Elzbieta Jurkowska

Właściciel w: Best Practice
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
owner at Best Practice
właściciel firmy
doradztwo dla firm i organizacji w zakresie zarządzania finansami i ryzykiem, tworzeniu strategii, budowaniu marki
Fundacja Impact
Wiceprezes
zarządzanie fundacją - tworzenie projektów, pozyskiwanie/rozliczanie środków, budowanie partnerstw, rzecznictwo wobec instytucji, firm i organizacji w Polsce i za granicą, reprezentacja w międzynarodowej sieci River//Cities
Fundacja Impact
project manager
rzecznictwo wobec instytucji i organizacji pozarządowych, koordynacja organizacji pozarządowych organizujących projekty w ramach Festiwalu Sztuki nad Wisłą Przemiany, Festiwali Re:wizje i Off/On:
- współpraca z organizacjami, które realizują zadania miasta
- budowanie i realizacja strategii otwarcia na nowe partnerstwa - z instytucjami, firmami i organizacjami
- współpraca z artystami w ramach projektu 3 Re:wizje. Inwazja Sztuki Niezależnej
- planowanie i przeprowadzanie ewaluacji oraz raportowanie projektów fundacji
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Uczestniczyłem w szkoleniu prowadzonym przez Elę. Jest świetnym prowadzącym, potrafi świetnie dotrzeć do uczestników szkolenia i jasno przekazać niezbędne treści.
Anna Niemira-Jurek
Anna Niemira-Jurek · podwładny
wystawiono
Kobieta, która ogarnia jednocześnie kilka projektów i zachowuje masę energii i optymizmu. W warunkach NGO's-owych, w których sytuacja zmienia się szybko i często to niezastąpione cechy.
Europejski Instytut Multimediów
specjalista ds. pozyskiwania funduszy
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie (reginalnych, krajowych, europejskich),
organizacja - planowanie projektów edukacyjnych - dot. filmu i internetu
Logo
communication & project manager
One Heart Channel
koordynacja polskiej filii firmy; koordynacja projektów ekologicznych, m.in. międzynarodowy konkurs Green Heart Awards w grudniu 2008r.; budowanie i realizacja strategii PR; zarządzanie zespołem pracowników zdalnych
Logo
koordynator projektu
Stowarzyszenie Pracownia Sztuki Żywej
opieka merytoryczna i finansowa nad programem "Bliżej Miasta":
tworzenie programu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie i ewaluacja;
pozyskiwanie środków finansowych;
PR programu.

tematyka szkoleń:
trening twórczości
team building
coaching w projekcie
umiejętności komunikacyjne
zarządzanie czasem
planowanie w projekcie
autoprezentacja
metody promocji w projekcie
metody prezentacji wyników pracy
Logo
trener w projektach młodzieżowych
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń w programach: Opowiem Ci o wolnej Polsce, Ślady Przeszlości, Wspólna Przeszłość-Wspólna przyszłość, Literacki Atlas Polski, Młodzi Obywatele Działają, Szkoła Marzeń, Filmoteka Szkolna Akcja!, @ktywista...

(szkolenia twarde i miękkie)

Edukacja

Logo
pedagogika, psychologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
psychologia, geografia i gospodarka przestrzenna, Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno - Przy, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
politologia, specjalizacja: profilaktyka, opieka, pomoc społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

23 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum ekoJa
Centrum ekoJa
Grupa dla symapatyków Centrum ekoJa. Za pośrednictwem biuletynu informujemy o najbliższych wydarzeniach w Centrum. Czasami rozdajemy też niespodzianki wśród członków grupy.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CU Aviva
CU Aviva
Grupa otwarta dla klientów, przedstawicieli oraz pracowników Commercial Union, a także osób planujących związanie się w przyszłości z naszą firmą.
czas na dokument
czas na dokument
dla wszystkich zainteresowanych filmem dokumentalnym, reportazem,produkcja filmowa, uwaznym przygladaniem sie swiatu i wyciaganiem wnioskow z przygladania sie plynacych
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
FILMOHOLIK
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
FINANSE I UBEZPIECZENIA  porady ekspertów
FINANSE I UBEZPIECZENIA porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży FINANSE I UBEZPIECZENIA. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.