Umiejętności
BPO
Call Center
Contact Center Consulting
Contact Center Management
Contact Center Operations
Contact Center Optimization
Centra kontaktowe
Outsourcing
Telemarketing
Obsługa klienta
Outsourcing usług
Call Centers
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny
- odpowiedzialność za kilkupoziomową strukturę operacyjną w 3 lokalizacjach contact center;
- wsparcie Zespołu w prowadzeniu biur obsługi klienta i realizacji kampanii telemarketingowych;
- analiza wykonania wskaźników finansowych na obsługiwanych Projektach;
- wsparcie Kierowników Projektu w bieżącej obsłudze Zleceniodawców Spółki;
- analiza i weryfikacja danych dot. działalności operacyjnej w raportach finansowych Spółki;
- wsparcie Zespołu w prowadzeniu biur obsługi klienta i realizacji kampanii telemarketingowych;
- analiza wykonania wskaźników finansowych na obsługiwanych Projektach;
- wsparcie Kierowników Projektu w bieżącej obsłudze Zleceniodawców Spółki;
- analiza i weryfikacja danych dot. działalności operacyjnej w raportach finansowych Spółki;
wystawiono
Praca z Danielem to ciągłe wyzwanie i ogromny wysiłek. Jednak to właśnie przy tym człowieku nabyłem ogrom umiejętności, o których wcześniej nawet nie miałem pojęcia. Tempo pracy, które narzuca Daniel wymaga pewnego poświęcenia jednak chcąc zmienić swoje dotychczasowe nawyki warto podjąć ten trud, ta praca nigdy nie pójdzie na marne.
Mimo wysoko postawionej poprzeczki, którą Daniel wyznacza każdemu można porozmawiać z nim o wszystkim, podejść do poważnych tematów ze zdrowym dystansem, a czasami po prostu pośmiać się z codziennych zdarzeń.
Polecam usługi Daniela każdemu kto nie boi się wyzwań i ciężkiej pracy. To na pewno przełoży się na sukces Waszej Firmy!
Mimo wysoko postawionej poprzeczki, którą Daniel wyznacza każdemu można porozmawiać z nim o wszystkim, podejść do poważnych tematów ze zdrowym dystansem, a czasami po prostu pośmiać się z codziennych zdarzeń.
Polecam usługi Daniela każdemu kto nie boi się wyzwań i ciężkiej pracy. To na pewno przełoży się na sukces Waszej Firmy!
Dyrektor Obsługi Klienta
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Obsługi Klienta;
- wdrażanie procedur związanych z obsługą Zleceniodawców Firmy;
- projektowania i wdrażanie działań mających na celu rozwój współpracy z Klientami;
- planowanie i kontrola realizacji budżetu poszczególnych linii biznesowych;
- prognozowanie przychodów Spółki;
- kontrola spływu należności wobec Firmy;
- wdrażanie procedur związanych z obsługą Zleceniodawców Firmy;
- projektowania i wdrażanie działań mających na celu rozwój współpracy z Klientami;
- planowanie i kontrola realizacji budżetu poszczególnych linii biznesowych;
- prognozowanie przychodów Spółki;
- kontrola spływu należności wobec Firmy;
Multilingual Call Center Director
- planowanie strategiczne rozwoju Firmy na rynkach zagranicznych;
- prowadzenie 20-osobowego Zespołu Managerów przypisanych do czterech obszarów działalności: Sprzedaż, Obsługa Klienta, Realizacja i HR;
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Profit Center;
- prowadzenie 20-osobowego Zespołu Managerów przypisanych do czterech obszarów działalności: Sprzedaż, Obsługa Klienta, Realizacja i HR;
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Profit Center;
wystawiono
Z dużym sentymentem wspominam współpracę z Danielem. Nie wiem czy od któregokolwiek z szefów nauczyłam się więcej niż od niego. Daniel doskonale zna się na swojej branży, a przy tym jest osobą odpowiedzialną, zorganizowaną, pełną pomysłów na nowe rozwiązania i bardzo aktywną. Pamiętam, że pod Jego pieczą nawet z "dywanika" wychodziłam uśmiechnięta. Jest mistrzem konstruktywnej krytyki!
Kierownik Realizacji Multilingual Call Center
- nadzór nad przebiegiem kampanii telemarketingowych realizowanych na rynki obcojęzyczne;
- kontrola efektywności i rentowności prowadzonych Projektów;
- opracowywanie procedur;
- projektowanie systemów motywacyjnych;
- kierowanie zespołem Koordynatorów Projektu oraz Team-Leaderów;
- bezpośrednia współpraca z działami wspierającymi realizację Projektów;
- prognozowanie przychodów i planowanie budżetów;
- kontrola efektywności i rentowności prowadzonych Projektów;
- opracowywanie procedur;
- projektowanie systemów motywacyjnych;
- kierowanie zespołem Koordynatorów Projektu oraz Team-Leaderów;
- bezpośrednia współpraca z działami wspierającymi realizację Projektów;
- prognozowanie przychodów i planowanie budżetów;
Account Manager / Koordynator Projektu
- planowanie i egzekucja kampanii telemarketingowych / direct-marketingowych;
- koordynacja współpracy z działami wspierającymi oraz partnerami zewnętrznymi;
- dbanie o rozwój współpracy z obsługiwanymi Klientami;
- proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- koordynacja współpracy z działami wspierającymi oraz partnerami zewnętrznymi;
- dbanie o rozwój współpracy z obsługiwanymi Klientami;
- proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań;
- przygotowywanie ofert handlowych;
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne
Inne
wybrane nagrody i wyróżnienia:
- Golden Arrow w kategorii „telemarketing” dla Projektu „Monitoring należności” (maj 2011)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „telemarketing" (marzec 2004)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „business to consumer" (kwiecień 2002)
- nagroda dla prowadzonej Infolinii w konkursie Rzeczpospolitej i Energis Polska „Najlepsi w Obsłudze Klienta”
wybrane publikacje:
- Przegląd Outsourcingowy (maj 2012): „Case study: Jak zjeść ciastko i mieć ciastko”
- Outsourcing Magazine (czerwiec 2010): „7 grzechów głównych obsługi call i contact center”
- Business Coaching (luty 2010): „Telefoniczny Sprzedawca. Co zrobić, by w 3 minuty zyskać nowego klienta.”
- Call Center Europe (lipiec 2009): „Offshore: it’s no longer just about saving money…success is in the detail” (wypowiedź ekspercka)
- Biuletyn Informacyjny SMB (wrzesień 2002): „Metamorfoza 0 800”
- Marketing w praktyce (czerwiec 2002): „Contact center narzędziem sprzedaży” (współautorstwo)
- Golden Arrow w kategorii „telemarketing” dla Projektu „Monitoring należności” (maj 2011)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „telemarketing" (marzec 2004)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „business to consumer" (kwiecień 2002)
- nagroda dla prowadzonej Infolinii w konkursie Rzeczpospolitej i Energis Polska „Najlepsi w Obsłudze Klienta”
wybrane publikacje:
- Przegląd Outsourcingowy (maj 2012): „Case study: Jak zjeść ciastko i mieć ciastko”
- Outsourcing Magazine (czerwiec 2010): „7 grzechów głównych obsługi call i contact center”
- Business Coaching (luty 2010): „Telefoniczny Sprzedawca. Co zrobić, by w 3 minuty zyskać nowego klienta.”
- Call Center Europe (lipiec 2009): „Offshore: it’s no longer just about saving money…success is in the detail” (wypowiedź ekspercka)
- Biuletyn Informacyjny SMB (wrzesień 2002): „Metamorfoza 0 800”
- Marketing w praktyce (czerwiec 2002): „Contact center narzędziem sprzedaży” (współautorstwo)
Grupy
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.