Umiejętności
Umiejętności analityczne
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Umiejętności interpersonalne
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Kierowanie zespołem,delegowanie obowiązków.
Środowisko Windows oraz internet
umiejętność opracowywania strategii znajomość zasad analizy ekonomicznej i finansowej przedsiębiorstw umiejętność zarządzania bu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regional Sales Manager
Centrum Dystrybucyjne Wędlin i Mięsa PANDA-HURT
Kierowanie działaniami handlowymi w Oddziale Kleosin.Rozwinięcie współpracy z sieciami Handlowymi:Arhelan,Lewiatan,Chorten, PRIM,Delikatesy Centrum.Pozyskanie nowych klientów, sieci handlowych, negocjowanie warunków handlowych z producentami.
Dyrektor Zarządzający
Zarządzanie obszarem Handlu, zakupów, marketingu, logistyki w 4 Oddziałach firmy.Odpowiedzialność za realizację strategii firmy. Nadzór na tworzeniem rocznych planów finansowych i ich realizacją, odpowiedzialność za rozwój firmy i ekspansji dystrybucyjnej.
realizacja strategii firmy ,nadzorowanie ich wykonania analizowanie wyników finansowych oddziałów i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów opracowywanie planów rozwoju oddziału firmy nadzorowanie realizacji budżetu działu sprzedaży i marketingu ,negocjowanie warunków handlowych z producentami, pozyskiwanie nowych klientów sieciowych , prowadzenie polityki produktowej, kierowanie pracą handlowców, wprowadzanie systemów motywacyjnych w firmie, rekrutacja pracowników.
realizacja strategii firmy ,nadzorowanie ich wykonania analizowanie wyników finansowych oddziałów i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów opracowywanie planów rozwoju oddziału firmy nadzorowanie realizacji budżetu działu sprzedaży i marketingu ,negocjowanie warunków handlowych z producentami, pozyskiwanie nowych klientów sieciowych , prowadzenie polityki produktowej, kierowanie pracą handlowców, wprowadzanie systemów motywacyjnych w firmie, rekrutacja pracowników.
Dyrektor ds handlu i marketingu
ZAKŁAD MIĘSNY KABO
zarządzanie handlem,zakupami, marketingiem, wprowadzenie firmy do 7 dużych sieci Handlowych, zwiększenie obrotów o ponad 30% w ciągu roku, zmiana wizualizacji produktów poprawiła postrzegalność firmy na rynku, wprowadzenie procedur Zarządzania przez Cele ZPC zmniejszyło o 15 % koszty , zwiększyły efektywność firmy, rozwój sieci własnych sklepów firmowych.
Dyrektor Sprzedaży Grupy Morliny
Zakłady Mięsne Morliny
realizacja strategii i polityki handlowej firmy, rozwój dystrybucji w handlu hurtowym, detalicznym, cateringu dwóch Zakładów. Odpowiedzialny za : Dział Handlowy , logistykę, Przedstawicieli handlowych(27 osób), Hurtownie własne, razem ok 130 osób, wprowadzanie programów lojalnościowych, nawiązanie współpracy z 10 sieciami zachodnimi, ponad 40 hurtowniami.zwiększenie postrzegalności numerycznej firmy w detalu.
Dyrektor Sprzedaży
realizowanie strategii i polityki handlowej firmy, opracowywanie budżetów i kontrola ich wykonania, negocjowanie z kluczowymi klientami firmy, operacyjne organizowanie i kontrolowanie pracy działu handlowego, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, z sukcesem wprowadzenie marki konfitur Materne do wszystkich sieci zachodnich, kontrola wyników finansowych .
Projekty
Projekt restrukturyzacji i zmiany organizacji handlu, logistyki w hurtowni produktów świeżych
Przygotowanie i przeprowadzenie reorganizacji strategii handlowo - marketingowej hurtowni, zmiana systemu zarządzania sprzedażą i dystrybucją,wprowadzenie nowego systemu motywacyjnego w firmie, reorganizacja zakupów, monitoring i analiza potencjału detalicznego na rynku klienta.szkolenie i couching handlowców firmy, obniżenie kosztów i poprawienie rentowności firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Siatkówka, fotografika, psychologia