Umiejętności
Umiejętności analityczne
Atlassian JIRA
Analiza biznesowa
CRM
Analiza danych
KPI Dashboards
PL / SQL
Analiza wymagań
Obsługa klienta
prezentacja danych na wykresach
UAT testing
Excel, Word, PowerPoint
JIRA Query Language (JQL)
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Kontroli Procesów Operacyjnych
- Zarządzanie zespołem raportowym
- Raportowanie KPI Unitu B2C : Order Entry, Service Delivery, modyfikacji i deaktywacji, LNP
- Przygotowywanie raportów i zestawień operacyjnych, np. Pipeline, Dashboard operacyjny, etc
- Wspieranie i usprawnianie procesów operacyjnych
- Testy UAT wdrażanych rozwiązań/ofert, w tym projekty takie jak: migracja Dialogu, wdrożenie OMa
- Udział w składaniu wymagań biznesowych
- Zgłaszanie błędów systemowych
- Obsługa błędów systemowych (jira)
- Raportowanie KPI Unitu B2C : Order Entry, Service Delivery, modyfikacji i deaktywacji, LNP
- Przygotowywanie raportów i zestawień operacyjnych, np. Pipeline, Dashboard operacyjny, etc
- Wspieranie i usprawnianie procesów operacyjnych
- Testy UAT wdrażanych rozwiązań/ofert, w tym projekty takie jak: migracja Dialogu, wdrożenie OMa
- Udział w składaniu wymagań biznesowych
- Zgłaszanie błędów systemowych
- Obsługa błędów systemowych (jira)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy