Daniel Kruczyński

Customer Support Strategist / Co-founder w MissingLink Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BPO Call Center Contact Center Consulting Contact Center Management Contact Center Operations Contact Center Optimization Centra kontaktowe Outsourcing Telemarketing Obsługa klienta Outsourcing usług Call Centers

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

MissingLink Sp. z o.o.
Customer Support Strategist / Co-founder
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Dyrektor Operacyjny
- odpowiedzialność za kilkupoziomową strukturę operacyjną w 3 lokalizacjach contact center;
- wsparcie Zespołu w prowadzeniu biur obsługi klienta i realizacji kampanii telemarketingowych;
- analiza wykonania wskaźników finansowych na obsługiwanych Projektach;
- wsparcie Kierowników Projektu w bieżącej obsłudze Zleceniodawców Spółki;
- analiza i weryfikacja danych dot. działalności operacyjnej w raportach finansowych Spółki;
Jakub S.
Jakub S. · podwładny
wystawiono
Praca z Danielem to ciągłe wyzwanie i ogromny wysiłek. Jednak to właśnie przy tym człowieku nabyłem ogrom umiejętności, o których wcześniej nawet nie miałem pojęcia. Tempo pracy, które narzuca Daniel wymaga pewnego poświęcenia jednak chcąc zmienić swoje dotychczasowe nawyki warto podjąć ten trud, ta praca nigdy nie pójdzie na marne.
Mimo wysoko postawionej poprzeczki, którą Daniel wyznacza każdemu można porozmawiać z nim o wszystkim, podejść do poważnych tematów ze zdrowym dystansem, a czasami po prostu pośmiać się z codziennych zdarzeń.
Polecam usługi Daniela każdemu kto nie boi się wyzwań i ciężkiej pracy. To na pewno przełoży się na sukces Waszej Firmy!
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Dyrektor Obsługi Klienta
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Obsługi Klienta;
- wdrażanie procedur związanych z obsługą Zleceniodawców Firmy;
- projektowania i wdrażanie działań mających na celu rozwój współpracy z Klientami;
- planowanie i kontrola realizacji budżetu poszczególnych linii biznesowych;
- prognozowanie przychodów Spółki;
- kontrola spływu należności wobec Firmy;
Call Center Poland
Multilingual Call Center Director
- planowanie strategiczne rozwoju Firmy na rynkach zagranicznych;
- prowadzenie 20-osobowego Zespołu Managerów przypisanych do czterech obszarów działalności: Sprzedaż, Obsługa Klienta, Realizacja i HR;
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Profit Center;
Izabela S.
Izabela S. · podwładny
wystawiono
Z dużym sentymentem wspominam współpracę z Danielem. Nie wiem czy od któregokolwiek z szefów nauczyłam się więcej niż od niego. Daniel doskonale zna się na swojej branży, a przy tym jest osobą odpowiedzialną, zorganizowaną, pełną pomysłów na nowe rozwiązania i bardzo aktywną. Pamiętam, że pod Jego pieczą nawet z "dywanika" wychodziłam uśmiechnięta. Jest mistrzem konstruktywnej krytyki!
Call Center Poland
Kierownik Realizacji Multilingual Call Center
- nadzór nad przebiegiem kampanii telemarketingowych realizowanych na rynki obcojęzyczne;
- kontrola efektywności i rentowności prowadzonych Projektów;
- opracowywanie procedur;
- projektowanie systemów motywacyjnych;
- kierowanie zespołem Koordynatorów Projektu oraz Team-Leaderów;
- bezpośrednia współpraca z działami wspierającymi realizację Projektów;
- prognozowanie przychodów i planowanie budżetów;
Call Center Poland
Account Manager / Koordynator Projektu
- planowanie i egzekucja kampanii telemarketingowych / direct-marketingowych;
- koordynacja współpracy z działami wspierającymi oraz partnerami zewnętrznymi;
- dbanie o rozwój współpracy z obsługiwanymi Klientami;
- proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań;
- przygotowywanie ofert handlowych;
Call Center Poland
Szef Zespołu
- bezpośredni nadzór nad pracą Konsultantów Telefonicznych;
- kontrola jakości prowadzonych rozmów oraz przestrzegania obowiązujących procedur;
- dbanie o motywację i rozwój podległych sobie Konsultantów;
- kontrola rentowności realizowanych Projektów;
Call Center Poland
Konsultant Telefoniczny

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne

Inne

wybrane nagrody i wyróżnienia:
- Golden Arrow w kategorii „telemarketing” dla Projektu „Monitoring należności” (maj 2011)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „telemarketing" (marzec 2004)
- wyróżnienie w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG w kategorii „business to consumer" (kwiecień 2002)
- nagroda dla prowadzonej Infolinii w konkursie Rzeczpospolitej i Energis Polska „Najlepsi w Obsłudze Klienta”

wybrane publikacje:
- Przegląd Outsourcingowy (maj 2012): „Case study: Jak zjeść ciastko i mieć ciastko”
- Outsourcing Magazine (czerwiec 2010): „7 grzechów głównych obsługi call i contact center”
- Business Coaching (luty 2010): „Telefoniczny Sprzedawca. Co zrobić, by w 3 minuty zyskać nowego klienta.”
- Call Center Europe (lipiec 2009): „Offshore: it’s no longer just about saving money…success is in the detail” (wypowiedź ekspercka)
- Biuletyn Informacyjny SMB (wrzesień 2002): „Metamorfoza 0 800”
- Marketing w praktyce (czerwiec 2002): „Contact center narzędziem sprzedaży” (współautorstwo)

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
MyEcolife
MyEcolife
ekologia na serio i na wesoło
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż