Dariusz Lityński

Kadra Zarządzająca zasobami ludzkimi
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Ekspert koordynujący
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Monitorowanie zasobów teleinformatycznych, przetwarzanie na środowisku bankowym - zadania stało-dobowe, przygotowywanie sprzętu dla użytkowników, rozwój środowiska IT.
Orange Polska S.A.
Kierownik ds. Procedur w Dziale Zarządzania Jakością
Aktualizacja, modyfikacja, tworzenie, publikacja: procedur i instrukcji, oraz definiowanie i wdrażanie wymagań funkcjonalnych do Zintegrowanego Środowiska informatycznego dla CRM
Orange Polska S.A.
Specjalista w Dziale Wsparcia Administracyjnego i Technicznego
Na tym etapie swojej kariery zawodowej byłem zaangażowany w rozwój Błękitnej Linii dla Klientów Biznesowych w oszarach wyposażenia IT, oprogramowania, uprawnień dla Doradców, szkoleń). Ponadto byłem oddelegowany do kierowania zespołem wdrażającym CRM dla sprzedawców z segmentu Biznesowego.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Uszkodzeń
Kierowanie zespołem przyjmującym telefonicznie uszkodzenia od Klientów oraz ich procesowanie, współpraca ze służbami technicznymi TP
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Biuro Obsługi Klientów
Kierowanie komórką bezpośredniej obsługi Klientów z obszaru: reklamacji, rozliczeń, realizacji zamówień, punkty kasowe, współpraca ze służbami technicznymi

Projekty

Blue Line dla Orange - CRM
Wdrażanie rozwiązań zintegrowanych dla CRM. Dedykowanych dla Klientów Biznesowych CCC, aplikacje, CTI.
Zakres obowiązków
Wdrażanie nowych rozwiązań dla CRM - Ekspert, Kierownik projektu

Szkolenia i kursy

- „Managing Projects”, (siedem modułów - The George Washington Univerity School of Business certifies that Dariusz Lityński is awarded the Master's certificate in Project Management), prowadzący: Management Training & Development Center- w metodologii Project Management Institute.
Nabyta wiedza na kursie znajduje zastosowanie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych do Zintegrowanego Środowiska CRM i innych projektach.
- „Skuteczny Menadżer” dla kadry kierowniczej, prowadzący: House of Skills. Szkolenie ułatwiające organizować pracę zespołu i efektywnie wykorzystywać czas.
- „Instruktor Customer Relationship Management w zakresie wdrażanego w TP CRM PeopleSoft”, prowadzący: COMIDATA z Grupy PROKOM. Po szkoleniu tym miałem kilkakrotnie przyjemność prowadzić szkolenia dla przyszłych użytkowników aplikacji PeopleSoft.
- „Train The Trainers” podstawowe techniki pracy instruktora, prowadzący: Specjalist
& Friends i Telephone Doctor Polska. Zdobyta wiedza na szkoleniu w znacznym stopniu przyczyniła się do efektywnego prowadzenia szkoleń.
- „Customer Care University” budowa bazy kompetencji w celu realizacji założeń biznesowych, prowadzący: House of Skills. Przygotowanie kierowników na przyszłych Mentorów, podczas trwającego wdrożenia System Kompleksowej Oceny i Rozwoju w DoiS
- „Customer Experience Management” jako praktyczne narzędzie budowania lojalności Klientów, prowadzący: House of Skills. Szkolenie znajduje zastosowanie w budowaniu więzi z Klientami wewnętrznymi.
- Prawo jazdy kat. A i B,
- Obsługa systemów informatycznych: Microsoft

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Logo
informatyka, inżynierskie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

Zainteresowania

Sport LA, nurkowanie turystyczne - instruktor MSDT PADI, skoki spadochronowe, jazda motocyklem, turystka

Organizacje

Orange S.A., BOŚ S.A.

Inne

Prawo jazdy kat. A i B, obsługa systemów informatycznych

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AUDI
AUDI
Miłośnicy oraz posiadacze samochodów marki AUDI
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania