Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka prezesa
Organizacja pracy biura, planowanie i organizowanie konferencji, spotkań i podróży służbowych, obsługa
centrali telefonicznej, przyjmowanie i anonsowanie osób przybywających do firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, bieżąca współpraca ze służbami technicznymi w zakresie zgłaszania usterek i awarii – kontrola
realizacji zleconych prac, odbieranie i przesyłanie poczty elektronicznej.Wystawienie firmy na Targach Poligraficznych w Poznaniu- zajmowałam się każdym szczegółem.
centrali telefonicznej, przyjmowanie i anonsowanie osób przybywających do firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, bieżąca współpraca ze służbami technicznymi w zakresie zgłaszania usterek i awarii – kontrola
realizacji zleconych prac, odbieranie i przesyłanie poczty elektronicznej.Wystawienie firmy na Targach Poligraficznych w Poznaniu- zajmowałam się każdym szczegółem.
Szkolenia i kursy
- Dyplom ukończenie szkolenia- „Asystentka- Profesjonalizm w każdym calu,2006”
- Dyplom ukończenia szkolenia- „Sztuka Przekonywania w Telemarketingu”. Szkolenie zorganizowane przez Centrum Szkolenia JET Sp. z o.o. 2004 rok
-
- Dyplom ukończenia szkolenia- „Sztuka Przekonywania w Telemarketingu”. Szkolenie zorganizowane przez Centrum Szkolenia JET Sp. z o.o. 2004 rok
-
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Inne
- Prawo jazdy (od 2003 r.)
-Obsługa komputera (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Outlook, Corell,
-Obsługa urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Operatywność
- Bezkonfliktowa praca w zespole
- Odporność na stres
-Obsługa komputera (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Outlook, Corell,
-Obsługa urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Operatywność
- Bezkonfliktowa praca w zespole
- Odporność na stres
Grupy
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.