Umiejętności
Reklama
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing and Communications Officer
InnoEnergy Central Europe
Kluczowe obowiązki:
• Zarządzanie obszarem marketingu i komunikacji w Europie Środkowej i Wschodniej
• Opracowanie strategii marketingowej dla linii biznesowych firmy
• Planowanie działań i budżetów w obszarze marketingu i komunikacji
• Budowanie świadomości i wizerunku firmy jako eksperta w branży energetycznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej poprzez działania press i media relations
• Pozycjonowanie InnoEnergy i jej ekspertów na najważniejszych eventach gospodarczych i ekonomicznych w Polsce i na rynkach CEE
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy i wspieranych spółek we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w kraju i za granicą
• Planowanie i realizacja konkursów dla start-upów na obszarze 23 krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkanów
Sukcesy:
• Stworzenie największego konkursu dla start-upów w obszarze energii w Europie Środkowo-Wschodniej: PowerUp! Competition
• Zarządzanie obszarem marketingu i komunikacji w Europie Środkowej i Wschodniej
• Opracowanie strategii marketingowej dla linii biznesowych firmy
• Planowanie działań i budżetów w obszarze marketingu i komunikacji
• Budowanie świadomości i wizerunku firmy jako eksperta w branży energetycznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej poprzez działania press i media relations
• Pozycjonowanie InnoEnergy i jej ekspertów na najważniejszych eventach gospodarczych i ekonomicznych w Polsce i na rynkach CEE
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy i wspieranych spółek we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w kraju i za granicą
• Planowanie i realizacja konkursów dla start-upów na obszarze 23 krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkanów
Sukcesy:
• Stworzenie największego konkursu dla start-upów w obszarze energii w Europie Środkowo-Wschodniej: PowerUp! Competition
Szef Działu Marketingu
Kluczowe obowiązki:
• Zarządzanie pracą działu do 10 osób
• Opracowywanie strategii marketingowej oraz planów i budżetów marketingowych
• Organizacja kampanii reklamowych ATL we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w kraju i za granicą (TV, radio, outdoor, prasa, online)
• Planowanie i realizacja działań trade-marketingowych B2B i B2C w Polsce i na rynkach zagranicznych
• Przygotowanie i koordynowanie projektów sponsoringu sportowego (w tym ORLEN Team, Porsche Platinum GT3 Cup, Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski)
• Odpowiedzialność za rozwój oferty produktowej i wizualizację produktów
• Kreowanie działań w zakresie wizerunku i Public Relations
Sukcesy:
• Wzrost znajomości marki Platinum z poziomu 15% w 2007 roku do 50% w 2015
• Wdrożenie nowych linii produktowych (m.in. Platinum MaxExpert)
• Nawiązanie współpracy marketingowej z OEM’s, m.in. Subaru, Porsche, Skoda
• Nagroda Złota Idea za kampanię telewizyjną Platinum MaxExpert w roku 2011
• Zarządzanie pracą działu do 10 osób
• Opracowywanie strategii marketingowej oraz planów i budżetów marketingowych
• Organizacja kampanii reklamowych ATL we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w kraju i za granicą (TV, radio, outdoor, prasa, online)
• Planowanie i realizacja działań trade-marketingowych B2B i B2C w Polsce i na rynkach zagranicznych
• Przygotowanie i koordynowanie projektów sponsoringu sportowego (w tym ORLEN Team, Porsche Platinum GT3 Cup, Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski)
• Odpowiedzialność za rozwój oferty produktowej i wizualizację produktów
• Kreowanie działań w zakresie wizerunku i Public Relations
Sukcesy:
• Wzrost znajomości marki Platinum z poziomu 15% w 2007 roku do 50% w 2015
• Wdrożenie nowych linii produktowych (m.in. Platinum MaxExpert)
• Nawiązanie współpracy marketingowej z OEM’s, m.in. Subaru, Porsche, Skoda
• Nagroda Złota Idea za kampanię telewizyjną Platinum MaxExpert w roku 2011
Specjalista ds. Marketingu, Kierownik Marketingu
Kluczowe obowiązki:
• Zarządzanie 5-osobowym działem marketingu
• Opracowywanie i wdrożenie planów marketingowych
• Wprowadzenie nowych linii produktowych baterii sanitarnych
• Organizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych ATL i PR w mediach
• Współpraca marketingowo-handlowa z dystrybutorami krajowymi i zagranicznymi
• Organizacja udziału w targach branżowych w Polsce i za granicą
Sukcesy:
• Wzrost udziału w krajowym rynku armatury sanitarnej z 33,5% do 37,2%
• Przeprowadzenie zmiany wizerunku markii ARMATURA KRAKÓW S.A.: zmiana nazwy, rewitalizacja logo
• 10-procentowy wzrost sprzedaży na rynkach zagranicznych w latach 2003-2006
• Zarządzanie 5-osobowym działem marketingu
• Opracowywanie i wdrożenie planów marketingowych
• Wprowadzenie nowych linii produktowych baterii sanitarnych
• Organizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych ATL i PR w mediach
• Współpraca marketingowo-handlowa z dystrybutorami krajowymi i zagranicznymi
• Organizacja udziału w targach branżowych w Polsce i za granicą
Sukcesy:
• Wzrost udziału w krajowym rynku armatury sanitarnej z 33,5% do 37,2%
• Przeprowadzenie zmiany wizerunku markii ARMATURA KRAKÓW S.A.: zmiana nazwy, rewitalizacja logo
• 10-procentowy wzrost sprzedaży na rynkach zagranicznych w latach 2003-2006
Szkolenia i kursy
•Studium grafiki komputerowej w zakresie obsługi programów: Adobe Illustrator 9, CorelDraw 9, PageMaker 6.5, Adobe Photoshop 6 – WIMA Kraków, luty 2004;
•Zaawansowane studium komputerowe w zakresie PHP i MySQL– WIMA Kraków, kwiecień 2004;
•Szkolenie „Komunikacja Zewnętrzna” – Multi Communications, październik 2007;
•PKN ORLEN Academy of Business – “Presentations Techniques, Project Management – DOOR Poland, Warszawa, październik-listopad 2007;
•„Zasady przetwarzania i zabezpieczania danych osobowych” – Anvix, Kraków, luty 2008;
•Szkolenie „Praktyczne techniki oceny i zwiększania efektywności komunikacji marketingowej” – ECU Marketing, Warszawa, kwiecień 2008;
•„Czas pracy – aspekty praktyczne i teoretyczne” – Seka, Kraków, maj 2008;
•„Strategiczne Zarządzanie Zakupami” – MPM, Kraków, sierpień 2008;
•Kurs Doskonalenia Techniki Jazdy I-go stopnia – SJS, Kielce, listopad 2008;
•„Wdrożenie systemu ocen pracowniczych w Orlen Oil Sp. z o.o.” – Danuta Mirek, Kraków, grudzień 2008-luty 2009;
•Warsztaty „Inwestycja w markę dobra na kryzys?”, Polish Open University, Kraków, kwiecień 2009;
•Szkolenie „Zarządzanie Projektami (PRINCE2, PMI, Agile)”, KDK Info, Kraków, wrzesień 2009;
•Seminarium „Profesjonalne zarządzanie cenami”, Simon-Kucher & Partners”, Kraków, grudzień 2009;
•Szkolenie „Zarządzanie Projektami Strategicznymi”, KDK Info, Wierchomla, grudzień 2009;
•Szkolenie „Prezentacje bez stresu”, Arche, Zakopane, grudzień 2009;
•Warsztaty „Train the Rainer i Kreowanie Wizerunku”, Lauren Peso Polska SA, Kraków, marzec 2010,
•Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, KSOIN, Kraków, kwiecień 2010,
•Szkolenie ECR – Efficient Consumer Response, DMG Group, Piwniczna, kwiecień 2010,
•Forum „Media Innovations & Consumer Trends”, Rzeczpospolita i Blue Business Media, Warszawa, czerwiec 2010,
•Szkolenie „Pozycjonowanie Marki”, DMG Group, Wisła, czerwiec 2010,
•Szkolenie „Zasady zarządzania MBO przez pryzmat BSC i KPI”, EduPartners, Tomaszowice, listopad 2010,
•Seminarium „Efektywne zarządzanie czasem metodą GTD”, In-Time Personal Solutions, Kraków, listopad 2010,
•Szkolenie „Komunikacja interpersonalna”, DMG Group, Kraków, luty 2011,
•Szkolenie „Strategiczna Karta Wyników”, OTTIMA Plus, Śmiłowice, czerwiec 2011,
•Szkolenie Antykorupcyjne, KSOIN, Kraków, październik 2011,
•Warsztaty „Leader Coachem”, Lauren Peso Polska SA, Kraków, grudzień 2011,
•Szkolenie „Wykorzystanie macierzy Boston Consulting Group (BCG), Essentis, Kraków, luty 2012,
•Szkolenie „Zarządzanie zespołem”, House of Skills, Kraków, kwiecień 2014,
•Szkolenie „Rozmowa oceniająca i budowanie planów rozwojowych”, House of Skills, Kraków, kwiecień 2014.
