Doświadczenie zawodowe
Partner, współzałożyciel
Firma powstała z przekształcenia spółki Online Technologies Sp. z o.o, Sp.k. jej kluczowym produktem jest platforma www.HRlink.pl oferujaca:
- system do rekrutacji online
- sprzedaż brokerską usług mediów rekrutacyjnych
- multiposting ogłoszeń rekrutacyjnych
- usługi informatyczne wspierające HR
- system do rekrutacji online
- sprzedaż brokerską usług mediów rekrutacyjnych
- multiposting ogłoszeń rekrutacyjnych
- usługi informatyczne wspierające HR
Konsultant/Właściciel
PowerMedia doradza firmom mediowymi w zakresie:
- audytu sprzedaży reklam i aktywności marketingowej
- optymalizacji procesów marketingowych i sprzedaży reklam
- strategii marketingowej i sprzedaży reklam
- rozwój produktów i nowych źródeł dochodu
- cyfryzacji tradycyjnych mediów
- restrukturyzacji i reorganizacji
----
Klienci:
Platforma Mediowa Point Group - wydawcą tygodnika Wprost, dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz miesięcznika FILM, a także serwisów internetowych: Wprost.pl, Machina.pl, Sport24.pl, BusinessToday.pl
Direct Publishing Group - największy w Europie Środkowo-Wschodniej wydawca specjalizujący się w publikacjach typu Custom Publishing.
Wydawnictwo Te-Jot - wydawca magazynów Weranda, Wróżka oraz serwisów weranda.pl, MebleMalowane.com, KochamWies.pl, wrozka.com.pl, astromagia.com, astrologia.pl, gwiazdy.com
----
- audytu sprzedaży reklam i aktywności marketingowej
- optymalizacji procesów marketingowych i sprzedaży reklam
- strategii marketingowej i sprzedaży reklam
- rozwój produktów i nowych źródeł dochodu
- cyfryzacji tradycyjnych mediów
- restrukturyzacji i reorganizacji
----
Klienci:
Platforma Mediowa Point Group - wydawcą tygodnika Wprost, dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz miesięcznika FILM, a także serwisów internetowych: Wprost.pl, Machina.pl, Sport24.pl, BusinessToday.pl
Direct Publishing Group - największy w Europie Środkowo-Wschodniej wydawca specjalizujący się w publikacjach typu Custom Publishing.
Wydawnictwo Te-Jot - wydawca magazynów Weranda, Wróżka oraz serwisów weranda.pl, MebleMalowane.com, KochamWies.pl, wrozka.com.pl, astromagia.com, astrologia.pl, gwiazdy.com
----
Partner, współzałożyciel
Online Technologies Sp. z o.o, Sp. k
Firma Online Technologies specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu systemów oraz rozwiązań informatycznych dedykowanych dla działów personalnych, w szczególności w zakresie multipostingu ogłoszeń rekrutacyjnych i e-rekrutacji.
Sztandarowym produktem firmy jest serwis www.iExporter.pl .
Misja firmy:
„Szanujemy czas i ograniczamy koszty naszych klientów. Unowocześniamy procesy e-rekrutacji kreując innowacyjne i bezpieczne rozwiązania informatyczne”.
Sztandarowym produktem firmy jest serwis www.iExporter.pl .
Misja firmy:
„Szanujemy czas i ograniczamy koszty naszych klientów. Unowocześniamy procesy e-rekrutacji kreując innowacyjne i bezpieczne rozwiązania informatyczne”.
Członek Zarządu
Reprezentacja w zarządzie większościowego udziałowca Infor Biznes. Odpowiedzialny za wykorzystanie synergii w obszarze sprzedaży oraz promocji ze spółkami należącymi do grupy kapitałowej Infor. Strategiczny nazdór nad sprzedażą oraz rozwojem sieci afliliacyjnej (serwisy partnerskie wykorzystujące silnik totalmoney).
Totalmoney.pl to serwis e-commercowy porównujący produkty/usługi bankowe, ubezpieczeniowe, energetyczne, patny internet i telewizję.
Totalmoney.pl to serwis e-commercowy porównujący produkty/usługi bankowe, ubezpieczeniowe, energetyczne, patny internet i telewizję.
Wiceprezes
– współodpowiedzialny za fuzję „Dziennika” z „Gazetą Prawną”, odpowiedzialny za rozwój spółki w Internecie, za strategię sprzedaży reklam, konferencji i eventów oraz komunikację PR. Infor Biznes poza “Dziennikiem Gazetą Prawną” wydaje serwisy internetowe dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl, totalmoney.pl, di.com.pl, oraz płatne serwisy dla księgowych i kadrowych o łącznym zasięgu ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników. Udziałowcami spółki są w 51% holding Infor PL oraz w 49% Axel Springer.
Pomysł fuzji oraz nowa gazeta, która powstała w wyniku połączenia, zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi. Operacja przeprowadzona została w rekordowo krótkim czasie czterech miesięcy. Ponad 160 osobowy zespół redakcji “Dziennika” został zintegrowany z zespołem redakcyjnym „Gazety prawnej” i fizycznie przeprowadzony do nowej siedziby. Wynegocjowano porozumienie z przedstawicielami związku zawodowego. Opracowana została nowa struktura, layout gazety oraz opracowano nową strategię internetową. Równolegle spółka dokonała akwizycji dwóch spółek internetowych. W stosunku do starej „Gazety Prawnej” sprzedaż nowej gazety wzrosła o 50%, a przychody reklamowe o ponad 100%.
