Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. ReklamY
Planowanie, opracowywanie, organizacja sprzedaży usług. Realizacja sprzedaży zgodnie z wyznaczoną strategią i celami handlowymi. Informowanie Klientów o usługach, prezentowanie tych usług oraz sporządzanie ofert handlowych. Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji handlowych. Koordynacja działań od pierwszego kontaktu z Klientem po ocenę realizowanej kampanii. Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Nadzór nad realizacją kampanii reklamowych Klienta. Kontrola prawidłowości rozliczeń i aspektów prawnych w kontaktach z Klientami.
Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami handlowymi. Pomoc w windykacji należności od klientów.
Zawieranie i negocjacje zleceń handlowych do poziomu rabatowego i w zakresie pełnomocnictwa wyznaczonego przez Zarząd Spólki.
Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami handlowymi. Pomoc w windykacji należności od klientów.
Zawieranie i negocjacje zleceń handlowych do poziomu rabatowego i w zakresie pełnomocnictwa wyznaczonego przez Zarząd Spólki.
Starszy Specjalista ds. Ogłoszeń
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Planowanie, opracowywanie, organizacja sprzedaży. Zawieranie i negocjowanie umów handlowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami handlowymi. Sporządzanie ofert handlowych. Nadzór nad realizacją kampanii reklamowych Klienta. Kontrola prawidłowości rozliczeń i aspektów prawnych w kontaktach z Klientami. Pomoc w windykacji należności od klientów.
Kierownik administracyjny
Altrex
Prowadzenie teczek personalnych pracowników. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników firmy. Pilnowanie terminów badań okresowych. Kontrolowanie i motywowanie podległych pracowników ( 8 osób). Organizowanie szkoleń z zakresu BHP i PPoż.
Współpraca z księgowością- przygotowywanie dokumentów: faktur sprzedaży, zakupu, delegacji krajowych i zagranicznych. Współpraca z agencjami celnymi i spedycyjnymi, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, dokumentów przewozowych, faktur zakupowych. Prowadzenie magazynu, wystawianie dokumentów magazynowych, faktur sprzedażowych.
Zakup niezbędnych środków do prawidłowego funkcjonowania firmy.
Współpraca z pozostałymi filiami firmy w Warszawie jak i na terenie kraju.
Współpraca z księgowością- przygotowywanie dokumentów: faktur sprzedaży, zakupu, delegacji krajowych i zagranicznych. Współpraca z agencjami celnymi i spedycyjnymi, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, dokumentów przewozowych, faktur zakupowych. Prowadzenie magazynu, wystawianie dokumentów magazynowych, faktur sprzedażowych.
Zakup niezbędnych środków do prawidłowego funkcjonowania firmy.
Współpraca z pozostałymi filiami firmy w Warszawie jak i na terenie kraju.
administrator biura
Prowadzenie biura i sekretariatu, obsługa klientów. Zaopatrywanie biura w artykuły zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmy. Systematyczne przygotowywanie statystyki dotyczącej sprzedaży i obrotów firmy w szczególności działu handlowego z podziałem na poszczególnych handlowców oraz asortyment towarów. Prowadzenie korespondencji z klientami. Wystawianie faktur, w-z, przyjmowanie zamówień od klientów i kooperantów, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych. Rezerwacja towarów dla odbiorców.
Prowadzenie kartotek pracowników, organizowanie szkoleń
z zakresu BHP, PPoż, nadzór nad badaniami okresowymi
i formalności zw. z przyjęciami oraz zwolnieniami pracowników.
Windykacja miękka (telefoniczny kontakt z dłużnikami, ustalanie terminów spłat, wystawianie wezwań do zapłaty, przygotowywanie dokumentów dla firmy windykacyjnej).
W latach 1998-2001 organizacja imprez na zlecenie kontrahentów m.in. organizacja corocznej Gali Bussines Center Club w Warszawie (praca polegała na wyszukiwaniu wykonawców usług i dostawców towarów, wynajmie sprzętu, sporządzaniu harmonogramu imprez, jak też podpisywaniu niezbędnych umów).
Prowadzenie kartotek pracowników, organizowanie szkoleń
z zakresu BHP, PPoż, nadzór nad badaniami okresowymi
i formalności zw. z przyjęciami oraz zwolnieniami pracowników.
Windykacja miękka (telefoniczny kontakt z dłużnikami, ustalanie terminów spłat, wystawianie wezwań do zapłaty, przygotowywanie dokumentów dla firmy windykacyjnej).
W latach 1998-2001 organizacja imprez na zlecenie kontrahentów m.in. organizacja corocznej Gali Bussines Center Club w Warszawie (praca polegała na wyszukiwaniu wykonawców usług i dostawców towarów, wynajmie sprzętu, sporządzaniu harmonogramu imprez, jak też podpisywaniu niezbędnych umów).
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
My Hawaii
Aloha;-)Dla jednych Hawaje są w sferze marzeń, dla innych to miejsce corocznych wakacji... Ja marzę... zbieram na Hawaje. A Ty? Opowiedz, co wiesz w tym temacie.
Pizza i inne pizdryki
Pizza i inne pizdryki.
Grupa sympatykow kuchni Morza Srodziemnego. Wloskiej,Hiszpanskiej,Greckiej i nie tylko
Zapytania Ofertowe
Spotkania osób potrzebujących coś zlecić, wraz z tymi którzy te zlecenia mogą zrealizować.