forum.neureka.pl/index.php/topic,226.msg104...
Marcin Oziębły

Marcin Oziębły Pomagam ludziom
pracować razem.

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Witam
W końcu nie wiem czy mogę tu szukać chętnych do pracy czy nie?
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Tutaj tak, poza wątkami z nakazami- nie bardzo :-)
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne


Obrazek

Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

Miejsce: Kraków

Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych


Zapraszam również do spotkania w GoldenLine Tomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 11:32

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

BEZPŁATNA konferencja dla Call Center - 15 listopada 2011

Jakie są najnowsze rozwiązania i produkty dla centrów telefonicznej obsługi klienta? Jak rozwijać relacje z klientami i jak przechowywać i przetwarzać dane w zgodzie z przepisami prawa? - tego będzie można dowiedzieć się podczas V. edycji konferencji Call Center GigaCon. Porozmawiamy też o tym, jak rekrutować i skutecznie motywować pracownika call center. Konferencja odbędzie się w Hotelu Courtyard by Marriott (vis a vis Lotniska Chopina).

Tematy wykładów:
Europejska norma jakościowa dla call center już w Polsce. Przedstawienie założeń europejskiej normy jakościowej dla call/contact center - EN15838. Przedstawienie zasad certyfikacji sposobu zarzadzania cc w oparciu o wymagania normy oraz statusu wdrożenia normy w Polsce - Marcin Sosnowski (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego )
Budowanie zaangażowania pracowników call center oraz nowe techniki motywacji zespołów sprzedażowych i ich wpływ na efektywność sprzedaży - Beata Witkowska, Anna Karwacka (Call Center Training)
Mądra inwestycja – jak przygotować się do wdrożenia efektywnego call / contact center - Maciej Buś (Akademia Telemarketingu)
Obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych - Michał Sztąberek (iSecure)

Kompletne Call/Contact Center. Czym jest i jak tego dokonać? - Bartosz Zieliński (Contact Center )


Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie
uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/call_center

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych,przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Kontakt z organizatorem:

SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Witam!

Zatrudnię doświadczonych telemarketerów.
Sprzedaż B2B.
Praca zdalna.
Wysokie wynagrodzenie w modelu success fee.
Więcej informacji na PRV.

Pozdrawiam,
Jarosław Oreszuk

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

Witajcie,

Chciałem was zainteresować nowym projektem http://connect-on.pl .To platforma łącząca Call Centers z firmami szukającymi tego typu usług. Do końca roku rejestracja jest na niej całkowicie darmowa, a dodatkowo każde Call Center, które zarejestruje się w tym czasie otrzyma bezpłatny dostęp do bazy 9 000 pełnych rekordów potencjalnych klientów.

Koszty żadne, ryzyko żadne - myślę że warto, a i kliencie może w końcu przekonają się w pełni do tego typu usług.

http://connect-on.pl

Polecam :)

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 16.12.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia rekrutacyjno- komercyjne

W ramach promocji kultury jakości w polskich Contact Center SGS Polska zaprasza na bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

Będzie to okazja do przedyskutowania podstawowych elementów normy oraz procesu certyfikacji

Nasi specjaliści odpowiedzą także na wszelkie pytania, w tym:
Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC? Czy wysiłek przy zdobywaniu certyfikatu mi się opłaci?
Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe? Czy ma sens?
Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?

Przewidujemy także
dyskusję „Jak kierownictwo Contact Center może wzmocnić swoją pozycję w ramach macierzystej organizacji, wykorzystując zapisy normy EN 15838”
przedstawienie narzędzia do samooceny CCC

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83

Termin: 2 grudnia 2011, g. 11:00-13.00

Zgłoszenia proszę przesyłać do 28 listopada 2011 na adres michal.cichocki@sgs.com

Więcej o EN 15838

Pozdrawiam
Michał Cichocki

Obrazek



Wyślij zaproszenie do