Umiejętności
Core Banking
Credit Card Transaction Processing
Realizacja celów
Kontrola procesów
Zarządzanie produktem
Kontrola standardów
Zarządzanie zespołem
Kontrola jakości
Budowanie zespołu
Rozliczenia finansowe
Coaching kompetencyjny
Systemy obsługi klienta
Realizacja Strategii
Umiejętność właściwej priorytetyzacji zadań
Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów
Płatności krajowe i zagraniczne
Języki
polski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Rozliczeń Płatności Krajowych i Zagranicznych
• Nadzorowanie rozliczeń z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi w zakresie transakcji.
• Nadzorowanie procesu wysyłanie przelewów z tytułu transakcji kartowych.
• Udział w testach i wdrożeniach nowych usług i produktów.
• Nadzór nad procesem realizacji płatności zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
• Kontakt z bankami, wypełnianie wniosków, nadzór nad dostępami bankowymi
• Nadzór nad fuzją operacyjną
• Przygotowanie i analiza zgodności sald kont księgowych z saldami w banku
• Przygotowywanie przeksięgowań i korekt zapisów wynikających z niezgodności sald
• Ciągłe usprawnienia procesów działań operacyjnych ponad 30 osobowego zespołu
• Rozwiązywanie niestandardowych problemów występujących w pracy zespołu
• Nadzorowanie procesu wysyłanie przelewów z tytułu transakcji kartowych.
• Udział w testach i wdrożeniach nowych usług i produktów.
• Nadzór nad procesem realizacji płatności zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
• Kontakt z bankami, wypełnianie wniosków, nadzór nad dostępami bankowymi
• Nadzór nad fuzją operacyjną
• Przygotowanie i analiza zgodności sald kont księgowych z saldami w banku
• Przygotowywanie przeksięgowań i korekt zapisów wynikających z niezgodności sald
• Ciągłe usprawnienia procesów działań operacyjnych ponad 30 osobowego zespołu
• Rozwiązywanie niestandardowych problemów występujących w pracy zespołu
Specjalista Kierujący w Zespole Obsługi Produktów Kredytowych
Zarządzanie 20 osobowym zespołem doradców w ramach obsługi Klienta, oddziałów własnych Banku, pośredników/placówek partnerskich. Motywowanie, coaching, rozwój pracowników. Wyznaczanie kierunków strategicznych i pomoc w ich realizacji. Wspieranie w realizacji codziennych zadań. Raportowanie, audytowanie i kontrolowanie poziomu realizacji założonych targetów jakościowych ( wynikających z obsługi Klienta) jak i sprzedażowych ( sales targets ). Budowanie systemów motywacyjnych ( IP, konkursy, systemy niefinansowe) + wdrażanie projektów do macierzystego procesu. Przygotowanie i przeprowadzenie okresowej oceny pracowników, zgodnie ze standardami firmy.
Szkolenia i kursy
Komunikacja interpersonalna - Extended DISC, House of Skills
Umiejętność skutecznego porozumiewania się, Achieve Global
Efektywna Komunikacja i Profesjonalna Obsługa Klienta, Call Center Poland
Zarządzanie Ludźmi – Od przekazywania zadań po ocenę, Achieve Global
Mowa ciała; High5 Training Group
Kreowanie własnej marki. Zasady dobrego stylu i etykiety w biznesie; Longhill
Efektywny Menager w organizacji
Umiejętność skutecznego porozumiewania się, Achieve Global
Efektywna Komunikacja i Profesjonalna Obsługa Klienta, Call Center Poland
Zarządzanie Ludźmi – Od przekazywania zadań po ocenę, Achieve Global
Mowa ciała; High5 Training Group
Kreowanie własnej marki. Zasady dobrego stylu i etykiety w biznesie; Longhill
Efektywny Menager w organizacji
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Vintage HI- FI ( sprzęt audio z lat 70 i 80-tych). Fotografia. Sport i aktywność fizyczna.