Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager (Kierownik Produktu)
- Bieżąca współpraca z Marketingiem Centralnym (Szwajcaria), Rynkami Europejskimi (Wielka Brytnania, Francja, Włochy, Szwecja) oraz udział w projektach międzynarodowych (m.in. zmiana pozycjonowania i komunikacji marki DOG CHOW)
- Opracowywanie i implementacja strategii rozwoju marki DOG CHOW i CAT CHOW na rynku lokalnym (marki Premium - liderzy w kanale specjalistycznym karm dla zwierząt)
- Opracowywanie planów promocyjnych dla marki DOG CHOW i CAT CHOW (m.in. promocje konsumencje typu on-pack, in-pack, akcje lojalnościowe itp.)
- Opracowywanie formuły i organizacja międzynarodowych zawodów DOG CHOW DISC CUP (unikalne zawody dogfrisbee, zrzeszające pasjonatów
z całego świata, www.latajacepsy.pl)
- Opracowywanie planu marketingowego (w tym kampanii oraz akcji marketingowych) oraz planowanie
i analiza wykonania budżetu przy pomocy systemu SAP CRM
- Bieżąca współpraca z sieciowymi agencjami marketingowymi, kreatywnymi i mediowymi
- Bliska współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Sprzedaż, Finanse, Planowanie i Logistyka) w ramach planowania i realizacji planów marketingowych
- Prognozowanie planów sprzedażowych oraz ich dostosowywanie w oparciu o bieżącą analizę wyników
- Wnikliwa analiza rynku (MEMRB) i działań konkurencji
- Uczestnictwo w badaniach konsumenckich (lokalne i zagraniczne) dla marek DOG CHOW i CAT CHOW w celu pogłębiania wiedzy o konsumencie i postrzeganiu marki
- Opracowywanie i implementacja strategii rozwoju marki DOG CHOW i CAT CHOW na rynku lokalnym (marki Premium - liderzy w kanale specjalistycznym karm dla zwierząt)
- Opracowywanie planów promocyjnych dla marki DOG CHOW i CAT CHOW (m.in. promocje konsumencje typu on-pack, in-pack, akcje lojalnościowe itp.)
- Opracowywanie formuły i organizacja międzynarodowych zawodów DOG CHOW DISC CUP (unikalne zawody dogfrisbee, zrzeszające pasjonatów
z całego świata, www.latajacepsy.pl)
- Opracowywanie planu marketingowego (w tym kampanii oraz akcji marketingowych) oraz planowanie
i analiza wykonania budżetu przy pomocy systemu SAP CRM
- Bieżąca współpraca z sieciowymi agencjami marketingowymi, kreatywnymi i mediowymi
- Bliska współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Sprzedaż, Finanse, Planowanie i Logistyka) w ramach planowania i realizacji planów marketingowych
- Prognozowanie planów sprzedażowych oraz ich dostosowywanie w oparciu o bieżącą analizę wyników
- Wnikliwa analiza rynku (MEMRB) i działań konkurencji
- Uczestnictwo w badaniach konsumenckich (lokalne i zagraniczne) dla marek DOG CHOW i CAT CHOW w celu pogłębiania wiedzy o konsumencie i postrzeganiu marki
Asystent ds.Marketingu (Dywizja Dairy)
-Koordynacja projektu zmiany opakowań całego portfolio deserów Winiary
-Koordynacja projektów on-packowych (Nesvita,Desery Winiary)
-Praca nad bieżącymi projektami marketingowymi związanymi z rozwojem obu grup produktowych
-Współpraca z agencjami kreatywnymi
-Ekstrakcja i analiza danych z bazy AC Nielsen
-Koordynacja projektów on-packowych (Nesvita,Desery Winiary)
-Praca nad bieżącymi projektami marketingowymi związanymi z rozwojem obu grup produktowych
-Współpraca z agencjami kreatywnymi
-Ekstrakcja i analiza danych z bazy AC Nielsen
Sekretarka/Pomoc administracyjna
Pomoc admistracyjna w dziale Obsługi klienta.
Przygotowywanie i przetwarzanie danych w wewnętrznych systemach komputerowych jak i w programach rodziny MS Office.
Przygotowywanie i przetwarzanie danych w wewnętrznych systemach komputerowych jak i w programach rodziny MS Office.
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2008:
Metodologia Badań W Panelu Handlu Detalicznego - Gfk Polonia
Lipiec 2008:
Retail Audit Methodology Facts in Nielsen reports - AC Nielsen
Marzec 2008:
Sztuka prezentacji - Bank Millenium
Październik 2007:
Inteligentna perswazja XXI wieku - NLP Łódź
Metodologia Badań W Panelu Handlu Detalicznego - Gfk Polonia
Lipiec 2008:
Retail Audit Methodology Facts in Nielsen reports - AC Nielsen
Marzec 2008:
Sztuka prezentacji - Bank Millenium
Październik 2007:
Inteligentna perswazja XXI wieku - NLP Łódź
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Podróże w najdalsze zakątki świata, Kino oraz Muzyka
Organizacje
AIESEC: czerwiec 2006-2007
Universdade de Aveiro, Portugal(roczne studia w ramach programu Erasmus Socrates - rok akademicki 2006/2007)
Szkoła Muzyczna im.Stanisława Moniuszki (dyplom ukończenia Państwowej Szkoły Muzycznej 1-go stopnia im. S. Moniuszki – pianino i skrzypce),
Universdade de Aveiro, Portugal(roczne studia w ramach programu Erasmus Socrates - rok akademicki 2006/2007)
Szkoła Muzyczna im.Stanisława Moniuszki (dyplom ukończenia Państwowej Szkoły Muzycznej 1-go stopnia im. S. Moniuszki – pianino i skrzypce),
Inne
Prawo Jazdy kategorii B
Umiejętności IT:
- System operacyjny Windows XP
- Pakiet MS Office: Word, Excel, Power point.
- Narzędzia internetowe: Przeglądarki (Mozilla, IE), E-Mail.
- SAP CRM, ERP
Umiejętności IT:
- System operacyjny Windows XP
- Pakiet MS Office: Word, Excel, Power point.
- Narzędzia internetowe: Przeglądarki (Mozilla, IE), E-Mail.
- SAP CRM, ERP
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.