•Zaawansowane studium komputerowe w zakresie PHP i MySQL– WIMA Kraków, kwiecień 2004;
•Szkolenie „Komunikacja Zewnętrzna” – Multi Communications, październik 2007;
•PKN ORLEN Academy of Business – “Presentations Techniques, Project Management – DOOR Poland, Warszawa, październik-listopad 2007;
•„Zasady przetwarzania i zabezpieczania danych osobowych” – Anvix, Kraków, luty 2008;
•Szkolenie „Praktyczne techniki oceny i zwiększania efektywności komunikacji marketingowej” – ECU Marketing, Warszawa, kwiecień 2008;
•„Czas pracy – aspekty praktyczne i teoretyczne” – Seka, Kraków, maj 2008;
•„Strategiczne Zarządzanie Zakupami” – MPM, Kraków, sierpień 2008;
•Kurs Doskonalenia Techniki Jazdy I-go stopnia – SJS, Kielce, listopad 2008;
•„Wdrożenie systemu ocen pracowniczych w Orlen Oil Sp. z o.o.” – Danuta Mirek, Kraków, grudzień 2008-luty 2009;
•Warsztaty „Inwestycja w markę dobra na kryzys?”, Polish Open University, Kraków, kwiecień 2009;
•Szkolenie „Zarządzanie Projektami (PRINCE2, PMI, Agile)”, KDK Info, Kraków, wrzesień 2009;
•Seminarium „Profesjonalne zarządzanie cenami”, Simon-Kucher & Partners”, Kraków, grudzień 2009;
•Szkolenie „Zarządzanie Projektami Strategicznymi”, KDK Info, Wierchomla, grudzień 2009;
•Szkolenie „Prezentacje bez stresu”, Arche, Zakopane, grudzień 2009;
•Warsztaty „Train the Rainer i Kreowanie Wizerunku”, Lauren Peso Polska SA, Kraków, marzec 2010,
•Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, KSOIN, Kraków, kwiecień 2010,
•Szkolenie ECR – Efficient Consumer Response, DMG Group, Piwniczna, kwiecień 2010,
•Forum „Media Innovations & Consumer Trends”, Rzeczpospolita i Blue Business Media, Warszawa, czerwiec 2010,
•Szkolenie „Pozycjonowanie Marki”, DMG Group, Wisła, czerwiec 2010,
•Szkolenie „Zasady zarządzania MBO przez pryzmat BSC i KPI”, EduPartners, Tomaszowice, listopad 2010,
•Seminarium „Efektywne zarządzanie czasem metodą GTD”, In-Time Personal Solutions, Kraków, listopad 2010,
•Szkolenie „Komunikacja interpersonalna”, DMG Group, Kraków, luty 2011,
•Szkolenie „Strategiczna Karta Wyników”, OTTIMA Plus, Śmiłowice, czerwiec 2011,
•Szkolenie Antykorupcyjne, KSOIN, Kraków, październik 2011,
•Warsztaty „Leader Coachem”, Lauren Peso Polska SA, Kraków, grudzień 2011,
•Szkolenie „Wykorzystanie macierzy Boston Consulting Group (BCG), Essentis, Kraków, luty 2012,
•Szkolenie „Zarządzanie zespołem”, House of Skills, Kraków, kwiecień 2014,
•Szkolenie „Rozmowa oceniająca i budowanie planów rozwojowych”, House of Skills, Kraków, kwiecień 2014.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże, fotografia, muzyka alternatywna, malarstwo nowoczesne, literatura współczesna, marketing i reklama, narty, nurkowanie
Organizacje
•X 1997-VI 1999 – działalność w oddziale lokalnym AIESEC Kraków (przy Akademii Ekonomicznej); współudział w organizacji Dni Kariery Jesień ’97;
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR