Umiejętności
Zarządzanie Sprzedażą
Negotiation skills
Team building and leadership skills
Recruting
Coaching i motywacja
Training Skills
Time management skills
Sales Trainings
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
AREA SALES MANAGER - NORTH POLAND, Key Trainer
Odpowiedzialność za 11 sklepów własnych + 1 sklep Partnerski – Region
Polski Północno-Zachodniej;
( woj. Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą w podległym Regionie, ustalanie i nadzorowanie realizacji
nałożonych planów sprzedaży;
Analizy sprzedaży, KPI, wskaźników, efektywności i przyrostów sprzedaży,
Kontrola poprawności funkcjonowania Sklepów detalicznych i zachowywania
standardów sieci; Szkolenie z procedur firmowych;
Zorientowanie na obsługę klienta i wysokie standardy obsługi przez personel
sklepów;
Efektywne planowanie zasobów ludzkich, kontrola kosztów personalnych regionu i poszczególnych sklepów;
Koordynowanie pracy podległego zespołu: rekrutacja Kierowników Sklepów i ich Zastępców, Szkolenia sprzedażowe całych zespołów, Motywowanie Personelu sprzedażowego;
Zarządzanie zespołem Kierowników Sklepów w celu poprawy skuteczności ich zarządzania podległymi placówkami;
Planowanie ścieżek karier i awansów wewnętrznych;
KEY TRAINER dla Kierowników Sklepów -Trening w Centrali Tally Weijl w Bazylei, Szwajcaria
Odpowiedzialność za Profit & Loss w swoim Regionie;
Zarządzanie produktem w sklepach Regionu, optymalizacja zatowarowania sklepów, zamówienia dodatkowe, ciągła współpraca z Distribution Center w Szwajcarii i w Polsce.
Przeprowadzanie Inwentaryzacji skanerowych towarów w sklepach
Monitoring rynku i działań konkurencji;
Kreatywne i aktywne podejmowanie działań marketingowych w celu wzrostu sprzedaży.
Polski Północno-Zachodniej;
( woj. Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą w podległym Regionie, ustalanie i nadzorowanie realizacji
nałożonych planów sprzedaży;
Analizy sprzedaży, KPI, wskaźników, efektywności i przyrostów sprzedaży,
Kontrola poprawności funkcjonowania Sklepów detalicznych i zachowywania
standardów sieci; Szkolenie z procedur firmowych;
Zorientowanie na obsługę klienta i wysokie standardy obsługi przez personel
sklepów;
Efektywne planowanie zasobów ludzkich, kontrola kosztów personalnych regionu i poszczególnych sklepów;
Koordynowanie pracy podległego zespołu: rekrutacja Kierowników Sklepów i ich Zastępców, Szkolenia sprzedażowe całych zespołów, Motywowanie Personelu sprzedażowego;
Zarządzanie zespołem Kierowników Sklepów w celu poprawy skuteczności ich zarządzania podległymi placówkami;
Planowanie ścieżek karier i awansów wewnętrznych;
KEY TRAINER dla Kierowników Sklepów -Trening w Centrali Tally Weijl w Bazylei, Szwajcaria
Odpowiedzialność za Profit & Loss w swoim Regionie;
Zarządzanie produktem w sklepach Regionu, optymalizacja zatowarowania sklepów, zamówienia dodatkowe, ciągła współpraca z Distribution Center w Szwajcarii i w Polsce.
Przeprowadzanie Inwentaryzacji skanerowych towarów w sklepach
Monitoring rynku i działań konkurencji;
Kreatywne i aktywne podejmowanie działań marketingowych w celu wzrostu sprzedaży.
Store Manager
HUMANIC Sp. z o.o. LEDER & SCHUH International AG
Uczestnictwo w nowym projekcie sklepów Humanic – małe powierzchnie, hybrydowa ekspozycja towaru: typ Amsterdam i pudełkowy, całkowicie nowy Design, 2 systemy zarządzania powierzchnią magazynową, tylko 2 takie sklepy w Europie.
Planowanie i realizacja budżetów sprzedażowych
Wdrażanie i utrzymywanie standardów obsługi klienta- Ankieta Ukrytego Klienta
Zachowanie i kontrola realizacji standardów Visual Merchandisingu,
Rekrutacja, szkolenie, motywowanie efektywnych Pracowników, oceny okresowe
Budowanie i integracja zespołu pracowników
Kontrola optymalnego zatowarowania Salonu, zamówienia dodatkowe,
Organizacja szkoleń sprzedażowych i Visual Merchandisingu dla Sprzedawców
Bardzo dobre wyniki i wskaźniki Sprzedaży w prowadzonym Salonie ( średni paragon, sprzedaż na 100 wchodzących klientów, sztuki/transakcję)
Staff Training program
Planowanie i realizacja budżetów sprzedażowych
Wdrażanie i utrzymywanie standardów obsługi klienta- Ankieta Ukrytego Klienta
Zachowanie i kontrola realizacji standardów Visual Merchandisingu,
Rekrutacja, szkolenie, motywowanie efektywnych Pracowników, oceny okresowe
Budowanie i integracja zespołu pracowników
Kontrola optymalnego zatowarowania Salonu, zamówienia dodatkowe,
Organizacja szkoleń sprzedażowych i Visual Merchandisingu dla Sprzedawców
Bardzo dobre wyniki i wskaźniki Sprzedaży w prowadzonym Salonie ( średni paragon, sprzedaż na 100 wchodzących klientów, sztuki/transakcję)
Staff Training program
Kierownik Sklepu
*Realizacja planów sprzedażowych, planowanie i realizacja budżetów.
