Umiejętności
Microsoft Office
SAP
stały rozwój
Kierowanie zespołem
Prawo jazdy kat B
zarządzanie jakością
Negocjacje z dostawcami
SQA
Audytor wewnętrzny ISO 9001
APQP / PPAP / FMEA / SPC / Ishikawa / Pareto / Kaizen / 5S
Języki
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zarządzania jakością
Zarządzanie reklamacjami do dostawców
Opracowywanie wymagań jakościowych do dostawców.
Audyty i rozwój dostawców.
Opracowywanie wymagań jakościowych do dostawców.
Audyty i rozwój dostawców.
wystawiono
Lata naszej współpracy pokazały, że Pan Darek jest osobą komunikatywną i kompetentną, która dodatkowo świetnie radzi sobie w sytuacjach stresowych oraz w realizacji zadań pod presją czasu. Posiada szeroką wiedzę z zakresu kontroli jakości i naprawy komponentów samochodowych. Dużo daje od siebie, ale tego samego wymaga też od innych.
Specjalista ds. jakości po. Kierownik działu jakości
- wdrożenie systemu jakości ISO/TS ,
- organizacja pracy komórki KJ, kierowanie zespołem,
- nadzorowanie wdrożeń nowych produktów ,
- wzorcowanie wewnętrzne u klientów i dostawców
- przeprowadzanie auditów i kwalifikacja dla Conformity of Production (COP)
- uczestnictwo w zespole FMEA,
- uczestnictwo w auditach wewnętrznych procesu i auditach poddostawców,
- opracowywanie i nadzorowanie reklamacji wewnętrznych i do dostawców,
- inicjowanie i nadzorowanie działań jakościowych po reklamacjach klienta,
- opracowywanie i nadzorowanie dokumentacji jakościowej.
- organizacja pracy komórki KJ, kierowanie zespołem,
- nadzorowanie wdrożeń nowych produktów ,
- wzorcowanie wewnętrzne u klientów i dostawców
- przeprowadzanie auditów i kwalifikacja dla Conformity of Production (COP)
- uczestnictwo w zespole FMEA,
- uczestnictwo w auditach wewnętrznych procesu i auditach poddostawców,
- opracowywanie i nadzorowanie reklamacji wewnętrznych i do dostawców,
- inicjowanie i nadzorowanie działań jakościowych po reklamacjach klienta,
- opracowywanie i nadzorowanie dokumentacji jakościowej.
Specjalista Jakości w dziale kontaktu z klientem
- kontakty z klientami oraz dostawcami (Karmann Rheine/Osnabruck/Żary, Zaset, Gedia Attendorn,Galwanizernia Żagań, KTL Odolanow w sprawach:
- reklamacji i problemów z dostarczonym wyrobem,
- uzgodnień dot. sposobów postępowania,
- zwoływania i uczestnictwo w pracach zespołu problemowego 8D,
- otwierania i nadzorowania raportu 8D,
- uczestnictwo w wizytowaniu klientów,
- prowadzenia ewidencji reklamacji zewnętrznych
- inicjowania działań korygujących lub zapobiegawczych oraz nadzorowania ich przebiegu
- przygotowywanie we współpracy z pracownikami działów produkcji, Kontroli jakości i TPP instrukcji dodatkowych kontroli wynikających z problemów reklamacyjny
- rozliczania realizacji działań korygujących
- nadzorowanie procesu FMEA,
- auditowanie obszarów, w których stwierdzono lub potencjalnie możliwe są problemy jakościowe,
- wykonywanie oraz nadzorowanie wyników statystycznych pomiarów detali oraz udział w ciągłym doskonaleniu.
- uczestnictwo w spotkaniach dot. analiz osiągów procesu
- przygotowanie i uczestnictwo w auditach procesu wytwarzania wynikających z reklamacji klientów,
- przygotowywanie oraz wdrażanie działań w zespołach Kazein.
- reklamacji i problemów z dostarczonym wyrobem,
- uzgodnień dot. sposobów postępowania,
- zwoływania i uczestnictwo w pracach zespołu problemowego 8D,
- otwierania i nadzorowania raportu 8D,
- uczestnictwo w wizytowaniu klientów,
- prowadzenia ewidencji reklamacji zewnętrznych
- inicjowania działań korygujących lub zapobiegawczych oraz nadzorowania ich przebiegu
- przygotowywanie we współpracy z pracownikami działów produkcji, Kontroli jakości i TPP instrukcji dodatkowych kontroli wynikających z problemów reklamacyjny
- rozliczania realizacji działań korygujących
- nadzorowanie procesu FMEA,
- auditowanie obszarów, w których stwierdzono lub potencjalnie możliwe są problemy jakościowe,
- wykonywanie oraz nadzorowanie wyników statystycznych pomiarów detali oraz udział w ciągłym doskonaleniu.
- uczestnictwo w spotkaniach dot. analiz osiągów procesu
- przygotowanie i uczestnictwo w auditach procesu wytwarzania wynikających z reklamacji klientów,
- przygotowywanie oraz wdrażanie działań w zespołach Kazein.
Inspektor wydziałowej kontroli jakości
- praca przy projektach A209, E64, E84, HJA - Jaguar .
– obowiązki : prowadzenie całokształtu prac w zakresie kontroli materiałów na wejściu, kontroli i badań w toku produkcji oraz końcowych wyrobu, jak również prowadzenia prób, pomiarów i badań laboratoryjnych. Kontrola prawidłowości przebiegu procesu technologicznego. Nadzór nad dokumentacją technologiczno - techniczną przypisaną do działu jakości. Stosowanie instrukcji i procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzania w ramach przeprowadzonych szkoleń.
– obowiązki : prowadzenie całokształtu prac w zakresie kontroli materiałów na wejściu, kontroli i badań w toku produkcji oraz końcowych wyrobu, jak również prowadzenia prób, pomiarów i badań laboratoryjnych. Kontrola prawidłowości przebiegu procesu technologicznego. Nadzór nad dokumentacją technologiczno - techniczną przypisaną do działu jakości. Stosowanie instrukcji i procedur Zintegrowanego Systemu Zarządzania w ramach przeprowadzonych szkoleń.
Kontroler Jakości
Polmo Kożuchów obecnie firma ZASET
kontroler jakości wydziału pras, montażu, hartowni, galwanizerni , lakierni, sprzęgieł, narzędziowni, pracownik administracji działu jakości, udział w procesie budowy oprzyrządowania do produkcji części projektu A209 oraz uruchamiania produkcji w GP, jak również nadzorowanie produkcji części z projektu B6C, E64 , HJA- Jaguar / Lanos , Matiz , Nubira
- zakres obowiązków : ocena jakościowa procesów produkcyjnych, prowadzenie auditów wysyłki wyrobów, kontrola parametrów stosowanych procesów technologicznych, nadzór nad dokumentacją technologiczno - techniczną przypisaną do działu jakości.
- zakres obowiązków : ocena jakościowa procesów produkcyjnych, prowadzenie auditów wysyłki wyrobów, kontrola parametrów stosowanych procesów technologicznych, nadzór nad dokumentacją technologiczno - techniczną przypisaną do działu jakości.
Szkolenia i kursy
• „PROCESOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG. ISO /TS 16949:2002 NA PODSTAWIE WYMAGAŃ ISO 9001:2000, ISO/TS 16949:2002 ORAZ ZALECEŃ IATF”
• CERTYFIKAT AUDITORA WEWNĘTRZNEGO wg. ISO TS16949.
• „METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW PODEJŚCIE INDYWIDUALNE, ZESPOŁOWE – METODOLOGIA 8D”
• STATYSTYCZNE STEROWANIE PROCESEM SPC W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
• NORMA LABORATORYJNA 17025
• NARZĘDZIA PREZENTACJEIMULTIMEDIALMYCH
• ANALIZA SYSTEMÓW POMIAROWYCH METODĄ - R&R
• RACJONALNY DOBÓR METOD I ŚRODKÓW POMIAROWYCH
• METYROLOGIA DŁUGOŚCI KONTA
• NIEPEWNOŚĆ POMIARÓW
• FMEA
• METODY STSTYSTYCZNE – SIX SIGMA
• WIZUALNA OCENA POŁĄCZEŃ SPAWANYCH - POZ. 1
• OCENA POŁĄCZEŃ SPAWANYCH WG. TECHNOLOGII FIRMY STUERS
• BHP oraz OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA
• KURSY I SZKOLENIA ORGANIZOWANE WEWNĄTRZ FIRMY NA KTÓRE NIE POSIADAM CERTYFIKATÓW
• SAP
• AUDYTOR VDA 6.1 / 6.3 / 6.5
• BTV I
• CERTYFIKAT AUDITORA WEWNĘTRZNEGO wg. ISO TS16949.
• „METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW PODEJŚCIE INDYWIDUALNE, ZESPOŁOWE – METODOLOGIA 8D”
• STATYSTYCZNE STEROWANIE PROCESEM SPC W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
• NORMA LABORATORYJNA 17025
• NARZĘDZIA PREZENTACJEIMULTIMEDIALMYCH
• ANALIZA SYSTEMÓW POMIAROWYCH METODĄ - R&R
• RACJONALNY DOBÓR METOD I ŚRODKÓW POMIAROWYCH
• METYROLOGIA DŁUGOŚCI KONTA
• NIEPEWNOŚĆ POMIARÓW
• FMEA
• METODY STSTYSTYCZNE – SIX SIGMA
• WIZUALNA OCENA POŁĄCZEŃ SPAWANYCH - POZ. 1
• OCENA POŁĄCZEŃ SPAWANYCH WG. TECHNOLOGII FIRMY STUERS
• BHP oraz OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA
• KURSY I SZKOLENIA ORGANIZOWANE WEWNĄTRZ FIRMY NA KTÓRE NIE POSIADAM CERTYFIKATÓW
• SAP
• AUDYTOR VDA 6.1 / 6.3 / 6.5
• BTV I
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
SPORT – ŻUŻEL , KOLARSTWO , PODRÓŻE ŚLADAMI HISTORII.
Inne
QUALIFICATIONS:
1995 r. – 1996 r. : STUDIUM OBSŁUGI AGENCJI CELNYCH – kier. AGENT CELNY w Zielonej Górze.
1989 r. – 1992 r. : TECHNIKUM MECHANICZNE – kier. MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH w Nowej Soli
1986 r. – 1988 r. : ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH – kier. KIEROWCA MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH w Zielonej Górze
1995 r. – 1996 r. : STUDIUM OBSŁUGI AGENCJI CELNYCH – kier. AGENT CELNY w Zielonej Górze.
1989 r. – 1992 r. : TECHNIKUM MECHANICZNE – kier. MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH w Nowej Soli
1986 r. – 1988 r. : ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH – kier. KIEROWCA MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH w Zielonej Górze
Grupy
APLIKANCI
Grupa dla osób,które zaczęły,są w trakcie lub planują odbywanie aplikacji prawniczych,a także dla tych,których ten temat interesuje.Dyskusje,wymiana doświaczeń.Zapraszam!
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Praca w małym mieście
Czy praca w małym mieście jest gorsza od pracy w miastach takich jak Wrocław, Poznań czy Warszawa. Jesteśmy ciekawi, jakie są Wasze opinie...Zapraszamy do dyskusji.
Szukam ciekawej oferty w jakości
Grupa stworzona dla Techników, Inżynierów i Managerów pracujących w działach jakości.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)