Umiejętności
praw jazdy kat. B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Marzec 2006 r. – ukończenie I poziom szkolenia Makaton – program rozwoju komunikacji.
Maj 2007r. – ukończenie kursu języka migowego.
Wrzesień 2007 r. – ukończenie szkolenie pt. „Strategie nawiązywania efektywnej
i długofalowej relacji z pacjentem w terapii, rehabilitacji i leczeniu medycznym”.
Wrzesień 2009 r. - ukończenie warsztatów szkoleniowych nt. „Wczesna interwencja
i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji Castillo Moralesa i integracji sensorycznej”.
Październik 2010 r. – ukończenie specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego z zakresu stosowania „Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich”.
Styczeń 2013 r. – ukończenie szkolenia I-go stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
Sierpień 2013 r. – uzyskanie uprawnień terapeuty integracji sensorycznej.
Luty 2014 r. – ukończenie szkolenia z zakresu diagnozy AAC.
Maj 2014 r. – ukończenie szkolenia „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień”.
Wrzesień 2014 r. - ukończenie szkolenia „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – III, IV stopień”.
Listopada 2014 r. – ukończenie szkolenia na temat „KORP – narzędzie diagnozy rozwoju dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia”.
Kwiecień 2015 r. – ukończenie szkolenia „Wczesne wspomaganie rozwoju. Diagnoza dziecka – wytyczne do konstruowania programów terapii”.
Czerwiec 2016 r. – ukończenie specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego „Batria-8, 7/9 oraz Bateria-10-12 w praktyce diagnostycznej”.
Październik 2023 r. - ukończenie kursu podstawowego Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Maj 2007r. – ukończenie kursu języka migowego.
Wrzesień 2007 r. – ukończenie szkolenie pt. „Strategie nawiązywania efektywnej
i długofalowej relacji z pacjentem w terapii, rehabilitacji i leczeniu medycznym”.
Wrzesień 2009 r. - ukończenie warsztatów szkoleniowych nt. „Wczesna interwencja
i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji Castillo Moralesa i integracji sensorycznej”.
Październik 2010 r. – ukończenie specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego z zakresu stosowania „Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich”.
Styczeń 2013 r. – ukończenie szkolenia I-go stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
Sierpień 2013 r. – uzyskanie uprawnień terapeuty integracji sensorycznej.
Luty 2014 r. – ukończenie szkolenia z zakresu diagnozy AAC.
Maj 2014 r. – ukończenie szkolenia „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień”.
Wrzesień 2014 r. - ukończenie szkolenia „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – III, IV stopień”.
Listopada 2014 r. – ukończenie szkolenia na temat „KORP – narzędzie diagnozy rozwoju dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia”.
Kwiecień 2015 r. – ukończenie szkolenia „Wczesne wspomaganie rozwoju. Diagnoza dziecka – wytyczne do konstruowania programów terapii”.
Czerwiec 2016 r. – ukończenie specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego „Batria-8, 7/9 oraz Bateria-10-12 w praktyce diagnostycznej”.
Październik 2023 r. - ukończenie kursu podstawowego Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Zainteresowania
wyprawy górskie z rodziną,
Organizacje
Stowarzyszenie Rehabilitacyjne Centrum Rozwoju Porozumiewania
Inne
Grudzień 2006 r. - uczestnictwo w konferencji naukowo – szkoleniowej pt. „Możliwości terapii dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu w wieku od 1-go do 6-go roku życia i wsparcie ich rodzin”.
Listopad 2009 r. – uczestnictwo w II Pomorskiej Konferencji Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych.
Grudzień 2009 r. – uczestnictwo w konferencji „Wczesne Wspomaganie Rozwoju dziecka niepełnosprawnego i pomoc rodzinie”.
Maj 2010 r. – uczestnictwo w konferencji „Metoda Dobrego Startu – 40 lat w edukacji, profilaktyce trudności szkolnych i terapii”.
Wrzesień 2010 r. – uczestnictwo w konferencji „Autyzm – specyficzne potrzeby – kompleksowa terapia”.
Listopad 2010 r. - uczestnictwo w konferencji „Powikłania zaburzeń koncentracji i impulsywności w szkole i w życiu dorosłym. Europejskie standardy leczenia ADHD”.
Czerwiec – lipiec 2011 r. – udział w VIII Międzynarodowej Konferencji Krajów Europy Środkowej i Wschodniej „Let’s talk together – AAC in Europe”.
Maj 2013 r. – udział w IV Konferencji naukowo-szkoleniowej „Słucham, więc potrafię”.
Październik 2015 r. – udział w konferencji „Od diagnozy do interwencji – Zespół Aspergera”.
Listopad 2009 r. – uczestnictwo w II Pomorskiej Konferencji Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych.
Grudzień 2009 r. – uczestnictwo w konferencji „Wczesne Wspomaganie Rozwoju dziecka niepełnosprawnego i pomoc rodzinie”.
Maj 2010 r. – uczestnictwo w konferencji „Metoda Dobrego Startu – 40 lat w edukacji, profilaktyce trudności szkolnych i terapii”.
Wrzesień 2010 r. – uczestnictwo w konferencji „Autyzm – specyficzne potrzeby – kompleksowa terapia”.
Listopad 2010 r. - uczestnictwo w konferencji „Powikłania zaburzeń koncentracji i impulsywności w szkole i w życiu dorosłym. Europejskie standardy leczenia ADHD”.
Czerwiec – lipiec 2011 r. – udział w VIII Międzynarodowej Konferencji Krajów Europy Środkowej i Wschodniej „Let’s talk together – AAC in Europe”.
Maj 2013 r. – udział w IV Konferencji naukowo-szkoleniowej „Słucham, więc potrafię”.
Październik 2015 r. – udział w konferencji „Od diagnozy do interwencji – Zespół Aspergera”.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.