konto usunięte

Temat: Ankieta instruktorzy i amatorzy fitnessu

Jestem studentom i prowadze badania nt. nawyków żywieniowych osób uprawiajacych fitness
Proszę o uzupełnienie ankiety zarówno przez INSTRUKTORÓW jak i AMATORÓW FITNESSU

http://www.ankietka.pl/ankieta/60673/odzywianie-sie-os...

BARDZO DZIEKUJE!!!!
Magda Sanchez

Magda Sanchez Trener Kulturystyki,
Trener Personalny,
Instruktor Fitnes...

Temat: Ankieta instruktorzy i amatorzy fitnessu

Naprawdę miałam dobre chęci, ale w połowie odpuściłam, bo trafił mnie przysłowiowy szlag.
Po pierwsze ta ogromna tabela czyli punkt 15 : "Jak często spożywa Pan(i) poniższe produkty?" powinna być tak skonstruowana, aby móc mieć podgląd w tym samym momencie na całość, bo przesuwając suwakiem w dół nie widzę tytułu kolumny w górze, po pewnym czasie dopiero zorientowałam się, że jest jeszcze rubryka 'rzadziej' oraz 'nie spożywam'. Poza tym takie masło maślane z tą ilością spoż. prod. w tygodniu. Tu 4-6 razy w tygodniu lub np. 2 razy dziennie i jak to sumować?
Inna kwestia to brak doprecyzowania o co dokładnie chodzi w pkt. 5 bo dla mnie to nie jest oczywiste.
Raz piszesz 'odżywki białkowo-węglowodanowe' - czy chodzi o tzw. bulki?
Następnie 'węglowodanowo-białkowe' i tu już wskazujesz na gainery.
Dalej znowu 'odżywki energetyczne (węglowodanowe)' i tu pytanie czy masz na myśli izotoniki/energizery?
Nie wiedziałam też jak potraktować wskazanie na suplementy uzupełniające niedobór witamin (np. witamina A, witaminy A+E i inne)/uzupełniające niedobór minerałów (np. Magnez i inne)/suplementy wieloskładnikowe (np. komplesy witamin Centrum).
Czy zaznaczając opcję suplementy wieloskładnikowe gdzie zawarte są dwa pierwsze odnośniki jest to dla Ciebie wystarczające czy może powinnam też zaznaczyć osobno tę poz. dotyczącą witaminy A+E i magnezu czy może jest to opcja przewidziana tylko dla osób stosujących w/w, a z kolei nie przyjmujących suplementów wieloskładnikowych?