Dariusz Szychowski

Sales Manager - Dyrektor Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
czeski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VF Polska
Sales Manager - Dyrektor Sprzedaży
Jako Dyrektor Sprzedaży, jestem odpowiedzialny za 150 sklepów partnerskich Lee/Wrangler na terenie zachodniej Polski (6 regionów). Dodatkowo raportuję do centrali firmy jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż marki Lee w Polsce.
Do moich głównych obowiązków należy: zarządzanie zespołem sprzedaży, motywowanie zespołu, coaching. Planowanie i realizacja planów sprzedaży. Rozwijanie dystrybucji sklepów partnerskich. Kompleksowe zarządznie i wsparcie sklepów. Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi.
Bata Poland Sp. z o.o.
Retail Director - Dyrektor Handlowy
Jako Dyrektor Handlowy Bata Poland byłem odpowiedzialny za 45 sklepów i 5 regionów. Główne zadanie to oczywiście planowanie i zarządzanie sprzedażą, ale również wszystkie działania marketingowe wspierające sprzedaż (e-shop Bata Home, Bata Klub – program lojalnościowy) i procesy HR-owe dotyczące rozwoju pracowników i doskonalenia obsługi klienta (Tajemniczy Klient, bata 5 step).
Logo
Merchandising Manager BCE - Czech Rep, Poland & Slovakia
Bata Central Europe – HQ office w Zlinie, Czech Republic.
Na stanowisku Merchandising Manager w Bata Central Europe byłem odpowiedzialny za procesy planowania zakupów, dystrybucje towaru i zarządzanie stock-iem dla 165 sklepów w Polsce, Czechach i Słowacji. Od podstaw stworzyłem dział, który po 3 latach samodzielnie funkcjonuje zarządzając jednymi z najważniejszych procesów planowania w firmie.
Bata Poland Sp. z o.o.
Manager ds logistyki i dystrybucji
• transport międzynarodowy oraz procedury celne,
• organizację krajowej dystrybucji towarów,
• negocjacje umów handlowych z firmami transportowymi,
• planowanie i kontrola budżetu,
• zarządzanie stock-iem,
• współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi dotycząca aktywności marketingowej,
• przygotowanie i wdrażanie akcji promocyjnych.

Szkolenia i kursy

2010-2012 Maximizing Performance – VF Corporation. Program złożony z modułow: Planowanie, Coaching, Współodpowiedzialność, Informacja zwrotna i Rozwój.
2007 Fast Track - Bata European Training dla Branch/Company Managers. Moduły zawierające - Human Resources, Merchandise Management, Store Operation Management, Marketing, Finance i IT. Program przeznaczony dla wybranych 10 osób w Grupie Bata w Europie.
2006 Winning Merchandise Strategy – Międzynarodowe szkolenie dla kupców i merchandiser-ów – zarządzanie stock-iem, procesy planowania, analizy sezonowe.
2004 Trening w Bata Czech Rep. / Zlin planowanie budżetu zakupów i tworzenie planów dystrybucyjnych.
2003 Trening w firmie partnerskiej Compar we Włoszech – zarządzanie stock-iem i magazynem na podstawie systemu operacyjnego.

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Zainteresowania

narty, snowboard, tenis, kiteboarding, floor ball, podróże, książki.

Inne

Bardzo dobra obsługa komputera - MS office
Prawo jazdy cat A, B, od 1992.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!