Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik informacyjno – koordynacyjny
INC Globalist sp. z o.o.
przygotowywanie pism do urzędów i instytucji w sprawach dotyczących danego postępowania,
- wyszukiwanie, pozyskiwania nowych klientów, w tym podtrzymywania z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- szybka i sprawna j koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
- wyszukiwanie, pozyskiwania nowych klientów, w tym podtrzymywania z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- szybka i sprawna j koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
Współpraca ze spółkami: Polmol sp. z o.o., LIK Polska sp. z o.o., Tim Productions sp. z o.o.
Polmol sp. z o.o., LIK Polska sp. z o.o., Tim Productions sp. z o.o.
-przygotowywanie pism do urzędów i instytucji w sprawach dotyczących danego postępowania,
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, w tym podtrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- planowanie strategii działa zespołu do uzyskiwania jak najlepszych efektów,
- szybka, dokładna koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, w tym podtrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- planowanie strategii działa zespołu do uzyskiwania jak najlepszych efektów,
- szybka, dokładna koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
Asystentka Prezesa Zarządu
TIM Staffing sp. z o.o. oddział w Polsce.
przygotowywanie pism do urzędów i instytucji w sprawach dotyczących danego postępowania,
- wyszukiwanie w tym pozyskiwanie nowych klientów, oraz podtrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- planowanie strategii działa zespołu do uzyskiwania jak najlepszych efektów,
- koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
- wyszukiwanie w tym pozyskiwanie nowych klientów, oraz podtrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji,
- dopasowywanie ofert handlowych do potrzeb klienta,
- planowanie strategii działa zespołu do uzyskiwania jak najlepszych efektów,
- koordynacja biura stacjonarnego,
- dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji jak i informacji,
Inspektor Działu Lokali Użytkowych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście w Warszawie
- przygotowywanie i sporządzanie umów najmu wraz z załącznikami dla lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, dzierżaw – terenów i reklam,
- przygotowywanie pustostanów lokali, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora ZGN,
- przygotowywanie wniosków do wypowiedzenia umów,
- dokonywanie wizji w administrowanych budynkach, sprawdzanie stanów budynków,
- dokonywanie pomiarów posesji wraz ze szkicem,
- przekazywanie jak i odbieranie najmowanych/dzierżawionych terenów,
- organizowanie ekip do przeprowadzania eksmisji z lokali i terenów,
- przygotowywanie pustostanów lokali, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora ZGN,
- przygotowywanie wniosków do wypowiedzenia umów,
- dokonywanie wizji w administrowanych budynkach, sprawdzanie stanów budynków,
- dokonywanie pomiarów posesji wraz ze szkicem,
- przekazywanie jak i odbieranie najmowanych/dzierżawionych terenów,
- organizowanie ekip do przeprowadzania eksmisji z lokali i terenów,
Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście w Warszawie
- przygotowywanie merytorycznych załączników do Zamówień Publicznych,
- koordynacja umów i nadzór nad realizacją zamówień,
- prowadzenie analiz, porównań i zestawień na dostawy i usługi,
- dokonywanie rozliczeń finansowych z dostawcami i odbiorcami,
- sporządzanie sprawozdań i planów finansowych na bieżący rok,
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych,
- tworzenie umów na jednorazowe dostawy i usługioraz drobne roboty budowlane,
- koordynacja umów i nadzór nad realizacją zamówień,
- prowadzenie analiz, porównań i zestawień na dostawy i usługi,
- dokonywanie rozliczeń finansowych z dostawcami i odbiorcami,
- sporządzanie sprawozdań i planów finansowych na bieżący rok,
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych,
- tworzenie umów na jednorazowe dostawy i usługioraz drobne roboty budowlane,
Szkolenia i kursy
- Odpowiedzialność członków komisji przetargowych za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
-Efektywna komunikacja interpersonalna we współpracy z otoczeniem.
-Źródła informacji o nieruchomościach.
- Specjalizacja w Zakresie Administracji Publicznej
- Specjalizacja w Zakresie Integracji z Unią Europejską
-Efektywna komunikacja interpersonalna we współpracy z otoczeniem.
-Źródła informacji o nieruchomościach.
- Specjalizacja w Zakresie Administracji Publicznej
- Specjalizacja w Zakresie Integracji z Unią Europejską
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Turystyka, muzyka, taniec towarzyski, filmy przygodowe, komedie, fotografia artystyczna, lubię kontakt z ludźmi.
Inne
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Excel, Outlook express ), oraz Internetu,
- dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych(fax, xero, komputer, drukarka, skaner).
- Prawo jazdy kat. B
ZALETY OSOBISTE:
- umiejętności pracy w zespole i indywidualnie,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- dokładność,
- kreatywność,
- dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych(fax, xero, komputer, drukarka, skaner).
- Prawo jazdy kat. B
ZALETY OSOBISTE:
- umiejętności pracy w zespole i indywidualnie,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- dokładność,
- kreatywność,
- dobra organizacja pracy,