Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Public Relations Consultant, Vice Director
od 02.2000 r. do chwili obecnej - SIGMA International (Poland) LTD Sp. z o.o., Warszawa, jedna z najbardziej renomowanych agencji PR na Polsce; 20 lat obecności na rynku; agencja typu Full Service
Vice Director, Wicedyrektor Agencji SIGMA, Członek Zarządu; obowiązki:
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem konsultantów
- Strategiczne doradztwo i realizacja projektów w zakresie Public Relations i Public Affairs dla firm i Spółek z branży budowlanej, energetycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, logistycznej i usługowej
- Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla firm i Spółek - klientów biznesowych (premiery produktów i usług)
- Doświadczenie w koordynacji projektów m.in. dla takich klientów jak: Bayer, Boehringer Ingelheim, Hortex, Lataj.pl, Lexmark, Mundipharma, Panasonic, Propharma, Q-MED, Vetrex, Fiege, Indesit, Turismo de Portugal, Zurich Tourism, TAURON Polska Energia S.A., Wincanton Polska
- Koordynacja i prowadzenie konferencji prasowych oraz spotkań biznesowych (przyjęcia, wizyty VIP-ów)
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz prowadzenie szkoleń medialnych dla pracowników, jak i klientów Agencji
- Stałe utrzymywanie kontaktów z mediami
- Rozwój biznesu i zarządzanie procesami operacyjnymi firmy
Vice Director, Wicedyrektor Agencji SIGMA, Członek Zarządu; obowiązki:
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem konsultantów
- Strategiczne doradztwo i realizacja projektów w zakresie Public Relations i Public Affairs dla firm i Spółek z branży budowlanej, energetycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, logistycznej i usługowej
- Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla firm i Spółek - klientów biznesowych (premiery produktów i usług)
- Doświadczenie w koordynacji projektów m.in. dla takich klientów jak: Bayer, Boehringer Ingelheim, Hortex, Lataj.pl, Lexmark, Mundipharma, Panasonic, Propharma, Q-MED, Vetrex, Fiege, Indesit, Turismo de Portugal, Zurich Tourism, TAURON Polska Energia S.A., Wincanton Polska
- Koordynacja i prowadzenie konferencji prasowych oraz spotkań biznesowych (przyjęcia, wizyty VIP-ów)
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz prowadzenie szkoleń medialnych dla pracowników, jak i klientów Agencji
- Stałe utrzymywanie kontaktów z mediami
- Rozwój biznesu i zarządzanie procesami operacyjnymi firmy
Senior Account Manager, Starszy Konsultant
- Zarządzanie działami Ochrony Zdrowia oraz Transportu Turystyki i Usług, w tym:
- Koordynacja projektów dla takich firm jak: A.T. Kearney, Aqaba Special Economic Zone Authority, Bioderma, Boehringer Ingelheim, Fedex, Fiege, Randstad, Q-MED, VisitBritain oraz dla regionów Stubai, Tyrol, Lombardia
- Obsługa korporacyjna firmy Wincanton (od 03.2004 r. do 07.2007, w tym kilkumiesięczne oddelegowanie do siedziby klienta na zastępstwo Kierownika ds. Marketingu i PR)
- Koordynacja projektów dla takich firm jak: A.T. Kearney, Aqaba Special Economic Zone Authority, Bioderma, Boehringer Ingelheim, Fedex, Fiege, Randstad, Q-MED, VisitBritain oraz dla regionów Stubai, Tyrol, Lombardia
- Obsługa korporacyjna firmy Wincanton (od 03.2004 r. do 07.2007, w tym kilkumiesięczne oddelegowanie do siedziby klienta na zastępstwo Kierownika ds. Marketingu i PR)
Account Manager/Project Manager – Konsultant/ Młodszy Konsultant
- Prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego i PR produktowego dla firm farmaceutycznych, logistycznych i konsultingowych
- Wybrane zrealizowane projekty: Ogólnopolska Kampania „Quit and Win” (CINDI WHO - 2000-2002), Badanie PROGRESS (Servier), Tydzień Walki z Bólem Nowotworowym (Janssen-Cilag) 2001, Wielka Kampania Aktywności Fizycznej „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego (CINDI WHO), Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Śpij dobrze!” (Sanofi-Synthélabo) (2001), akcja „Żółty Tydzień” (GlaxoSmithKline) (2002-2004)
- Wybrane zrealizowane projekty: Ogólnopolska Kampania „Quit and Win” (CINDI WHO - 2000-2002), Badanie PROGRESS (Servier), Tydzień Walki z Bólem Nowotworowym (Janssen-Cilag) 2001, Wielka Kampania Aktywności Fizycznej „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego (CINDI WHO), Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Śpij dobrze!” (Sanofi-Synthélabo) (2001), akcja „Żółty Tydzień” (GlaxoSmithKline) (2002-2004)
Specjalista ds. PR i Spraw Programowych
Centrum Onkologii-Insytut w Warszawie i Fundacja „Promocja Zdrowia” prof. Witolda Zatońskiego
- Pomoc w organizacji ogólnopolskich akcji edukacyjnych (3 edycje akcji „Rzuć palenie razem z nami”, 2 edycje akcji 5 x dziennie Warzywa i Owoce, Program Edukacji Tłuszczowej)
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
Psy, podróże, architektura wnętrz
Inne
Wyróżnienia i nagrody:
- (2001) Zakwalifikowanie „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP do finału konkursu IPRA Golden World Awards na najlepszą w świecie kampanię PR w 2001 roku
- (2003) Złoty Spinacz i Nagroda Honourable Mention w dorocznym konkursie na najlepsze kampanie PR Międzynarodowego Stowarzyszenia PR (IPRA) za kampanię „Śpij dobrze!” (Sanofi-Synthélabo)
- (2005) Złota Honorowa Odznaka Fundacji „Promocja Zdrowia” prof. W.Zatońskiego za działania na rzecz promocji zdrowia w Polsce
Umiejętności:
- Doskonała zdolność komunikacji
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania problemów
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
- Doskonała znajomość komputera i nowoczesnych technik przekazu
- Prawo jazdy kategorii B
- (2001) Zakwalifikowanie „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP do finału konkursu IPRA Golden World Awards na najlepszą w świecie kampanię PR w 2001 roku
- (2003) Złoty Spinacz i Nagroda Honourable Mention w dorocznym konkursie na najlepsze kampanie PR Międzynarodowego Stowarzyszenia PR (IPRA) za kampanię „Śpij dobrze!” (Sanofi-Synthélabo)
- (2005) Złota Honorowa Odznaka Fundacji „Promocja Zdrowia” prof. W.Zatońskiego za działania na rzecz promocji zdrowia w Polsce
Umiejętności:
- Doskonała zdolność komunikacji
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania problemów
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
- Doskonała znajomość komputera i nowoczesnych technik przekazu
- Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Ludzie kochający zwierzaki
Dla wszystkich, którzy kochają zwierzęta, biorą czynny udział w ich wychowaniu jak również tych którzy chcieliby mieć kogoś tak bliskiego i wdzięcznego
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.