Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Strefy d/s Jakości
Peugeot Polska, Dyrekcja Rozwoju Sieci i Jakości
● badania satysfakcji klientów Peugeot - nadzór i koordynacja ( IACS/NCBS,
Tajemniczy Klient, netEQC – bieżące badania prowadzone przez Markę )
● systemy motywacyjne - przygotowanie i bieżąca obsługa systemu premiowania
dla serwisów i salonów opartych na osiąganych wynikach badań jakościowych
● w terenie - współpraca z wybranymi salonami i serwisami w celu poprawy
ich wyników jakościowych
● rozwój sieci - wdrażanie standardów marki w nowopowstających koncesjach
● współpraca z Szefami Stref - koordynacja i kontrola działań zespołów Szefów
Stref ( serwis i sprzedaż samochodów ) w zakresie poprawy jakości oraz
utrzymania standardów marki w istniejących serwisach i salonach
Tajemniczy Klient, netEQC – bieżące badania prowadzone przez Markę )
● systemy motywacyjne - przygotowanie i bieżąca obsługa systemu premiowania
dla serwisów i salonów opartych na osiąganych wynikach badań jakościowych
● w terenie - współpraca z wybranymi salonami i serwisami w celu poprawy
ich wyników jakościowych
● rozwój sieci - wdrażanie standardów marki w nowopowstających koncesjach
● współpraca z Szefami Stref - koordynacja i kontrola działań zespołów Szefów
Stref ( serwis i sprzedaż samochodów ) w zakresie poprawy jakości oraz
utrzymania standardów marki w istniejących serwisach i salonach
Koordynator ds. Klientów Flotowych
Peugeot Polska, Dyrekcja Serwisu i Części Zamiennych
● program lojalnościowy - opracowanie i obsługa programu dla klientów flotowych
● bieżące kontakty - z głównymi klientami flotowymi i serwisami Peugeot
● części zamienne - monitorowanie obrotów w obsłudze pojazdów flotowych
● rozliczenia z serwisami - refundacja rabatów udzielanych klientom flotowym
● adaptacje pojazdów - współpraca z Dyrekcją Sprzedaży Samochodów Peugeot
Polska w kwestiach technicznych adaptacji specjalnych samochodów Peugeot
● bieżące kontakty - z podwykonawcami adaptacji
● bieżące kontakty - z głównymi klientami flotowymi i serwisami Peugeot
● części zamienne - monitorowanie obrotów w obsłudze pojazdów flotowych
● rozliczenia z serwisami - refundacja rabatów udzielanych klientom flotowym
● adaptacje pojazdów - współpraca z Dyrekcją Sprzedaży Samochodów Peugeot
Polska w kwestiach technicznych adaptacji specjalnych samochodów Peugeot
● bieżące kontakty - z podwykonawcami adaptacji
Szef Strefy ( Area Manager )
Peugeot Polska, Dyrekcja Serwisu i Części Zamiennych
● serwis - nadzór nad wypełnianiem wymagań i standardów marki w zakresie
obsługi klientów, napraw gwarancyjnych, kampanii serwisowych etc.
● części zamienne – rozwijanie i bieżące monitorowanie działań serwisów
w zakresie osiągania założonych celów sprzedaży
● rozwój sieci autoryzowanych serwisów na powierzonym obszarze
obsługi klientów, napraw gwarancyjnych, kampanii serwisowych etc.
● części zamienne – rozwijanie i bieżące monitorowanie działań serwisów
w zakresie osiągania założonych celów sprzedaży
● rozwój sieci autoryzowanych serwisów na powierzonym obszarze
Szef Departamentu
DAEWOO-FSO, Departament Kontroli Jakości Zakładu Silnika i Odlewni
● kierowanie pracą departamentu ( 120 osób ) - pomiary, analizy, planowanie
● kontrola jakości procesu produkcji silników i odlewów, gospodarka brakami
● kontrola jakości dostaw
● wewnętrzne audyty Systemu Zarządzania Jakością
● kontrola jakości procesu produkcji silników i odlewów, gospodarka brakami
● kontrola jakości dostaw
● wewnętrzne audyty Systemu Zarządzania Jakością
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.