Dariusz Tarnas

Dariusz Tarnas

Ponieważ liczy się cel ...

Żyrardów, mazowieckie

Podsumowanie

    Ponieważ liczy się CEL ...
    Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI)

    InPost Sp. z o.o.

    od maja 2010 (od 4 lat)
    - Wdrożenie dla Spółki ogólnokrajowej Polityki bezpieczeństwa, nadzór zgodności działań w InPost Sp. z o.o. z w/w Polityką oraz UoODO

    - zaprojektowanie i wdrożenie autorskiego systemu informatycznego oraz platformy e-learningowej do obsługi oraz kontroli aspektów związanych z Ochroną Danych Osobowych oraz bezpieczeństwem informacji
    Pełnomocnik Zarządu ds. Wdrożeń

    InPost Sp. z o.o. - grupa Integer.pl S.A.

    od marca 2010 (od 4 lat i 2 miesięcy)
    - Wdrażanie oraz koordynowanie pod kątem operacyjno - systemowym kontraktów z sektora B2C - i nie tylko.
    - Nadzór nad zgodnością procesowania kontraktów z wymogami prawa, w szczególności UoODO.
    Właściciel

    DT Polska

    od grudnia 2009 (od 4 lat i 5 miesięcy)
    Założyciel, wydawca i administrator portalu "Zamowtaxi.com".
    Właściciel

    DT Polska

    od października 2009 (od 4 lat i 7 miesięcy)
    Doradztwo gospodarcze w zakresie usług logistycznych; specjalizacja: usługi kurierskie i pocztowe.
    Regionalny Szef Sprzedaży

    Siódemka Sp. z o.o.

    październik 2007 - październik 2009 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
    Negocjowanie i wdrażanie kontraktów proceduralnych B2C dla klientów z sektora finansowego.
    Regionalny Szef Sprzedaży

    Siódemka Sp. z o.o.

    grudzień 2004 - październik 2009 (przez 4 lata i 11 miesięcy)
    Zarządzanie grupą handlowców w kraju, tworzenie planów sprzedażowych i wyznaczanie celów idywidualnych, weryfikacja ich wykonania, itp. Opieka nad strategicznymi kontraktami, wdrażanie kontraktów typu B2B.
    Kierownik Działu Sprzedaży w Warszawie

    Prolog Sp. z o.o. (EastExpress)

    sierpień 2003 - listopad 2004 (przez 1 rok i 4 miesiące)
    Obowiązki: Zarządzanie grupą handlowców w Warszawie, tworzenie planów sprzedażowych i wyznaczanie celów idywidualnych, weryfikacja ich wykonania, itp.
    Kierownik ZOW (Zespół Operacyjno - Wdrożeniowy)

    Messenger Service „Stolica” SA

    sierpień 2002 - maj 2003 (przez 10 miesięcy)
    Zarządzanie grupą ponad 80-ciu osób, w tym:
    1. ZOW (8-10 osób) – zespół kontrolujący od strony operacyjnej prawidłowość obsługi klientów strategicznych, tzn:
    - kontrolowanie statusów oraz raportowanie ich przełożonemu oraz klientowi,
    - rozwiązywanie problemów bieżących klienta,
    - spotkania operacyjne z klientami.
    2. Magazyn Logistyczny w Łazach (po 24 pracowników na dwie zmiany) – odbywał się w nim proces magazynowania towarów i konfekcjonowania przesyłek zleconych przez klientów strategicznych.
    3. Dział POK Punkty Obsługi Klienta – 11 punktów ok. 28 pracowników i 16 kurierów) – punkty tworzone w siedzibie klienta, gdzie zatrudniani przez firmę pracownicy zajmowali się obróbką i ekspedycja przesyłek.
    - budżetowanie i kontrola kosztów
    - spotkania z najważniejszymi klientami w celu omówienia ewentualnych problemów
    Kierownik Działu ds. Klientów Strategicznych (Key Account Manager)

    Messenger Service „Stolica” SA

    maj 2001 - sierpień 2002 (przez 1 rok i 4 miesiące)
    Zarządzanie grupą 12 osób w zakresie pozysku i opieki nad klientami kluczowymi firmy. Dział Klientów Strategicznych miał w opiece prawie 70% obrotów firmy Stolica – około 200 klientów. Osobiście opiekowałem się 5 największymi klientami firmy.
    Oprócz tego do moich obowiązków należało: budżetowanie – ustalanie i jego dalsza kontrola, opracowywanie planów sprzedaży dla działu, uczestnictwo w budowie działu ZWO (Zespół Operacyjno Wdrożeniowy), o którym więcej informacji powyżej.
    Specjalista ds. Klientów Strategicznych (Key Account)

    Messenger Service „Stolica” SA

    styczeń 1999 - maj 2001 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
    Pozyskiwanie nowych, potencjalnie dużych kontraktów dla firmy oraz opieka nad już działającymi, których obroty miesięczne przekraczały z góry określone kwoty.
    Specjalista ds. Sprzedaży

    Messenger Service „Stolica” SA

    luty 1998 - styczeń 1999 (przez 1 rok)
    Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy oraz opieka nad dotychczasowymi, organizowanie akcji specjalnych (wysyłkowych), itp.
    Właściciel

    Własna działalność gospodarcza

    marzec 1994 - styczeń 1998 (przez 3 lata i 11 miesięcy)
    Założenie i zarządzanie produkcją i sprzedażą kanapek (sandwich) do stacji benzynowych, szkół i szpitali. Firma działa do chwili obecnej.

    Edukacja

    Logistyka międzynarodowa, magisterskie

    Wyższa Szkoła Cła i Logistyki w Warszawie

    od październik 2008 (od 5 lat i 7 miesięcy)
    Logistyka Międzynarodowa, licencjackie

    Wyższa Szkoła Cła i Logistyki w Warszawie

    październik 2005 - wrzesień 2008 (przez 3 lata)

    Języki

    Rosyjski

    podstawowy

    Angielski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Administrator Bezpieczeństwa Informacji

    Hobby

    - Podróże
    - Motocykle ciężkie
    - Youngtimer'y (auta, w szczególności z gwiazdą z przodu, z lat 72-84)
    - Nowoczesne rozwiązania techniczne z branży IT (w szczególności związane z logistyką)
    - Grafika komputerowa
    - Pisarstwo (głównie artykuły)

    Grupy

    Zobacz szczegóły »