Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
Copywriting
zarządzanie kreatywne
Strategia kreatywna
media eletroniczne
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
account executive
Polkomtel (BTL)
- iPLUS (projekty opakowań, kastomizacja nowych modemów, produkcja materiałów POS, produkcja multimedialnych eskpozytorów iPLUS, projekt manuala, etc.);
- PLUS (projekty oraz produkcja gadżetów reklamowych, prace nad instrukcją
merchandisingową dla punktów sprzedaży, koordynacja projektu wystrój świąteczny salonów PLUS Boże Narodzenie 2006, etc.);
ExxonMobil (ATL/BTL),
- obsługa klienta typu full service – adaptacja spotów TV, koordynacja
kampanii prasowej, projekt sesji fotograficznej do kampanii prasowej
,produkcja spotów radiowych, produkcja gadżetów reklamowych, materiałów
POS, analiza konkurencji, etc;
Microsoft (BTL, projekty ATL),
- pomoc w koordynacji serii eventów wprowadzających na Polski rynek system
Vista oraz MS Office 2007, produkcja spotów radiowych oraz materiałów POS
dla brandu Xbox360, działania wspierające sprzedaż Xbox360 (B2C/B2B) etc.;
Orbis (BTL/projekty ATL),
- realizacja kampanii prasowej komunikującej rebranding, produkcja gadżetów
reklamowych, produkcja billboardów sponsorskich, POSM etc.
POLCARD (BTL),
- koordynacja projektu rebrandingu POLCARD – projekt Księgi Tożsamości
Znaku, etc.
Polpharma (BTL),
- prace nad projektami i produkcją materiałów POS wspierających kampanię
ATLową dla brandu Pyralginum, etc.
Merlin.pl (BTL),
- prace nad manualem, koordynacja projektu oraz opracowanie in-shop
conceptu pierwszych księgarni merlin.pl w Polsce, etc.
BSH (BTL),
- koordynacja programu lojalnościowego dla brandów BOSCH i SIEMENS, koordynacja eventów (imprezy typu off-road, turniej w Piłkarzyki, organizacja wyjazdu na MŚ w Piłce Nożnej do Niemiec oraz na jazdy testowe Porsche Cayenne w fabryce Porsche w Niemczech), etc.
- iPLUS (projekty opakowań, kastomizacja nowych modemów, produkcja materiałów POS, produkcja multimedialnych eskpozytorów iPLUS, projekt manuala, etc.);
- PLUS (projekty oraz produkcja gadżetów reklamowych, prace nad instrukcją
merchandisingową dla punktów sprzedaży, koordynacja projektu wystrój świąteczny salonów PLUS Boże Narodzenie 2006, etc.);
ExxonMobil (ATL/BTL),
- obsługa klienta typu full service – adaptacja spotów TV, koordynacja
kampanii prasowej, projekt sesji fotograficznej do kampanii prasowej
,produkcja spotów radiowych, produkcja gadżetów reklamowych, materiałów
POS, analiza konkurencji, etc;
Microsoft (BTL, projekty ATL),
- pomoc w koordynacji serii eventów wprowadzających na Polski rynek system
Vista oraz MS Office 2007, produkcja spotów radiowych oraz materiałów POS
dla brandu Xbox360, działania wspierające sprzedaż Xbox360 (B2C/B2B) etc.;
Orbis (BTL/projekty ATL),
- realizacja kampanii prasowej komunikującej rebranding, produkcja gadżetów
reklamowych, produkcja billboardów sponsorskich, POSM etc.
POLCARD (BTL),
- koordynacja projektu rebrandingu POLCARD – projekt Księgi Tożsamości
Znaku, etc.
Polpharma (BTL),
- prace nad projektami i produkcją materiałów POS wspierających kampanię
ATLową dla brandu Pyralginum, etc.
Merlin.pl (BTL),
- prace nad manualem, koordynacja projektu oraz opracowanie in-shop
conceptu pierwszych księgarni merlin.pl w Polsce, etc.
BSH (BTL),
- koordynacja programu lojalnościowego dla brandów BOSCH i SIEMENS, koordynacja eventów (imprezy typu off-road, turniej w Piłkarzyki, organizacja wyjazdu na MŚ w Piłce Nożnej do Niemiec oraz na jazdy testowe Porsche Cayenne w fabryce Porsche w Niemczech), etc.
Szkolenia i kursy
Psychologia konfliktu, zarządzanie stresem, techniki wywierania wpływu społecznego (presja i manipulacja); GROM Group, Warszawa 2017
V Forum Marketingu Zintegrowanego, Warszawa 2013
III edycja Akademii Marketingu Bezpośredniego, Warszawa 2007
V Forum Marketingu Zintegrowanego, Warszawa 2013
III edycja Akademii Marketingu Bezpośredniego, Warszawa 2007
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Pływanie, podróżowanie, fotografia
Organizacje
Prezes Studenckiego Koła Naukowego „Tygryski” (www.tiger.edu.pl/tygryski)
,afiliowanego przy Centrum Badawczym TIGER, działającym przy Akademii Leona Koźmińskiego.
,afiliowanego przy Centrum Badawczym TIGER, działającym przy Akademii Leona Koźmińskiego.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.