Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Dziale Wsparcia Administracyjnego i Technicznego
Na tym etapie swojej kariery zawodowej byłem zaangażowany w rozwój Błękitnej Linii dla Klientów Biznesowych w oszarach wyposażenia IT, oprogramowania, uprawnień dla Doradców, szkoleń). Ponadto byłem oddelegowany do kierowania zespołem wdrażającym CRM dla sprzedawców z segmentu Biznesowego.
Projekty
Szkolenia i kursy
- „Managing Projects”, (siedem modułów - The George Washington Univerity School of Business certifies that Dariusz Lityński is awarded the Master's certificate in Project Management), prowadzący: Management Training & Development Center- w metodologii Project Management Institute.
Nabyta wiedza na kursie znajduje zastosowanie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych do Zintegrowanego Środowiska CRM i innych projektach.
- „Skuteczny Menadżer” dla kadry kierowniczej, prowadzący: House of Skills. Szkolenie ułatwiające organizować pracę zespołu i efektywnie wykorzystywać czas.
- „Instruktor Customer Relationship Management w zakresie wdrażanego w TP CRM PeopleSoft”, prowadzący: COMIDATA z Grupy PROKOM. Po szkoleniu tym miałem kilkakrotnie przyjemność prowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników aplikacji PeopleSoft.
- „Train The Trainers” podstawowe techniki pracy instruktora, prowadzący: Specjalist
& Friends i Telephone Doctor Polska. Zdobyta wiedza na szkoleniu w znacznym stopniu przyczyniła się do efektywnego prowadzenia szkoleń.
- „Customer Care University” budowa bazy kompetencji w celu realizacji założeń biznesowych, prowadzący: House of Skills. Przygotowanie kierowników na przyszłych Mentorów, podczas trwającego wdrożenia System Kompleksowej Oceny i Rozwoju w DoiS
- „Customer Experience Management” jako praktyczne narzędzie budowania lojalności Klientów, prowadzący: House of Skills. Szkolenie znajduje zastosowanie w budowaniu więzi z Klientami wewnętrznymi.
- Prawo jazdy kat. A i B,
- Obsługa systemów informatycznych: Microsoft
Nabyta wiedza na kursie znajduje zastosowanie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych do Zintegrowanego Środowiska CRM i innych projektach.
- „Skuteczny Menadżer” dla kadry kierowniczej, prowadzący: House of Skills. Szkolenie ułatwiające organizować pracę zespołu i efektywnie wykorzystywać czas.
- „Instruktor Customer Relationship Management w zakresie wdrażanego w TP CRM PeopleSoft”, prowadzący: COMIDATA z Grupy PROKOM. Po szkoleniu tym miałem kilkakrotnie przyjemność prowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników aplikacji PeopleSoft.
- „Train The Trainers” podstawowe techniki pracy instruktora, prowadzący: Specjalist
& Friends i Telephone Doctor Polska. Zdobyta wiedza na szkoleniu w znacznym stopniu przyczyniła się do efektywnego prowadzenia szkoleń.
- „Customer Care University” budowa bazy kompetencji w celu realizacji założeń biznesowych, prowadzący: House of Skills. Przygotowanie kierowników na przyszłych Mentorów, podczas trwającego wdrożenia System Kompleksowej Oceny i Rozwoju w DoiS
- „Customer Experience Management” jako praktyczne narzędzie budowania lojalności Klientów, prowadzący: House of Skills. Szkolenie znajduje zastosowanie w budowaniu więzi z Klientami wewnętrznymi.
- Prawo jazdy kat. A i B,
- Obsługa systemów informatycznych: Microsoft
Edukacja
Zainteresowania
Sport LA, nurkowanie turystyczne - instruktor MSDT PADI, skoki spadochronowe, jazda motocyklem, turystka
Organizacje
Orange S.A., BOŚ S.A.
Inne
Prawo jazdy kat. A i B, obsługa systemów informatycznych