Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Checkpoint Security
Zamówienia publiczne
produkty IBM
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Trend Micro
F5 Networks
Juniper Networks
VMware vSphere
Zarządzanie zespołem
Palo Alto Networks
Veeam Backup & Replication
Fortinet Technologies
Rittal
Fidelis Security Systems
Extreme Networks ESP
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Business Development Manager
Utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami firmy, rozwijanie współpracy poprzez uświadamianie nowych potrzeb informatycznych i pomoc w długoterminowym planowaniu rozwoju ich infrastruktury, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie umów i negocjacje handlowe, współpraca z dystrybutorami, dostawcami i producentami rozwiązań IT, wprowadzanie nowych produktów i marek zgodnie z trendami rynkowymi, rozwój marki MAIN Sp. z o.o. na rynku polskim i europejskim
Key Account Manager/Biuro Regionalne Kraków
Utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami firmy, rozwijanie współpracy poprzez uświadamianie nowych potrzeb informatycznych i pomoc w długoterminowym planowaniu rozwoju ich infrastruktury, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie umów i negocjacje handlowe, współpraca z dystrybutorami, dostawcami i producentami rozwiązań IT m.in. IBM,HP, Juniper Networks, PaloAlto, CheckPoint, Fortinet, Rittal, General Dynamics Fidelis Cybersecurity Solutions, EMC, Hitachi Data Systems Avaya, Microsoft, Cisco, VMvare, F-Secure, McAfee, Trend Micro, Veem, RSA Security, Wheel, Aladdin, Alot, Imperva, Websense i wieloma innymi.
klient
wystawiono
Przez wiele lat mieliśmy okazję współpracować przy wielu projektach.
Bartosz zawsze był bardzo profesjonalny, bardzo polecam.
Bartosz zawsze był bardzo profesjonalny, bardzo polecam.
wystawiono
Bartek przez cały okres współpracy z firmą Commcord wykazywał się sumiennością i dbałością o sukces firmy, odnosząc sukcesy personalne, jednocześnie wnosząc nieoceniony wkład w budowanie atmosfery niewątpliwie zgranego zespołu tworzonego przez wszystkich pracowników spółki. Jego sukcesy zawodowe powodowały, że był wyróżniającym się pracownikiem działu handlowego Commcord. Mimo tego, z mojej perspektywy, jestem przekonany, że dzięki swojemu potencjałowi Bartek jeszcze nas niejednym pozytywnie zaskoczy. Tym bardziej ubolewam, mimo że rozumiem Twoją decyzję o opuszczeniu firmy. Bartek, szczerze - powodzenia! TH
usługodawca
wystawiono
Bartosz jest osobą sumienną i w pełni angażuje się w prace. To człowiek bardzo ambitny, chętny do nauki i otwarty na nowe wyzwania. Jako kolega jest życzliwy i pomocny, można się od niego wiele nauczyć.
Jestem przekonany, że Bartosz jest osoba, którą czeka wiele wyzwań ale spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
Jestem przekonany, że Bartosz jest osoba, którą czeka wiele wyzwań ale spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
współpracownik
wystawiono
Bartek jest jednym z najlepszych i najskuteczniejszych handlowców z jakimi miałem przyjemność pracować. Doskonale dba o relacje z klientami i dostawcami. Prowadzi duże projekty informatyczne w dziedzinie sieci teleinformatycznych, infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
Opiekun Kluczowych Klientów
Utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami firmy, rozwijanie współpracy poprzez uświadamianie nowych potrzeb informatycznych i pomoc w długoterminowym planowaniu rozwoju ich infrastruktury, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie umów i negocjacje handlowe, współpraca z dystrybutorami, dostawcami i producentami rozwiązań IT m.in. IBM, Juniper Networks, EMC, Avaya, Siemens-Enterasys, Microsoft, Cisco, VMvare, F-Secure, Trend Micro.
wystawiono
Bartosz dobrze potrafił zidentyfikować problem u klienta i szybko na niego zareagować odpowiednia ofertą.
wystawiono
Razem z Bartoszem pracowaliśmy w Dziale Sprzedaży, gdzie mogłem poznać jego profesjonalizmy, zaangażowanie jak i dbałość o powierzone obowiązki. Dba o rozwój i zdobywa nową wiedzę, która przekłada się na wzrost zadowolenia klientów i jest wsparciem dla współpracowników.
wystawiono
Bartek przez szereg lat realizował cele sprzedażowe i strategiczne Commcord z niewątpliwymi sukcesami personalnymi i zespołowymi. Dzięki inteligencji i rozumieniu biznesu realizował jedne z bardziej skomplikowanych i wymagających projektów w Commcord. Bartek był również współtwórcą atmosfery poza biznesowej całego zespołu spółki, równocześnie angażując się w działalności poza biznesowe, które budują i wzmacniają relacje międzyludzkie. Bartek, dziękuję Ci za te wszystkie lata współpracy. Nie było łatwo odnosić sukcesy, ale tym bardziej smakują!
Specjalista ds. obsługi klienta
Bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych, wprowadzanie danych, prowadzenie korespondencji biurowej z klientami i pracownikami firmy, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów, szeroko pojęte prace administracyjno-biurowe, opieka nad klientami kluczowymi, windykacja należności
Doradca klienta, za-ca kierownika
Kompleksowa obsługa klientów w szczególności biznesowych, prowadzenie dokumentacji z kontaktów z klientami biznesowymi, obsługa z zakresu mobilnych rozwiązań internetowych – Iplus, Business Everywhere, sporządzanie raportów, dokumentów kasowych dla księgowości, archiwizacja dokumentów magazynowych, prowadzenie polityki magazynowej zgodnej z strategią firmy, obsługa systemów ratalnych i leasingowych
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa klienta w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu - 05.04.2007, szkolenie: Wysoka Dostępność Systemów Informatycznych prowadzone przez zespół IBM Innovation Center dnia 25.02.2010, Techniki Sprzedaży zorganizowanym przez Centrum Doradztwa i Kształcenia Kadr S.C. z Rybnika w dniu 27.02.2010; Techniki Sprzedaży B2B prowadzone przez Lighthouse Consulting&Training; Z15 - Selling HP E-Series Networking Products - 23.02.11,certyfikat VSP4 (VMware Sales Professional Program), certyfikat Rittal-RimatriX5 - rozwiązania Data Center, VTSP 4 (VMware Technical Sales Professional Program), Juniper Networks Sales tier: Generalist - 26.10.2012; Juniper Networks Technical tier: Generalist - 02.11.2012; Sun Blade Servers Sales Specjalist Assessment - 25.05.2011,Z14 - Selling HP S-Series Networking Solutions - 31.08.2011;Nowoczesne koncepcje sprzedaży w branży IT prowadzone przez IBM Polska - 25-26.08.2011; Enterasys Sales Expert - Connectivity - 07.11.2011; OneFabric Sales Specialist - 30.05.2012; Wpływ sprawności komunikacyjnej na wzrost efektywności biznesowej - 9-10.09.2011; Skuteczny handlowiec kompetencyjny czyli wysoka jakość kontaktu z Klientem - 13-14.03.2012; liczne, wewnętrzne szkolenia handlowe, negocjacyjne i produktowe.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
paintball, speedball, motocykle, muzyka progresywna
Organizacje
Obsługa klientów: Bank BPH, Raiffeisen Bank, Esbank Bank Spółdzielczy, Ericpol Telecom, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Grupa Integer, Inpost, Z.K. Mesko, Ośrodek Komputerowy Collegium Medicum U.J., Anwil Włocławek, Ferro, Ferroli, Staco Polska, ENION Spółka Akcyjna Oddział w Krakowie Zakład Energetyczny Kraków, SIG POLSKA, Chrzanowskie Zakłady Materiałów Ogniotrwałych S.A., Netia S.A., KGHM Polska Miedź S.A., PGNiG Termika, Diagnostyka Sp. z o.o., Basell Orlen
Inne
- obsługa komputera:
-systemy operacyjne: Windows
-znajomość programów: pakiet MS Office, Lotus Notes, Exchange, Altum i inne
- prawo jazdy:
-kategoria A, B - duże doświadczenie w prowadzeniu pojazdów osobowych
-systemy operacyjne: Windows
-znajomość programów: pakiet MS Office, Lotus Notes, Exchange, Altum i inne
- prawo jazdy:
-kategoria A, B - duże doświadczenie w prowadzeniu pojazdów osobowych
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Handlowcy IT
Grupa dla osób, które są związane z szeroko rozumianym pozyskiwaniem klientów dla firm IT.
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r
IT w Krakowie
Inicjatywa, której zadaniem jest integracja, promowanie oraz rozwój społeczności informatycznej w Krakowie.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Job IT
Grupa dla wszystkich poszukujących pracy w branży IT. Szukasz pracy, interesują Cię najnowsze trendy na rynku IT - to miejsce dla Ciebie.