Dorota Strzałkowska

Senior E-commerce Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

E-commerce Google Analytics SEM Social Media Marketing Web Analytics Automatyzacja marketingu Marketing internetowy Umiejętności analityczne Reklama Online

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Marketing Investment Group
Senior E-commerce Manager
• Zarządzanie zespołem koordynatorów e-commerce (11 rynków). Budowanie zespołu, a następnie zarządzanie, organizowanie, planowanie pracy.
• Tworzenie budżetów sprzedaży, marży i oraz kosztowych.
• Monitorowanie i optymalizacja procesu sprzedaży online, analiza wyników sprzedaży i działań reklamowych online.
• Ścisła współpraca z departamentem Ecommerce, działem Marketingu, Produktu oraz firmami zewnętrznymi.
• Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju e-commerce dla sklepów internetowych Sizeer oraz monitorowanie efektywności jej realizacji poprzez zdefiniowane KPI.
• Otwarcie nowych sklepów internetowych na rynkach zagranicznych. Wdrożenie nowych wersji sklepu.
Marketing Investment Group
E-commerce Manager
• Prowadzenie polskich i zagranicznych sklepów internetowych z branży odzieżowo-obuwniczej.
• Planowanie i realizacja strategii w kanale sprzedaży EC.
• Koordynowanie pracy zespołu specjalistów.
• Realizacja celów sprzedażowych i marżowych.
• Monitorowanie i optymalizacja efektywności prowadzonych działań w oparciu o narzędzia takie jak Google Analytics, BI.
• Wdrażanie nowych sklepów internetowych oraz funkcjonalności usprawniających istniejące platformy.
• Zarządzanie współpracą z podmiotami zewnętrznymi wspierającymi EC.
Marketing Investment Group
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
• Aktywne przygotowywanie oraz redagowanie pozyskanych materiałów i bieżąca aktualizacja serwisów e-commerce (7 sklepów internetowych): e-Sizeer.com, 50style.pl, Timberland.pl, New Era.pl, GaleriaMarek.pl, ButySportowe.pl, ButySportowe.com
• Przygotowywanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii internetowych (newslettery, kampanie wierunkowe, efektywnościowe, Google AdWords oraz kampanie reklamowe na Facebooku).
• Koordynowanie i moderowanie obecności serwisów w mediach społecznościowych (Facebook, Google +, Pinterest, Allani, blogi).
• Organizowanie i prowadzenie konkursów w internecie oraz prasie.
• Analiza prowadzonych działań marketingowych w obszarze E-commerce za pomocą dostępnych narzędzi (np. Google Analytics, Google AdWords).
• Zarządzanie współpracą z podmiotami zewnętrznymi wspierającymi EC (portale, porównywarki, sklepy partnerskie, agencje reklamowe, sieci afiliacyjne).
• Prowadzenie szkoleń pracowniczych.
• Organizacja produktowych i wizerunkowych sesji zdjęciowych na potrzeby marek.
• Współpraca przy projektach reklamowych w prasie.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamy Efektywnościowej - staż
• Planowanie kampanii dla Klientów z segmentu e-commerce,
• Wsparcie w tworzeniu ofert handlowych dla Klientów,
• Dokonywanie rezerwacji powierzchni i formatów reklamowych,
• Monitoring i analiza efektywności działań reklamowych Klientów,
• Analiza rynku potencjalnych reklamodawców.
Grupa Interia.pl
Dział Planowania i Zakupu Mediów - praktyka
• czynny udział w organizacji kampanii reklamowej strony głównej INTERIA.PL
• nauka podstaw narzędzi: Gemius Traffic, AdOcean, Gemius Megapanel
• wprowadzanie umów, zleceń do SAP,
• podstawy tworzenia kampanii typu Google AdWords,
• wyszukiwanie materiałów do promocji - dobór form reklamowych oraz współpraca z copywriterem,
• planowanie kampanii reklamowych,
• tworzenie mediaplanów,
• tworzenie raportów podsumowujących kampanie reklamowe,
• bieżąca opieka nad wewnętrznym obiegiem dokumentów w firmie.

Edukacja

Logo
Reklama i Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Grupy

Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Kuchnia Meksykańska
Kuchnia Meksykańska
Dla wszystkich miłośników kuchni meksykańskiej:)
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
Miejsce dla wszystkich związanych z reklamą zewnętrzną i drukiem wielkoformatowym.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Viral marketing
Viral marketing
Wszystko o marketingu wirusowym. Może właśnie tu rozpocznie się Twoja kampania.