*Planowanie krótko i długookresowe, wyznaczanie celów dla Sklepu.
*Kierowanie pracą Kierowników Działów w celu jak najbardziej efektywnej pracy sklepu. Kontrola optymalnego wyglądu i zatowarowania Sklepu, regulowanie celów zatowarowania na poszczególnych departamentach.
*Nadzór nad efektywnością pracy wszystkich działów, wyznaczanie priorytetów.
*Analiza sprzedaży poszczególnych działów, grup towarowych – optymalizacja.
*Rekrutacja, szkolenie, motywowanie Pracowników, rozmowy ewaluacyjne.
*Budowanie i integracja zespołu pracowników.
*Wyznaczanie celów dla działu Visual Merchandisingu, kontrola i bieżąca współpraca.
*Organizacja szkoleń sprzedażowych i Visual Merchandisingu dla Sprzedawców.
*Organizacja i prowadzenie Managment Meetings, wyznaczanie celów i priorytetów.
*Planowanie krótko i długookresowe, wyznaczanie celów dla Sklepu.
*Kierowanie pracą Kierowników Działów w celu jak najbardziej efektywnej pracy sklepu. Kontrola optymalnego wyglądu i zatowarowania Sklepu, regulowanie celów zatowarowania na poszczególnych departamentach.
*Nadzór nad efektywnością pracy wszystkich działów, wyznaczanie priorytetów.
*Analiza sprzedaży poszczególnych działów, grup towarowych – optymalizacja.
*Rekrutacja, szkolenie, motywowanie Pracowników, rozmowy ewaluacyjne.
*Budowanie i integracja zespołu pracowników.
*Wyznaczanie celów dla działu Visual Merchandisingu, kontrola i bieżąca współpraca.
*Organizacja szkoleń sprzedażowych i Visual Merchandisingu dla Sprzedawców.
*Organizacja i prowadzenie Managment Meetings, wyznaczanie celów i priorytetów.
Kierownik Salonu RESERVED
D.B. PROFIT Dorota Woronko-Kowalska
Zorganizowanie i prowadzenie całości sprzedaży detalicznej przy zachowaniu standardów RESERVED:
- Zarządzanie i organizacja pracy Salonu w Szczecinie dla firmy LPP SA,
- optymalne zatowarowanie i ekspozycja odzieży w celu zwiększenia jej sprzedaży
- rekrutacja utalentowanych Sprzedawców,
- szkolenia personelu:
1. Techniki Sprzedaży
2. Visual Merchandising
3. Profesonalna Obsługa Klienta
- programy rozwoju kadr - awanse wewnętrzne, rozwój i promowanie talentów ( dobór personelu na stanowiska zarządzające w firmie, coaching ),
- systemy ocen pracowniczych,
- programy motywujące, zwiększające sprzedaż towarów,
- biegła znajomość i doradztwo z zakresu Prawa Pracy,
- kontrola i optymalizacja kosztów funkjonowania salonu,
- optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowych w sklepie.
- Zarządzanie i organizacja pracy Salonu w Szczecinie dla firmy LPP SA,
- optymalne zatowarowanie i ekspozycja odzieży w celu zwiększenia jej sprzedaży
- rekrutacja utalentowanych Sprzedawców,
- szkolenia personelu:
1. Techniki Sprzedaży
2. Visual Merchandising
3. Profesonalna Obsługa Klienta
- programy rozwoju kadr - awanse wewnętrzne, rozwój i promowanie talentów ( dobór personelu na stanowiska zarządzające w firmie, coaching ),
- systemy ocen pracowniczych,
- programy motywujące, zwiększające sprzedaż towarów,
- biegła znajomość i doradztwo z zakresu Prawa Pracy,
- kontrola i optymalizacja kosztów funkjonowania salonu,
- optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowych w sklepie.
Szkolenia i kursy
Kompetencyjne:
09.2015 r- “TIME MANAGEMENT for Managers” 2 day-Training by Homo Creatore
02.2015 r “Presentation and Communication Techniques” Warszawa
02.2015 r - “MODEL GROW- skuteczne narzędzie wspierające proces realizacji celów”
07.2014 r - “Presentation and Communication Skills for Managers” internal training by Head of HR TALLY WEIJL from Basel, Warsaw.
