Emilia Bieniek

"Każda pra­ca jest dob­ra, o ile jest dob­rze wykonywana."
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Excel, Powerpoint

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
łotewski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
PR & marketing
Pranamat Sales & Marketing SIA
Logo
Financial Language Analyst
Factset Latvia
- tłumaczenie tekstów specjalistycznych (finanse, rachunkowość, giełda) w parze PL-ENG
- tłumaczenie artykułów prasowych
-tworzenie glosariuszy, słowników, obsługa narzędzi CAT
- analiza rynku, research dotyczący spółek działających na rynku polskim pod kątem tworzenia i uzupełniania baz danych
Lionbridge
Internet Assessor
- ocena wyników prezentowanych przez wyszukiwarki internetowe na podstawie szukanych fraz; ocena jakości i merytoryki prezentowanych wyników, przydatności i jakości stron internetowych;
- ocena przydatności stron internetowych oraz wyników wyszukiwania dla urządzeń mobilnych oraz wyszukiwania głosowego;
- ocena jakości stron oraz bloków informacyjnych w kontekście wymagań jakościowych popularnych wyszukiwarek internetowych oraz portali multimedialnych;
- praca w jęz. polskim oraz angielskim.
Kancelaria Sejmu
zastępca sekretarza komisji
Kancelaria Sejmu RP
specjalista ds. analiz i infomacji
Kancelaria Sejmu RP
specjalista ds. biur poselskich
 czynności związane z tworzeniem i organizacją biur poselskich, m.in. wydawanie zaświadczeń, przyjmowanie zgłoszeń, ewidencjonowanie i kontrola poprawności zawarcia umów najmu, kontakty z biurami poselskimi
i posłami, opracowywanie korespondencji i zaleceń dla posłów w powyższym zakresie
 wizytacje biur poselskich, w tym nadzór nad legalnością
i zgodnością rachunkową wydatków biur, udzielanie informacji z zakresu działania BOP, warunków sprawowania mandatu, praw i obowiązków posła jako pracodawcy
 szkolenia pracowników biur poselskich
 analiza i opracowywanie informacji rocznych wynikających ze sprawozdań z wydatkowania ryczałtu przez posłów, wizytacji biur oraz otrzymanych umów najmu na potrzeby Prezydium Sejmu i Szefa Kancelarii Sejmu
Logo
Asystent CS
Lacrosse Language Consultancy
 obsługa klientów indywidualnych i korporacyjnych
w zakresie organizowania tłumaczeń, w tym: badanie potrzeb klientów, tworzenie kosztorysów i wycen, przekazywanie zleceń do realizacji oraz obsługa posprzedażowa i reklamacyjna
 obsługa zleceń stałych klientów o krótkim terminie realizacji (z godziny na godzinę)
 kontrola kosztów, rozliczanie klientów i tłumaczy
 kontakt z tłumaczami, organizowanie zleceń, kontrola terminowości i wykonania
 aktualizacja i tworzenie bazy danych tłumaczy
 praca w języku angielskim i polskim
Logo
Konsultant Obsługi Klienta
WDT Polska
 telefoniczna obsługa klientów firmy, a w szczególności przyjmowanie płatności, informowanie o ofercie firmy oraz sprzedaż usług i dokonywanie zmian na kontach abonentów
 obsługa reklamacji, zażaleń, kierowanie usterek do działu technicznego oraz kontrola nad ich naprawą
 praca w języku angielskim i polskim

Edukacja

Logo
Filologia angielska, licencjackie
Wszechnica Polska
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
Inne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Inne

prawo jazdy kat. B od 2001