Ewa Małgorzata Lewicka

mgr inż., technik ekonomista, sales manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bonnier Business (Polska)
Product Manager
- realizacja wyznaczonych budżetów reklamowych na poszczególne produkty
drukowane (Puls Biznesu, Puls Biznesu Extra, Puls Biznesu Weekend)
- tworzenie projektów specjalnych aktywizujących przychody poszczególnych tytułów
- sprzedaż na klientach new business ‑ pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- tworzenie baz klientów potencjalnie zainteresowanych danym projektem
tematycznym
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Menedżer Produktu
- kreowanie kampanii reklamowych z uwzględnieniem wszystkich dostępnych produktów (grzbiet główny Dziennika Gazety Prawnej, drukowane dodatki cykliczne, dodatki tematyczne, dodatki sponsorowane, serwisy www, konferencje, debaty, webinaria, custom);
- obsługa Klientów bezpośrednich (głównie z sektora MŚP) - dotychczasowych jak i pozyskiwanie nowych;
- realizacja budżetu z uwzględnieniem podziału na druk, konferencje, on-line;
- tworzenie projektów tematycznych;
- umawianie spotkań z klientami
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Project Manager
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na określonych produktach;
- opieka nad Kluczowymi Klientami;
- poszukiwanie nowych Klientów i pobudzanie ich zapotrzebowania na usługi reklamowe/sponsoringowe;
- budowanie długofalowych relacji z Klientami (bieżące kontakty, informowanie o możliwościach współpracy);
- przygotowywanie dla klientów ofert współpracy dostosowanych do ich potrzeb;
- monitorowanie i realizacja zleceń reklamowych Klientów podczas ich trwania;
- współpraca z innymi działami Firmy;
Bonnier Business (Polska)
Supervisor Project Sales
Bonnier Business (Polska)
Project Sales Team Lider
- zarządzanie czteroosobowym działem projektowym;
- realizacja strategii i planów wyznaczonych dla Grupy Projektowej;
- rozwój rentowności sprzedaży poprzez zwiększenie zespołu;
- zarządzanie sprzedażą zespołu oraz obsługa własnych klientów z portfolio;
- efektywne i konsekwentne motywowanie pracowników;
- organizacja pracy zgodnie z planami;
- kontrola realizacji planów każdego z pracowników;
- wyznaczanie zadań pracownikom i nadzór nad ich realizacją;
- budowanie relacji z klientami - aktywna sprzedaż;
- tworzenie planów sprzedaży dla zespołu;
- rozwój, szkolenia, coaching indywidualny czy zespołu;
- rozwój i doskonalenie metod sprzedaży zespołu;
- udział we wszystkich bieżących oraz dodatkowych projektach przekazanych przez przełożonego;
- proponowanie rozwiązań poprawiających system pracy i usprawniających procedury;
- udział w spotkaniach/rozmowach telefonicznych pracowników z ich Klientami;
- doskonała znajomość celów i kultury firmy;
- doskonała znajomość oferty firmy i ich korzyści dla obecnych i przyszłych Klientów;
- doskonała znajomość procedur i przepisów spółki;
- cooperacja z przedstawicielami wszystkich działów firmy oraz spółek powiązanych;
- zarządzanie ceną w zakresie umożliwiającym realizację krótko -i długoterminowych celów zespołu;
- sugerowanie zasobów ludzkich w ramach środków przewidzianych w budżecie oraz w porozumieniu z przełożonym;
- parafowanie umów zawieranych przez pracowników;
- odpowiedzialność za faktyczne wyniki finansowe zespołu;
- odpowiedzialność za pracę zespołu;
- odpowiedzialność za treść umów zawieranych przez pracowników.
Bonnier Business (Polska)
Przedstawiciel handlowy/Specjalista ds. reklamy
- ofertowanie
- pozyskiwanie i obsługa dotychczasowych klientów
- planowanie kampanii reklamowych
- obsługa SysAds
- pośredni i bezpośredni kontakt z klientem
- nawiązywanie relacji businessowych
- koordynacja sprzedaży powierzonych projektów
- i wiele wiele różnych ciekawych rzeczy :)
Expomedia Events Warsaw
Sales Manager
- nadzorowanie pracy i przydzielanie zadań sales specilist'om,
- raportowanie,
- pośredni kontakt z klientem,
- sprzedaż pośrednia event'ów firmy (B2B),
- koordynacja sprzedaży powierzonych projektów,
- szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi systemu oraz zasad PMCC,
Puls Biznesu
handlowiec
- sprzedaż powierzchni reklamowej w dodatku "Gazele biznesu 2006"
- pozyskiwanie klientów dla biznesowego parnera PB - Fortis Banku, wśród prenumeraorów dziennika,
ARC Rynek i Opinia
tele-ankieter
- przeprowadzanie ankiet na zlecenie firm zewnętrznych,
Logo
praktykant
Exell - Informatyczne Systemy
- wprowadzanie danych do nowych systemów,
- człowiek od wszysttkiego :)
Logo
operator komputerowy
TU Generali
- ewidencjonowanie wniosków ubezpieczeniowych i polis w systemach IV/VR oraz Niki

Szkolenia i kursy

kurs uprawniający do zatrudnienia w charakterze wychowawcy w placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej;
szkolenie z technik Sandlera

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

sport (żeglarstwo, siatkówka, bilard), taniec, muzyka, kino

Inne

- bardzo dobra znajomość internetu oraz programów: MS Office, Prospect Menager, Nero, OpenOffice, SysAds i in.,
- obsługa urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii B,
- tytuł "Star of the year", czyli 1 miejsce w konkursie na najlepszego handlowca 2008 roku w biurze reklamy :))
- kontakt: efcia_l@wp.pl; +48 512 336 453

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.