Mateusz Rumocki

Mateusz Rumocki Specjalista ds.
Controllingu w
Aquanet SA

Temat: Początkujący gracz

Witam wszystkich serdecznie, gdyż jest to mój pierwszy post na tej grupie, jak i ogólnie w serwisie GoldenLine.

A teraz do rzeczy. Jestem studentem Uniwersytetu Ekonomicznego (1 rok) i nie dysponuję dużym kapitałem. Postanowiłem jednak spróbować swoich sił na giełdzie, niekoniecznie grając dużymi sumami pieniędzy, ale by zyskać jakieś doświadczenie i w miarę zagłębić się w giełdę w praktyce. Jednak wiadomo że bez teorii ani rusz, dlatego zakupiłem kilka książek o GPW, ale wydaje mi się że to nie wystarczy żeby być skutecznym inwestorem. Dlatego zwracam się z prośbą o wsparcie: jak Wy zaczynaliście inwestować, jakie wskazówki dalibyście początkującemu w tej dziedzinie, co jest najbardziej potrzebne? Ewentualne linki do przydatnych materiałów byłyby pomocne. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Roger Zacharczyk

Roger Zacharczyk Programista (gry,
webserwisy,
aplikacje użytkowe),
fotograf

Temat: Początkujący gracz

Najpierw obserwacja rynku, później inwestycje.
Conrad R.

Conrad R. rzeźbię światłem

Temat: Początkujący gracz

Z małymi kwotami można jedno i drugie.
Witold W.

Witold W. 27k Security -
Management

Temat: Początkujący gracz

Roger Zacharczyk:
Najpierw obserwacja rynku, później inwestycje.

najpierw obserwacja tematów na grupie i wyszukanie właściwego...podstawowa zasada mówi by nie mnożyć bytów

http://www.goldenline.pl/forum/gielda/1180166

Temat: Początkujący gracz

Cześć!