Beata Anna Miliszkiewicz - Sakowska

Project Manager, E.Wedel Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Tetra Pak Sp. z o.o.
Retail Channel Marketing Manager
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik ds. Marketingu Konsumenckiego
Lotte Wedel Sp.z o.o
Brand Manager / Project Manager
- Dbałość o jakość realizacji i zarządzanie ryzykiem projektowym
- Kompletowanie zespołów projektowych
- Angażowanie i motywowanie innych działów firmy (np. produkcja, zakupy, logistyka) dla realizacji celów projektowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów (np. agencje reklamowe, drukarnie, 3rd parties)
- Cykliczne monitorowanie i raportowanie przebiegu projektów
- Monitorowanie działań konkurencji, analiza rynku
- Kontrola budżetu projektowego
British American Tobacco Polska
Kierownik ds. Marketingu Vogue i Pall Mall
- budowanie i rozwój strony internetowej www.pallmall.pl
- efektywne zarządzanie aktywnościami wspierającymi marki Vogue i Pall Mall (związanymi ze stroną internetową, aktywnościami konsumenckimi, negocjacje kontraktów z agencjami eventowymi, nadzorowanie dużych wydarzeń np. Heineken Open’er, koncerty: Genesis, Pearl Jam)
- monitorowanie i kontrola wydatków obu marek
- rewizje budżetowe oraz tworzenie budżetu obu marek
- monitorowanie agencji kreatywnych aby aktywności były dostarczone w wyznaczonym terminie i budżecie
- tworzenie zapotrzebowań w systemie SAP
Pfizer Polska
Asystenka w Dziale Marketingu
- tłumaczenie dokumentów biznesowych z języka angielskiego na polski i odwrotnie
- kontrola wydatków budżetowych
- tworzenie zamówień w systemie SAP oraz nadzorowanie przepływu faktur
- rozliczanie wydatków służbowych przełożonych w systemie Concur Expense
- współpraca merytoryczna z agencjami reklamowymi
- tworzenie umów o dzieło/zlecenie oraz umów darowizny/sponsoringu
Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
Asystenka Dyrektora Marketingu
- całościowa współpraca z agencjami reklamowymi
- logistyka związana z organizacją zjazdów, kongresów, spotkań firmowych podróży służbowych zarówno polskich jak i zagranicznych
- współpraca z kluczowymi klientami firmy
- kontrola obiegu dokumentów
Logo
Sekretrka Business Unit Manager'a
Pharmacia Polska Sp. z o.o.
- tłumaczenie tekstów z języka angielskiego na polski i odwrotnie
- sporządzanie zestawień, prezentacji, koordynowanie agendy BUMa, monitorowanie rozmów telefonicznych
- logistyka związana z organizacją zjazdów, kongresów, spotkań firmowych, podróży służbowych zarówno polskich jak i zagranicznych
- typowe prace biurowe, korespondencja, sortowanie informacji
- prowadzenie sekretariatu

Szkolenia i kursy

Reklama jako narzędzie marketingu i propagandy (2010) - Uniwersytet Warszawski
Certyfikat PRINCE2 (2010)
AC Nielsen Software Training (2008) - Nielsen
Szkolenie z systemu SAP (2007) - BAT Polska
HoReCa Academy (2007) – BAT Polska,
Zarządzanie sobą (2006) – Schenk Institute
Zarządzenie projektami metodologią PRINCE2 (2006) - BAT Polska
Skuteczna Komunikacja Interpersonalna (2005)- Con Sales

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
Akademia Pedagogiczna w Wiedniu
Logo
Politologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Podróże, gotowanie, biologia.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
AZJA
AZJA
Grupa niekomercyjnych pasjonatów i eksploratorów krajów azjatyckich
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
British American Tobacco
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Grochów
Grochów
Dla tych co mieszkają na Grochowie, lubią Grochów lub ... trafili tu przez przypadek i zostali ;-)
I Love Japan
I Love Japan
Wszystko co jest związane z Japonią
Indonesia Today
Indonesia Today
Grupa Indonezja od A do Z jest grupą moderowaną z Indonezji i o Indonezji.Przeznaczoną dla turystów, globtroterów i biznesmenów w kraju nad Wisłą. Zapraszam.
LUBIĘ SZPILKI
LUBIĘ SZPILKI
DEMONSTRACJA ZGRABNYCH NÓG ;)
Luxury
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem