Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Zarzadzanie Klientami Kluczowymi,nawiązywanie współpracy z klientami kluczowymi. Negocjacje w zakresie ustalania warunków współpracy. Zarzadzanie budżetem sprzedaży. Zarządzanie zespołem sprzedaży.Prowadzenie oraz rekrutacja członków zespołów handlowych.Ustalanie zasad promocji, Wprowadzanie oraz monitorowanie akcji promocyjnych.
Kierownik ds. Sprzedazy Aktywnej
Zarządzanie 12-osobowym zespołem handlowców,Zarządzanie sprzedażą nowych samochodów do klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,wprowadzanie regionalnych akcji marketingowych skierowanych do w/w klientów,odpowidzialność za poziom realizowanej marży ,sprzedaży oraz wskaźniki pracy handlowców.
Opracowanie ,wdrożenie oraz realizowanie strategii sprzedaży.
Opracowanie ,wdrożenie oraz realizowanie strategii sprzedaży.
Kierownik ds. Hurtu, Kierownik Regionalny, Kierownik ds. KK
Zarządzanie oraz rozwój dystrybucji cateringowej na terenie całego kraju,odpowiedzialność za poziom realizowanych planów zakupowych i sprzedażowych,ustalanie i realizację planów zgodnie z założonym rocznym celem sprzedażowym,Zarządzanie zespołem handlowców,wprowadzanie oraz koordynacja szkoleń skierowanych do PH dystrybutora,reprezentowanie firmy na ogólnopolskich przetargach,Realizowanie i organizowanie sprzedaży w podległym regionie zgodnie z polityką firmy,Analiza potencjału rynku.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja