Bartosz Wojnicki

Bartosz Wojnicki
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Core Banking Credit Card Transaction Processing Realizacja celów Kontrola procesów Zarządzanie produktem Kontrola standardów Zarządzanie zespołem Kontrola jakości Budowanie zespołu Rozliczenia finansowe Coaching kompetencyjny Systemy obsługi klienta Realizacja Strategii Umiejętność właściwej priorytetyzacji zadań Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów Płatności krajowe i zagraniczne

Języki

polski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Kierownik Zespołu Rozliczeń Płatności Krajowych i Zagranicznych
• Nadzorowanie rozliczeń z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi w zakresie transakcji.
• Nadzorowanie procesu wysyłanie przelewów z tytułu transakcji kartowych.
• Udział w testach i wdrożeniach nowych usług i produktów.
• Nadzór nad procesem realizacji płatności zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
• Kontakt z bankami, wypełnianie wniosków, nadzór nad dostępami bankowymi
• Nadzór nad fuzją operacyjną
• Przygotowanie i analiza zgodności sald kont księgowych z saldami w banku
• Przygotowywanie przeksięgowań i korekt zapisów wynikających z niezgodności sald
• Ciągłe usprawnienia procesów działań operacyjnych ponad 30 osobowego zespołu
• Rozwiązywanie niestandardowych problemów występujących w pracy zespołu
Bank BPH
Specjalista Kierujący w Zespole Obsługi Produktów Kredytowych
Zarządzanie 20 osobowym zespołem doradców w ramach obsługi Klienta, oddziałów własnych Banku, pośredników/placówek partnerskich. Motywowanie, coaching, rozwój pracowników. Wyznaczanie kierunków strategicznych i pomoc w ich realizacji. Wspieranie w realizacji codziennych zadań. Raportowanie, audytowanie i kontrolowanie poziomu realizacji założonych targetów jakościowych ( wynikających z obsługi Klienta) jak i sprzedażowych ( sales targets ). Budowanie systemów motywacyjnych ( IP, konkursy, systemy niefinansowe) + wdrażanie projektów do macierzystego procesu. Przygotowanie i przeprowadzenie okresowej oceny pracowników, zgodnie ze standardami firmy.

Szkolenia i kursy

Komunikacja interpersonalna - Extended DISC, House of Skills
Umiejętność skutecznego porozumiewania się, Achieve Global
Efektywna Komunikacja i Profesjonalna Obsługa Klienta, Call Center Poland
Zarządzanie Ludźmi – Od przekazywania zadań po ocenę, Achieve Global
Mowa ciała; High5 Training Group
Kreowanie własnej marki. Zasady dobrego stylu i etykiety w biznesie; Longhill
Efektywny Menager w organizacji

Edukacja

Logo
Prawo i Administracja, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Vintage HI- FI ( sprzęt audio z lat 70 i 80-tych). Fotografia. Sport i aktywność fizyczna.