09.2014 r - “TALENT MANAGEMENT – Motivating Environment” internal training by Head of HR TALLY WEIJL, HQ Basel, Switzerland
05.2014 r “RECRUITMENT – Sourcing, Finding, Developing” TALLY WEIJL, HQ Basel, Switzerland
03.2014 r “Trening dla Trenerów: Workshop komunikacji- nt. Przeprowadzanie Rocznych Ocen Pracowników” szkolenie wewnętrzne TALLY WEIJL, Bazylea, Szwajcaria
10.2012 r „Ideally Colour Profile: Zespół i Przywództwo “ szk. wewnętrzne TALLY WEIJL, Bazylea, Szwajcaria
09.2012 r„Techniki Sprzedaży – Humanic with Love - szkolenie wewnętrzne HUMANIC, Gdańsk,
01.2012 r„TRENING MENEDŻERSKI–Motywacja i Zarządzanie Zespołem” EFS, PARP, Warszawa, Homo Creatore
09.2010 r.„Efektywny Manager” szkolenie wewnętrzne LPP S.A.
04.2006 r.„Budowanie zespołu” szkolenie wewnętrzne LPP S.A.
03.2003 r.„ The IC Companys Sales Training Program” szkolenie wewnętrzne
01.2003 r.„Zarządzanie personelem cz. II ( Biuro Doradztwa Personalnego „DANMAR” Łódź)
11.2002 r.„Obsługa klienta i Techniki sprzedaży” szkolenie wewnętrzne Carli Gry Ltd
10.2002 r.„Zarządzanie personelem” cz. I ( „Grupa GM” Doradztwo-Szkolenia )
Inne:
09.2012-02.2013 - Kurs KADRY i PŁACE – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, o/Szczecin
09.2015 r- “TIME MANAGEMENT for Managers” 2 day-Training by Homo Creatore
02.2015 r “Presentation and Communication Techniques” Warszawa
02.2015 r - “MODEL GROW- skuteczne narzędzie wspierające proces realizacji celów”
07.2014 r - “Presentation and Communication Skills for Managers” internal training by Head of HR TALLY WEIJL from Basel, Warsaw.
09.2014 r - “TALENT MANAGEMENT – Motivating Environment” internal training by Head of HR TALLY WEIJL, HQ Basel, Switzerland
05.2014 r “RECRUITMENT – Sourcing, Finding, Developing” TALLY WEIJL, HQ Basel, Switzerland
03.2014 r “Trening dla Trenerów: Workshop komunikacji- nt. Przeprowadzanie Rocznych Ocen Pracowników” szkolenie wewnętrzne TALLY WEIJL, Bazylea, Szwajcaria
10.2012 r „Ideally Colour Profile: Zespół i Przywództwo “ szk. wewnętrzne TALLY WEIJL, Bazylea, Szwajcaria
09.2012 r„Techniki Sprzedaży – Humanic with Love - szkolenie wewnętrzne HUMANIC, Gdańsk,
01.2012 r„TRENING MENEDŻERSKI–Motywacja i Zarządzanie Zespołem” EFS, PARP, Warszawa, Homo Creatore
09.2010 r.„Efektywny Manager” szkolenie wewnętrzne LPP S.A.
04.2006 r.„Budowanie zespołu” szkolenie wewnętrzne LPP S.A.
03.2003 r.„ The IC Companys Sales Training Program” szkolenie wewnętrzne
01.2003 r.„Zarządzanie personelem cz. II ( Biuro Doradztwa Personalnego „DANMAR” Łódź)
11.2002 r.„Obsługa klienta i Techniki sprzedaży” szkolenie wewnętrzne Carli Gry Ltd
10.2002 r.„Zarządzanie personelem” cz. I ( „Grupa GM” Doradztwo-Szkolenia )
Inne:
09.2012-02.2013 - Kurs KADRY i PŁACE – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, o/Szczecin
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Grupy
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Coworking
Tablica ogłoszeń dla ludzi chcących pracować w systemie coworkingu. Chcesz wiedzieć czym jest coworking? Zapraszam na grupę.
CV Centre
Grupa, gdzie uzyskacie informacje, jak kompleksowo przygotować się do zmiany, lub poszukiwania pracy. Otrzymacie poradę, jak napisać dokumenty aplikacyjne, zaprezentować podczas rozmowy i otrzymać inf
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
I LO im. Marii Skłodowskiej-Curie w SZCZECINIE
Absolwenci pierwszego w Szczecinie liceum "szczecińskiej jedynki"
Zmiana Kariery
wymiana doświadczeń i pomysłów każdego z nas na temat tego jak świadomie budować własną karierę zawodową, tak aby była ona pasją naszego życia. Jak być proaktywnym w decydowaniu o jakości ponad połowy