Pomysł fuzji oraz nowa gazeta, która powstała w wyniku połączenia, zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi. Operacja przeprowadzona została w rekordowo krótkim czasie czterech miesięcy. Ponad 160 osobowy zespół redakcji “Dziennika” został zintegrowany z zespołem redakcyjnym „Gazety prawnej” i fizycznie przeprowadzony do nowej siedziby. Wynegocjowano porozumienie z przedstawicielami związku zawodowego. Opracowana została nowa struktura, layout gazety oraz opracowano nową strategię internetową. Równolegle spółka dokonała akwizycji dwóch spółek internetowych. W stosunku do starej „Gazety Prawnej” sprzedaż nowej gazety wzrosła o 50%, a przychody reklamowe o ponad 100%.
Dyrektor Zarządzający
Zarządzający unitem businessowym odpowiedzialnym za DZIENNIK wraz ze wszystkimi dodatkami (Wall Street Journal Polska, Kultura, Nieruchomości, Praca), internetowym serwisem Dziennik.pl oraz portfolio kolekcji (książki, multimedia, filmy DVD). Zarządzanie wszystkimi procesami wydawniczymi.
Inicjator fuzji "Dziennika" z "Gazeta Prawną" - opracowanie wstępnej koncepcji nowej gazety mogącej na polskim rynku konkurować z dziennikiem „Rzeczpospolita”.
Inicjator fuzji "Dziennika" z "Gazeta Prawną" - opracowanie wstępnej koncepcji nowej gazety mogącej na polskim rynku konkurować z dziennikiem „Rzeczpospolita”.
Dyrektor Zarządzający
Zarządzający polskim oddziałem (dziennik Metropol). Metro Int. jest wydawcą największego na świecie dziennika bezpłatnego, ukazującego się codziennie
w nakładzie ponad 5,5 miliona egz. w 16 krajach.
Odpowiedzialny za przekształcenie dziennika z lokalnego warszawskiego w ogólnopolski. Pełna odpowiedzialność za wynik ekonomiczny, zarządzanie 55 osobowym zespołem.
w nakładzie ponad 5,5 miliona egz. w 16 krajach.
Odpowiedzialny za przekształcenie dziennika z lokalnego warszawskiego w ogólnopolski. Pełna odpowiedzialność za wynik ekonomiczny, zarządzanie 55 osobowym zespołem.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu
Bauer Wydawnictwo
Zarządzanie 65 osobowym zespołem handlowym i marketingowym. Bauer był wtedy wydawcą 31 tytułów: telewizyjnych (np. Tele Tydzień), kobiecych (np. Twój Styl, Tina), młodzieżowych (np. Bravo, Twist), motoryzacyjnych (np. Motor, Auto Moto), komputerowych (CD Action, PC Format).
Dyrektor Reklamy
odpowiedzialny za sprzedaż reklam we wszystkich tytułach wydawnictwa, kierowanie 35 osobowym zespołem handlowców. Obowiązki: stworzenie, wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej i systemu motywacyjnego. Axel Springer był wtedy wydawcą ponad 25 tytułów, m.in.: Pani Domu, Pani Domu poleca, Olivia, Na Żywo, Cienie
i Blaski, Sekrety Serca, Dziewczyna, Popcorn, Auto Świat, Auto Sukces, Komputer Świat, Gry, Play, Profit (dzisaj Forbes), Newsweek.
i Blaski, Sekrety Serca, Dziewczyna, Popcorn, Auto Świat, Auto Sukces, Komputer Świat, Gry, Play, Profit (dzisaj Forbes), Newsweek.
Manager Sprzedaży
Manager Sprzedaży odpowiedzialny za sprzedaż reklam we wszystkich tygodnikach (Pani Domu, Na Żywo, Auto Świat, Komputer Świat). Główne obowiązki poza sprzedażą:
•Tworzenie i realizacja strategii promocji sprzedaży
•Opracowanie badań (SMG/KRC Press Track/PBC, AC Nielsen, GfK Polonia, Taylor Nelson Sofres)
•Przygotowywanie i realizacja prezentacji handlowych (agencje
i klienci)
•Współpraca z agencjami BTL przy promocji sprzedaży
•Współpraca z działem marketingu
•Tworzenie i realizacja strategii promocji sprzedaży
•Opracowanie badań (SMG/KRC Press Track/PBC, AC Nielsen, GfK Polonia, Taylor Nelson Sofres)
•Przygotowywanie i realizacja prezentacji handlowych (agencje
i klienci)
•Współpraca z agencjami BTL przy promocji sprzedaży
•Współpraca z działem marketingu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Flexipraca
Dla wszystkich, którzy mają dość pracy statycznej od 9-17 przez 5 dni w tygodniu i poszukują elastyczności w pracy. Życie jest elastyczne. Twoja praca też może być.Pracuj flexi.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
MM Moje Miasto Trójmiasto
"Tym żyje Miasto". Grupa sympatyków portalu społecznościowo-informacyjnego o Trójmieście, tworzonego przez mieszkańców i dla nich samych.