Umiejętności
Reklama
Alternate Reality Games
Buzz Marketing
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Marketing Zintegrowany
reklama interaktywna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Public Relations
Social Media Marketing
Marketing wirusowy
Viral Video
Womm
Doświadczenie zawodowe
Współautor książki.
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Współautor książki - Rozdział poświęcony marketingowi wirusowemu
Marketing wirusowy
* Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał?
* Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym?
* No dobrze, więc jak się do tego zabrać?
* Jak zbudować dobrego wirusa?
* Viral Spoof - co to takiego?
* W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii?
Marketing wirusowy
* Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał?
* Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym?
* No dobrze, więc jak się do tego zabrać?
* Jak zbudować dobrego wirusa?
* Viral Spoof - co to takiego?
* W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii?
Współwłaściciel / Strategy Director
Nagrody dla WeAreMedia
Mixx-Awards Best in Show: Najlepsza kampania w Internecie w 2010 roku
Mixx-Awards: Najlepsza kampania w kategorii marketing społecznościowy
Złoty Orzeł w kategorii Interactive - Social Media Marketing
Kampania roku 2010 wg raportu agencje interaktywne przygotowanego przez Interaktywnie.com
Czerwiec 2014 - sprzedaż udziałów w spółce.
Mixx-Awards Best in Show: Najlepsza kampania w Internecie w 2010 roku
Mixx-Awards: Najlepsza kampania w kategorii marketing społecznościowy
Złoty Orzeł w kategorii Interactive - Social Media Marketing
Kampania roku 2010 wg raportu agencje interaktywne przygotowanego przez Interaktywnie.com
Czerwiec 2014 - sprzedaż udziałów w spółce.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
komunikacja międzyludzka, marketing partyzancki, wirusowy, buzz marketing, marketing szeptany, komunikacja alternatywna, historia starożytna, public relations, e-PR, psychologia, pływanie, koszykówka, FIGHT CLUB
Organizacje
http://wyrozniajsielubzgin.pl/
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BarCamp 7.1
Dyskusje o spotkaniach BarCamp 7.1, uwagi do organizacji i sugestie tematów oraz okazja do poznania osób, które też na nich bywają.