Umiejętności
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista do spraw obsługi klienta.
- odpowiedzialność za proces sprzedaży internetowej od momentu przyjęcia towaru do PWO do momentu wydania towaru klientowi oraz za
proces sprzedaży w PWO,
- uczestniczenie w przygotowaniu i odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów w PWO,
- terminowe i staranne wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z poleceniami przełożonego,
- udzielanie wszelkich informacji na temat zamówienia klientom, współpracownikom oraz przełożonym,
- kontakt z działami wspierającymi sprzedaż w NEO24.PL, w jednostkach powiązanych oraz w jednostkach zewnętrznych, w zakresie
pozyskania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu sprzedaży internetowej,
- przyjmowanie, wydawanie i sprzedawanie oferowanych przez spółkę produktów i usług
proces sprzedaży w PWO,
- uczestniczenie w przygotowaniu i odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów w PWO,
- terminowe i staranne wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z poleceniami przełożonego,
- udzielanie wszelkich informacji na temat zamówienia klientom, współpracownikom oraz przełożonym,
- kontakt z działami wspierającymi sprzedaż w NEO24.PL, w jednostkach powiązanych oraz w jednostkach zewnętrznych, w zakresie
pozyskania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu sprzedaży internetowej,
- przyjmowanie, wydawanie i sprzedawanie oferowanych przez spółkę produktów i usług
Z-ca Kierownika Punktu Obsługi Klienta
-kompleksowa obsługa klienta
-wydawanie towaru, ustawianie dostaw towaru do domu klienta
-wystawianie faktur, korekt, proform, czeków TAX-FREE
-obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych: ksero, faks, skaner
-obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej (również w języku angielskim)
-telefoniczna obsługa klienta
-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (gwarancja, rękojmia, niezgodność towaru z umową kupna-sprzedaż)
-wysyłanie towarów do serwisów, kontakt z serwisami producentów sprzętu rtv, agd, it, tele, foto.
-piecza nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów do centrali
-układanie grafiku dla personelu
-obsługa umów kredytowych
-sprzedaż ubezpieczeń na towary, sprzedaż usług telewizji „N”
-wydawanie towaru, ustawianie dostaw towaru do domu klienta
-wystawianie faktur, korekt, proform, czeków TAX-FREE
-obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych: ksero, faks, skaner
-obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej (również w języku angielskim)
-telefoniczna obsługa klienta
-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (gwarancja, rękojmia, niezgodność towaru z umową kupna-sprzedaż)
-wysyłanie towarów do serwisów, kontakt z serwisami producentów sprzętu rtv, agd, it, tele, foto.
-piecza nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów do centrali
-układanie grafiku dla personelu
-obsługa umów kredytowych
-sprzedaż ubezpieczeń na towary, sprzedaż usług telewizji „N”
Szkolenia i kursy
Świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie „Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych, EURO
oraz kart płatniczych”
oraz kart płatniczych”
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Gra o Tron, snooker, filmy Sci-Fi