Dorota Brzozowska

Research Executive

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Harder & Harder
Research Manager & Strategic Planner
Badania, strategia, monitoring...
Harder & Harder
Research Executive/ Account Executive
Badania jakościowe i ilościowe, monitoring internetu, opracowywanie danych oraz prezentacji, analiza, wdrażanie nowych narzędzi badawczych, wspomaganie kampanii WOMMA, strategia i przygotowywanie ofert.
Harder & Harder
Junior Research Executive/ Junior Account Executive
Badania jakościowe i ilościowe, prowadzenie kampanii reklamowych WOMMA, monitoring internetu, obsługa klienta.
Millward Brown SMG/KRC Poland
Młodszy Badacz Jakościowy
Analiza Jakościowa i ilościowa, badania głównie dla segmentu FMCG.
GfK Polonia
stażysta
Dział badań AD Hoc ; badania jakościowe , analiza, raporty, prezentacje, moderacja.
Millward Brown SMG/KRC Poland
stażysta
Badania jakościowe; analiza, raporty.
Expert Monitor
stażysta
asystent moderadora; transkrypcje i analiza jakościowa

Edukacja

Logo
Socjologia: badania rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Badacze we Wrocławiu
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Feminizm
Feminizm
Feminizm, równouprawnienie kobiet i mężczyzn
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!