Beata Nawrat

ClientService.pl
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Marketing bezpośredni Inbound Marketing Lead Generation zarządzanie marketingiem Online Lead Generation Zarządzanie zespołem

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu, Współwłaściciel
Direct Point Sp. z o.o.
1) Badania i audyty jakości obsługi Klienta
2) Doradztwo w zakresie strategii obsługi Klienta oraz wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi direct
3) pełne wdrożenia wewnętrznych contact center w firmach, także w MSP , w modelu SaaS
4) Szkolenia i nadzór na skutecznością wdrożeń

Jeżeli Twoja firma jest zbyt mała, aby stać się partnerem dla dużego outsourcingowego call center, a chcesz i musisz w sposób profesjonalny zorganizować sprzedaż aktywną z wykorzystaniem narzędzi call center - Direct Point oddaje do Twojej dyspozycji ponad 10 letnie doświadczenie swojej kadry.
databroker S.A.
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży, Prezes Zarządu,
Call Connect Sp. z o.o., Internet Group S.A.
Arteria S.A.
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Axel Springer Kontakt
Senior Account, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Logopedia, magisterskie
Uniwersytet Moskiewski

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Grupy

37 wszystkich wypowiedzi
11 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Absolwenci MBA Akademii Leona Koźmińskiego
Absolwenci MBA Akademii Leona Koźmińskiego
Grupa Klubu Absolwentów MBA Akademii Leona Koźmińskiego
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
EN 15838
EN 15838
grupa dyskusyjna na temat normy en 15838
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Porozmawiajmy o nowoczesnym telemarketingu
Porozmawiajmy o nowoczesnym telemarketingu
Napiszmy wspólnie coś , co pozwoli ludziom uczyć się rzemiosła szybciej. Telemarketing nie jest ani nudny ani byle jaki. POtrafi być bardzo skuteczny, kiedy wiemy jak należy go stosować.
szkolenia w telemarketingu
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.
XXX edycja MBA Exec Kozma
XXX edycja MBA Exec Kozma
Grupa dla uczestników XXX edycji MBA Exec