Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Client Service Director
Zarządzanie spółką Posterscope Poland S.A. w ramach jej specjalizacji od stycznia 2015 roku.
specjalista ds PR i reklamy
Prace dodatkowe dla różnych firm
- Niejednokrotnie współpracowałem przy kampaniach reklamowych i PR róznych firm. Było to zwykle na zasadzie koordynacji działań lub pomocy merytorycznej przy kampanii produktu lub firmy.
- Budowanie strategii reklamowych, przygotowywanie i koordynacja komunikacji marketingowej, PR.
- Stworzenie Biura Informacji i Promocji w jednej z warszawskich Uczelni
- Budowanie strategii reklamowych, przygotowywanie i koordynacja komunikacji marketingowej, PR.
- Stworzenie Biura Informacji i Promocji w jednej z warszawskich Uczelni
wystawiono
Biorąc pod uwagę wiek Filipa, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że osiągnął naprawdę wiele, a wielu może od niego się uczyć. Świetny współpracownik, zaskakujący zorganizowaniem, opanowaniem i trzeźwością umysłu w sytuacjach kryzysowych. Istna kopalnia kreatywnych pomysłów. A przy tym wszystkim niezwykle uroczy, uczynny i oddany przyjaciel. Czegóż chcieć więcej?
Sales Executive/Account Executive
- Współpraca z Domami Mediowymi oraz Klientami Indywidualnymi
- Tworzenie projektów, budowanie strategii marketingowych
- Tworzenie oraz utrzymywanie doskonałych relacji z Klientami
w zakresie:
- niestandardowa komunikacja marketingowa
- BTL
- produkcja (nawet najbardziej skomplikowanych) materiałów reklamowych
- kreacja
- Tworzenie projektów, budowanie strategii marketingowych
- Tworzenie oraz utrzymywanie doskonałych relacji z Klientami
w zakresie:
- niestandardowa komunikacja marketingowa
- BTL
- produkcja (nawet najbardziej skomplikowanych) materiałów reklamowych
- kreacja
Sales / Account
Nowe Media Group
- Tworzenie ofert kampanii reklamowych (zintegrowana kampania reklamowa/experimential marketing)
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Budowa i realizacje kampanii dla Klientów agencji (w tym również -zabawa w kreatywnego-)
oraz wiele innych...
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Budowa i realizacje kampanii dla Klientów agencji (w tym również -zabawa w kreatywnego-)
oraz wiele innych...
Biuro Handlu Zagranicznego
Współtworzenie i dystrybucja najnowszego tytułu Pink Pressu w Europie Zachodniej.
Zadania to m.in.:
Utworzenie czasopisma i dystrybucja na terenie UE,
zbudowanie i prowadzenie kampanii reklamowej,
sprzedaż i rozwój sieci dystrybucyjnej,
negocjowanie umów z dystrybutorami i partnerami w UE,
koordynacja sprzedaży produktów w systemie VoD,
analiza kolportażowa i sprzedażowa oraz inne prace związane z projektem.
Zadania to m.in.:
Utworzenie czasopisma i dystrybucja na terenie UE,
zbudowanie i prowadzenie kampanii reklamowej,
sprzedaż i rozwój sieci dystrybucyjnej,
negocjowanie umów z dystrybutorami i partnerami w UE,
koordynacja sprzedaży produktów w systemie VoD,
analiza kolportażowa i sprzedażowa oraz inne prace związane z projektem.
Szkolenia i kursy
- Instytut Problemów Strategicznych.
Kurs z zakresu "bezpieczeństwa narodowego" pod patronatem Prezesa Rady Ministrów RP Leszka Millera (2003).
- Język sprzedaży, język korzyści (2008)
- Sprzedawanie odarte z tajemnic, Wiktor Miałkowski (2009)
Kurs z zakresu "bezpieczeństwa narodowego" pod patronatem Prezesa Rady Ministrów RP Leszka Millera (2003).
- Język sprzedaży, język korzyści (2008)
- Sprzedawanie odarte z tajemnic, Wiktor Miałkowski (2009)
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
- marketing, PR, reklama (duża część mojego życia zarówno zawodowego jak i prywatnego)
- prawo (w teorii i praktyce :P)
- podróże (staram się aktywnie)
- broń, strzelectwo (aktywnie)
- sporty ekstremalne (staram się aktywnie)
- film
- Piłka Nożna (jako kibic "FC Bayern Monachium", reprezentacji Polski oraz aktywnie)
- prawo (w teorii i praktyce :P)
- podróże (staram się aktywnie)
- broń, strzelectwo (aktywnie)
- sporty ekstremalne (staram się aktywnie)
- film
- Piłka Nożna (jako kibic "FC Bayern Monachium", reprezentacji Polski oraz aktywnie)
Organizacje
- Związek Harcerstwa Polskiego > przez 6 lat mojej młodości uczesticzyłem aktywnie w życiu ZHP, 191 WDHiZ z Warszawy. Byłem przybocznym i P.O. Drużynowym.
- Sojusz Lewicy Demokratycznej > w wieku 18 lat otarłem się o Sojusz Lewicy Demokratycznej. Zrezygnowałem jednak z jakiejkolwiek drogi politycznej
- Stowarzyszenie Młodzieży Socjaldemokratycznej > założyciel i Przewodniczący Stowarzyszenia. Organizacja zajmowała się działalnością społeczną oraz krzewieniem idei integracji europejskiej.
- Stowarzyszenie S.O.S. dla Polskiej Piłki (koniecpzpn.pl)> członek założyciel Stowarzyszenia, pełnię funkcję Rzecznika Prasowego.
- Sojusz Lewicy Demokratycznej > w wieku 18 lat otarłem się o Sojusz Lewicy Demokratycznej. Zrezygnowałem jednak z jakiejkolwiek drogi politycznej
- Stowarzyszenie Młodzieży Socjaldemokratycznej > założyciel i Przewodniczący Stowarzyszenia. Organizacja zajmowała się działalnością społeczną oraz krzewieniem idei integracji europejskiej.
- Stowarzyszenie S.O.S. dla Polskiej Piłki (koniecpzpn.pl)> członek założyciel Stowarzyszenia, pełnię funkcję Rzecznika Prasowego.
Inne
Inne informacje można uzyskać bezpośrednio u źródła :)
ZAPRASZAM!
ZAPRASZAM!
Grupy
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
OPOWIEŚCI DZIWNEJ TREŚCI
To forum/grupa dla kreatywnych ludzi wyczulonych na ludzką niefrasobliwość :). Śmiejmy się z siebie. To uzdrawia i poprawia samopoczucie
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?