Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności interpersonalne
umiejętność pracy w zespole
Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Dobra znajmość pakietu Office
Prawo jazdy kat. B (czynnie)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu - Process Expert
Dodatkowe zadania związane z udziałem w międzynarodowym projekcie w zakresie tworzenia nowego systemu ERP w obszarze Kontraktu:
- tworzenie map procesów w systemie Aris i Visio,
- przygotowanie dokumentacji opisującej poszczególne procesy z uwzględnieniem funkcji i zadań, czynności, które powinien zabezpieczać nowy system ERP,
- współpraca z Konsultantami, Process Expertami i Testerami z obszaru Kontraktu i innych obszarów działalności (Zaopatrzenie, Logistyka-Service, Produkcja/Pralnia, Finanse).
- tworzenie map procesów w systemie Aris i Visio,
- przygotowanie dokumentacji opisującej poszczególne procesy z uwzględnieniem funkcji i zadań, czynności, które powinien zabezpieczać nowy system ERP,
- współpraca z Konsultantami, Process Expertami i Testerami z obszaru Kontraktu i innych obszarów działalności (Zaopatrzenie, Logistyka-Service, Produkcja/Pralnia, Finanse).
Lider Zespołu
- organizowanie i monitorowanie pracy zespołu,
- obsługa Klienta: telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń Klientów i rejestrowanie danych umożliwiających ich realizację w systemie CRM i w systemie operacyjnym,
- rejestrowanie, weryfikacja poprawności i wprowadzanie danych z kontraktów,
- obsługa i nadzór nad wybranymi procesami w Firmie ( np. pierwszych dostaw, rozwiązania umów),
- prowadzenie korespondencji z Klientami (elektronicznej oraz oficjalnej),
- raportowanie wyników Firmy w wybranym obszarze,
- funkcja Key User systemu Salesforce,
- udział w projektach,
- pełnienie obowiązków Kierownika Działu podczas Jego nieobecności.
- obsługa Klienta: telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń Klientów i rejestrowanie danych umożliwiających ich realizację w systemie CRM i w systemie operacyjnym,
- rejestrowanie, weryfikacja poprawności i wprowadzanie danych z kontraktów,
- obsługa i nadzór nad wybranymi procesami w Firmie ( np. pierwszych dostaw, rozwiązania umów),
- prowadzenie korespondencji z Klientami (elektronicznej oraz oficjalnej),
- raportowanie wyników Firmy w wybranym obszarze,
- funkcja Key User systemu Salesforce,
- udział w projektach,
- pełnienie obowiązków Kierownika Działu podczas Jego nieobecności.
Specjalista ds Obsługi Klienta
- obsługa Klienta: telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń Klientów i rejestrowanie danych umożliwiających ich realizację w systemie CRM i w systemie operacyjnym,
- rejestrowanie, weryfikacja poprawności i wprowadzanie danych z kontraktów,
- obsługa procesu reklamacji,
- obsługa wybranych procesów w Firmie ( np. pierwszych dostaw, rozwiązania umów),
- prowadzenie korespondencji z Klientami (elektronicznej oraz oficjalnej),
- raportowanie wyników Firmy w wybranym obszarze,
- funkcja Key User systemu Salesforce,
- udział w projektach.
- rejestrowanie, weryfikacja poprawności i wprowadzanie danych z kontraktów,
- obsługa procesu reklamacji,
- obsługa wybranych procesów w Firmie ( np. pierwszych dostaw, rozwiązania umów),
- prowadzenie korespondencji z Klientami (elektronicznej oraz oficjalnej),
- raportowanie wyników Firmy w wybranym obszarze,
- funkcja Key User systemu Salesforce,
- udział w projektach.
Szkolenia i kursy
- trening skuteczności "Profesjonalna Obsługa Klienta" - listopad 2013 r.,
- w trakcie kursu nauki języka angielskiego.
- w trakcie kursu nauki języka angielskiego.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
- czytanie książek ( ulubiony autor Joanna Chmielewska),
- dekorowanie wnętrz,
- zdobywanie wiedzy o zdrowym stylu życia i wdrażanie jej w życie własne i otoczenia.
- dekorowanie wnętrz,
- zdobywanie wiedzy o zdrowym stylu życia i wdrażanie jej w życie własne i otoczenia.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA – FEJS
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA - FEJS
Celem FEJS jest prowadzenie działalności w zakresie dotyczącej: audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej, GRC, zapobiegania oszustwom i korupcji.
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Szkolenie i Doradztwo
Szkolenia, Studia, Konferencje, Doradztwo i Marketing dla osób rozwijających swoją karierę szczególnie przez udział w programie ustawicznego profesjonalnego dokształcenia (CPE).
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)