Doświadczenie zawodowe
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Statystyka i jej okolice ;-)
statystyka,analizy,analiza,hipotezy,weryfikacja,
estymacja,diagnoza,wykresy,studia,ekonometria,
metodologia,metody ilościowe,psychometria
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie