Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. współpracy z Klientami
- rozpatrywanie reklamacji klientów detalicznych oraz klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen w zakresie oferowanych przez Bank produktów m.in.: produktów depozytowych, kredytowych, transakcji na rachunkach, funduszy inwestycyjnych, produktów ubezpieczeniowych, lokat strukturyzowanych
- rozpatrywanie skarg wpływających z instytucji nadzorujących i zewnętrznych
- udział w projektach ogólnobankowych dotyczących rozwoju produktów bankowych,
- czynny udział w projekcie usprawniania i optymalizacji procesów reklamacyjnych(Lean Management)
- opiniowanie nowych regulaminów, tabel, procedur i instrukcji
- udział przy tworzeniu procedur rozpatrywania reklamacji i procesu reklamacyjnego w banku
- rozpatrywanie skarg wpływających z instytucji nadzorujących i zewnętrznych
- udział w projektach ogólnobankowych dotyczących rozwoju produktów bankowych,
- czynny udział w projekcie usprawniania i optymalizacji procesów reklamacyjnych(Lean Management)
- opiniowanie nowych regulaminów, tabel, procedur i instrukcji
- udział przy tworzeniu procedur rozpatrywania reklamacji i procesu reklamacyjnego w banku
Inspektor Ds. Weryfikacji Kredytowej
- weryfikacja aplikacji kredytowych klienta pod względem autentyczności oraz zupełności dokumentów dostarczonych przez klienta, wykonywanie telefonów w celu potwierdzenia prawdziwości danych
- podejmowanie decyzji kredytowych
- zarządzanie bazami usprawniającymi weryfikację klientów aplikujących o produkt kredytowy
- wykonywanie czynności systemowych związanych z uruchomieniem detalicznych produktów kredytowych
- telefoniczny kontakt z klientem banku w celu uzupełnienia brakujących danych, rewizji dostarczonych danych.
- podejmowanie decyzji kredytowych
- zarządzanie bazami usprawniającymi weryfikację klientów aplikujących o produkt kredytowy
- wykonywanie czynności systemowych związanych z uruchomieniem detalicznych produktów kredytowych
- telefoniczny kontakt z klientem banku w celu uzupełnienia brakujących danych, rewizji dostarczonych danych.
stażystka - Oddział ds. Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego
- udział w przetargu jako członek Komisji Przetargowej wraz z przygotowaniem dokumentacji przetargowej
- prace przy prawidłowym wykonywaniu budżetu
- analiza wydatków gospodarstw pomocniczych Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
- sporządzanie dokumentów księgowych MT, OT oraz protokołów wydania sprzętu
- archiwizacja dokumentacji technicznej
- prace przy prawidłowym wykonywaniu budżetu
- analiza wydatków gospodarstw pomocniczych Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
- sporządzanie dokumentów księgowych MT, OT oraz protokołów wydania sprzętu
- archiwizacja dokumentacji technicznej
Szkolenia i kursy
szkolenie z Arbitrem Bankowym; szkolenie z Funduszy Inwestycyjnych oferowanych przez RBPL; Bezpieczeństwo Bankowości Internetowej;Phishing; Bankowość Hipoteczna; szkolenie z zakresy MiFID, Produkty Amplico Life w RBPL; działania windykacyjne w RBPL; "Karty płatnicze z mikroprocesorem wydawane przez Raiffeisen Bank Polska SA."; szkolenie 'LEAN Six Sigma'; szkolenie z produktów inwestycyjno- ubezpieczeniowych; zwalczanie i zapobieganie przestępczości w RBPL
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Lean Six Sigma
Integracja podejścia Lean i Six Sigma w celu poprawy wydajności zarządzania łańcuchem dostaw.
/ Lean Six Sigma as the way to supply chain performance improvement. /
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.