Filip Marek Gieleciński

OOH+ambient+nowe technologie
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Posterscope Polska S.A.
Client Service Director
Zarządzanie spółką Posterscope Poland S.A. w ramach jej specjalizacji od stycznia 2015 roku.
Logo
specjalista ds PR i reklamy
Prace dodatkowe dla różnych firm
- Niejednokrotnie współpracowałem przy kampaniach reklamowych i PR róznych firm. Było to zwykle na zasadzie koordynacji działań lub pomocy merytorycznej przy kampanii produktu lub firmy.

- Budowanie strategii reklamowych, przygotowywanie i koordynacja komunikacji marketingowej, PR.

- Stworzenie Biura Informacji i Promocji w jednej z warszawskich Uczelni
Marta Kindeusz
Marta Kindeusz · współpracownik
wystawiono
Biorąc pod uwagę wiek Filipa, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że osiągnął naprawdę wiele, a wielu może od niego się uczyć. Świetny współpracownik, zaskakujący zorganizowaniem, opanowaniem i trzeźwością umysłu w sytuacjach kryzysowych. Istna kopalnia kreatywnych pomysłów. A przy tym wszystkim niezwykle uroczy, uczynny i oddany przyjaciel. Czegóż chcieć więcej?
Althermedia Sp. z o.o.
Account Manager
- wielki format
- outdoor
- new outdoor
- ambient
- BTL
- internet
- nowoczesne technologie w reklamie
Glob Media sp. z o.o.
Sales Executive/Account Executive
- Współpraca z Domami Mediowymi oraz Klientami Indywidualnymi
- Tworzenie projektów, budowanie strategii marketingowych
- Tworzenie oraz utrzymywanie doskonałych relacji z Klientami

w zakresie:

- niestandardowa komunikacja marketingowa
- BTL
- produkcja (nawet najbardziej skomplikowanych) materiałów reklamowych
- kreacja
Logo
Sales / Account
Nowe Media Group
- Tworzenie ofert kampanii reklamowych (zintegrowana kampania reklamowa/experimential marketing)
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Budowa i realizacje kampanii dla Klientów agencji (w tym również -zabawa w kreatywnego-)
oraz wiele innych...
Pink Press
Biuro Handlu Zagranicznego
Współtworzenie i dystrybucja najnowszego tytułu Pink Pressu w Europie Zachodniej.
Zadania to m.in.:
Utworzenie czasopisma i dystrybucja na terenie UE,
zbudowanie i prowadzenie kampanii reklamowej,
sprzedaż i rozwój sieci dystrybucyjnej,
negocjowanie umów z dystrybutorami i partnerami w UE,
koordynacja sprzedaży produktów w systemie VoD,
analiza kolportażowa i sprzedażowa oraz inne prace związane z projektem.
Securia Polska Sp. z o.o.
rzecznik prasowy/PR Manager
- Tworzenie i wdrażanie strategii reklamowej i PR firmy.
- Kontakt z mediami i reprezentowanie firmy na zewnątrz.
- PR wewnętrzny.
- Badania Opinii Publicznej
- koordynacja działań marketingowych (spójna strategia firmy)

Szkolenia i kursy

- Instytut Problemów Strategicznych.
Kurs z zakresu "bezpieczeństwa narodowego" pod patronatem Prezesa Rady Ministrów RP Leszka Millera (2003).
- Język sprzedaży, język korzyści (2008)
- Sprzedawanie odarte z tajemnic, Wiktor Miałkowski (2009)

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

- marketing, PR, reklama (duża część mojego życia zarówno zawodowego jak i prywatnego)
- prawo (w teorii i praktyce :P)
- podróże (staram się aktywnie)
- broń, strzelectwo (aktywnie)
- sporty ekstremalne (staram się aktywnie)
- film
- Piłka Nożna (jako kibic "FC Bayern Monachium", reprezentacji Polski oraz aktywnie)

Organizacje

- Związek Harcerstwa Polskiego > przez 6 lat mojej młodości uczesticzyłem aktywnie w życiu ZHP, 191 WDHiZ z Warszawy. Byłem przybocznym i P.O. Drużynowym.
- Sojusz Lewicy Demokratycznej > w wieku 18 lat otarłem się o Sojusz Lewicy Demokratycznej. Zrezygnowałem jednak z jakiejkolwiek drogi politycznej
- Stowarzyszenie Młodzieży Socjaldemokratycznej > założyciel i Przewodniczący Stowarzyszenia. Organizacja zajmowała się działalnością społeczną oraz krzewieniem idei integracji europejskiej.
- Stowarzyszenie S.O.S. dla Polskiej Piłki (koniecpzpn.pl)> członek założyciel Stowarzyszenia, pełnię funkcję Rzecznika Prasowego.

Inne

Inne informacje można uzyskać bezpośrednio u źródła :)
ZAPRASZAM!

Grupy

32 wszystkich wypowiedzi
10 plusów
Dinozaur PR
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
dm
dm
Grupa znajomych
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Koniec pzpn
Koniec pzpn
Osoby wspierające akcje koniecpzpn.pl
LIROY
LIROY
Liroy/Piotr Marzec - muzyka i nie tylko...
Media i Marketing Polska
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
OPOWIEŚCI DZIWNEJ TREŚCI
OPOWIEŚCI DZIWNEJ TREŚCI
To forum/grupa dla kreatywnych ludzi wyczulonych na ludzką niefrasobliwość :). Śmiejmy się z siebie. To uzdrawia i poprawia samopoczucie
Pink Press
Pink Press
Branża erotyczna. Grupa skupia osoby pracujące i współpracujące z branżą.
PROMOCJA  POLSKI
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?