Bogdan Wilczek
Menager Generation Next, Generation Next by Aviva
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Telemarketing
Sprzedaż
bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Ubezpieczenia
praca w zespole
Praca z młodzieżą
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menager Generation Next
Generation Next by Aviva
• tworzenie i rozwój innowacyjnej placówki firmy ubezpieczeniowej dedykowanej pokoleniu Y.
• aktywna rekrutacja oraz wdrożenie do pracy Agentów Ubezpieczeniowych,
• prowadzenie szkoleń uzupełniających dla doradców
• realizacja założonych budżetów sprzedażowych Zespołu ,
• nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedażowych podległych pracowników,
• organizowanie i prowadzenie działań promujących nową markę,
• organizowanie eventów prospectingowych
• aktywna rekrutacja oraz wdrożenie do pracy Agentów Ubezpieczeniowych,
• prowadzenie szkoleń uzupełniających dla doradców
• realizacja założonych budżetów sprzedażowych Zespołu ,
• nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedażowych podległych pracowników,
• organizowanie i prowadzenie działań promujących nową markę,
• organizowanie eventów prospectingowych
Dyrektor Oddziału Banku Wrocław/Świdnica
• planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją zadań Oddziału,
• tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
• realizacja założonych budżetów Oddziału, w tym odpowiedzialność za dochodowość Oddziału,
• nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedażowych podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
• organizowanie i prowadzenie akcji marketingowych,
• odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów,
• zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
• zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziału,
• przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych dotyczących Oddziału, nadzorowanie administracyjne placówki.
• tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
• realizacja założonych budżetów Oddziału, w tym odpowiedzialność za dochodowość Oddziału,
• nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedażowych podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
• organizowanie i prowadzenie akcji marketingowych,
• odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów,
• zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
• zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziału,
• przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych dotyczących Oddziału, nadzorowanie administracyjne placówki.
Specjalista ds. sprzedaży
• realizacja wyznaczonych celów operacyjnych poprzez aktywną sprzedaż produktów bankowych dla Klientów segmentu Małych Przedsiębiorstw,
• bieżąca opieka nad powierzonym portfelem Klientów,
• doradztwo finansowe i długofalowe budowanie relacji z Klientami,
• zarządzanie portfelem kredytowym w zakresie terminowej obsługi kredytów
• realizacja działań x-sell i up-sell
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
• bieżąca opieka nad powierzonym portfelem Klientów,
• doradztwo finansowe i długofalowe budowanie relacji z Klientami,
• zarządzanie portfelem kredytowym w zakresie terminowej obsługi kredytów
• realizacja działań x-sell i up-sell
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Lider Zespołu Sprzedażowego
• zarządzanie grupą sprzedażową, Rozliczanie prowizji pracowników
• udział w procesie rekrutacji nowych pracowników, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników w zakres obowiązków
• współtworzenie strategii rozwoju działu sprzedaży
• sprzedaż usług dla Krajowego Rejestru Długów
• udział w procesie rekrutacji nowych pracowników, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników w zakres obowiązków
• współtworzenie strategii rozwoju działu sprzedaży
• sprzedaż usług dla Krajowego Rejestru Długów
specjalista ds sprzedaży
• sprzedaż usług dla Krajowego Rejestru Długów
• telemarketing, obsługa infolinii,
• bezpośredni kontakt z klientem
• telemarketing, obsługa infolinii,
• bezpośredni kontakt z klientem
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie