Umiejętności
Agile
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Społeczna odpowiedzialność biznesu
E-commerce
Facebook Fan Page Strategies
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Project Management
Public Relations
Social Media Marketing
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Triatlon
Web Analytics
Web Content
Zarządzanie zespołem
Facebook ads
E-mail marketing
Facebook - menedżer reklam
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
E-commerce and Marketing Manager
e-horyzont.pl, sklep.jack-wolfskin.pl, landersen.pl
- kreacja i implementacja strategii rozwoju i sprzedaży w podległych sklepach internetowych,
- koncepcja, wdrożenie i nadzór nad prowadzonymi działaniami reklamowym oraz współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami (adwords, SEO, social media, afiliacja, RTB, e-mail marketing, marketing automation, kampanie SMS itd.)
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych w sieci sklepów stacjonarnych,
- planowanie i wdrażanie strategii omnichannel dla sklepów z grupy kapitałowej,
- zarządzanie podległym zespołem marketerów, specjalistów obsługi klienta oraz magazynierów - 8 osób
- rozwój platformy sklepowej Magento w oparciu o współpracę z zewnętrznymi developerami (tworzenie nowych funkcjonalności na bazie zachowania klientów, działań konkurencji i trendów rynkowych)
- koncepcja, wdrożenie i nadzór nad prowadzonymi działaniami reklamowym oraz współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami (adwords, SEO, social media, afiliacja, RTB, e-mail marketing, marketing automation, kampanie SMS itd.)
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych w sieci sklepów stacjonarnych,
- planowanie i wdrażanie strategii omnichannel dla sklepów z grupy kapitałowej,
- zarządzanie podległym zespołem marketerów, specjalistów obsługi klienta oraz magazynierów - 8 osób
- rozwój platformy sklepowej Magento w oparciu o współpracę z zewnętrznymi developerami (tworzenie nowych funkcjonalności na bazie zachowania klientów, działań konkurencji i trendów rynkowych)
właściciel
BARICOM Bartosz Kobylański
- przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych ATL/BTL,
- prowadzenie badań, monitoring i przegląd trendów marketingowych w mediach społecznościowych,
- tworzenie strategii marketingowych nowych produktów,
- doradztwo w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu internetowego i social media (serwisy społecznościowe, youtube, blogi, branżowe serwisu opiniotwórcze),
- doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej i aktywnej komunikacji w social media,
- audyty e-istnienia w mediach społecznościowych,
- analiza i identyfikacja kluczowych czynników wzrostu i budowania przewagi w social media na przykładzie konkurencji i rynku,
- budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii e-marketingu,
- budowa, implementacja i monitoring przedsięwzięć biznesowych w sferze e-istnienia.
- prowadzenie badań, monitoring i przegląd trendów marketingowych w mediach społecznościowych,
- tworzenie strategii marketingowych nowych produktów,
- doradztwo w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu internetowego i social media (serwisy społecznościowe, youtube, blogi, branżowe serwisu opiniotwórcze),
- doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej i aktywnej komunikacji w social media,
- audyty e-istnienia w mediach społecznościowych,
- analiza i identyfikacja kluczowych czynników wzrostu i budowania przewagi w social media na przykładzie konkurencji i rynku,
- budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii e-marketingu,
- budowa, implementacja i monitoring przedsięwzięć biznesowych w sferze e-istnienia.
Marketing Project Manager
- przeprowadzenie audytu funkcjonowania działu marketingu w zakresie instrumentów, narzędzi, metod skutecznego i efektywnego prowadzenia działań e-marketingowych w sieci Internet (audyt objął wywiad w przedstawicielami wszystkich działów, zarządem oraz dystrybutorami zewnętrznymi – audyt telefoniczny na bazie kwestionariusza). 2 miesiące pracy dające owoc w postaci 30 stron rekomendacji do wdrożenia od zaraz
Kierownik projektów marketingowych
- rebranding serwisów internetowych „Giełda maturalna”, „Giełda gimnazjalna”
- przygotowanie nowych założeń gry internetowej „Gram i zdam” skierowanej do uczniów liceów i gimnazjów,
- przygotowanie i realizacja strategii istnienia w mediach społecznościach,
- przygotowanie założeń realizacyjnych aplikacji na urządzenia mobilne „Giełda maturalna”
- przygotowanie założeń zmian w multibooku skierowanym do uczniów klas 1-3,
- współpraca i koordynacja prac z firmami zewnętrznych,
- ścisła współpraca z działem IT i działem marketingu,
- przygotowanie nowych założeń gry internetowej „Gram i zdam” skierowanej do uczniów liceów i gimnazjów,
- przygotowanie i realizacja strategii istnienia w mediach społecznościach,
- przygotowanie założeń realizacyjnych aplikacji na urządzenia mobilne „Giełda maturalna”
- przygotowanie założeń zmian w multibooku skierowanym do uczniów klas 1-3,
- współpraca i koordynacja prac z firmami zewnętrznych,
- ścisła współpraca z działem IT i działem marketingu,
E-commerce and Marketing Manager
- tworzenie i implementacja strategii rozwoju i sprzedaży w sklepie internetowym,
- nadzór oraz aktywny udział w prowadzeniu działań reklamowo-promocyjnych (adwords, SEO, social media, facebook ADS, afiliacja, RTB, e-mail marketing),
- koordynacja współpracy z partnerami, obsługa patronatów oraz konkursów,
- projektowanie oraz nadzór nad tworzeniem kolejnych wersji layoutu sklepu,
- projektowanie mechanizmów promocyjnych wewnątrz sklepu bazujących na zachowaniu użytkowników i danych z narzędzi analitycznych,
- nadzór oraz aktywny udział w prowadzeniu działań reklamowo-promocyjnych (adwords, SEO, social media, facebook ADS, afiliacja, RTB, e-mail marketing),
- koordynacja współpracy z partnerami, obsługa patronatów oraz konkursów,
- projektowanie oraz nadzór nad tworzeniem kolejnych wersji layoutu sklepu,
- projektowanie mechanizmów promocyjnych wewnątrz sklepu bazujących na zachowaniu użytkowników i danych z narzędzi analitycznych,
Project Manager
- prowadzenie projektów internetowych (kreacja, koncepcja, implementacja, rozwój, administracja)
- sprzedaż powierzchni reklamowej na administrowanych serwisach,
- planowanie i koordynacja kampanii reklamowych dla całej grupy,
- sprzedaż powierzchni reklamowej na administrowanych serwisach,
- planowanie i koordynacja kampanii reklamowych dla całej grupy,
Specjalista ds. marketingu
- aktywne wspomaganie polityki handlowej firmy,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktów,
- opracowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją planów marketingowych i budżetu marketingowego,
- przygotowywanie materiałów i dokumentów reklamowych oraz ofert wspomagających sprzedaż asortymentu firmy,
- opracowywanie elementów identyfikacji wizualnej firmy oraz ich wdrażanie,
- przygotowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją kampanii reklamowych,
- organizowanie targów krajowych i zagranicznych oraz uczestniczenie w nich,
- współpraca z wydawnictwami branżowymi z kraju i zagranicy,
- prowadzenie analiz rynkowych oraz badań marketingowych,
- współpraca z partnerami handlowymi w zakresie promocji i reklamy,
- organizacja szkoleń, uroczystości firmowych oraz imprez integracyjnych,
- obsługa merytoryczno-logistyczna wizyt handlowych
- prowadzenie magazynu marketingowego,
- analiza kosztów marketingowych,
- kompletacja dokumentów związanych z prowadzoną działalnością w ramach
funkcjonowania działu.
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktów,
- opracowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją planów marketingowych i budżetu marketingowego,
- przygotowywanie materiałów i dokumentów reklamowych oraz ofert wspomagających sprzedaż asortymentu firmy,
- opracowywanie elementów identyfikacji wizualnej firmy oraz ich wdrażanie,
- przygotowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją kampanii reklamowych,
- organizowanie targów krajowych i zagranicznych oraz uczestniczenie w nich,
- współpraca z wydawnictwami branżowymi z kraju i zagranicy,
- prowadzenie analiz rynkowych oraz badań marketingowych,
- współpraca z partnerami handlowymi w zakresie promocji i reklamy,
- organizacja szkoleń, uroczystości firmowych oraz imprez integracyjnych,
- obsługa merytoryczno-logistyczna wizyt handlowych
- prowadzenie magazynu marketingowego,
- analiza kosztów marketingowych,
- kompletacja dokumentów związanych z prowadzoną działalnością w ramach
funkcjonowania działu.
specjalista ds. projektów internetowych
- analiza systemów porównywarek cenowych, tworzenie katalogów produktów na bazie danych udostępnionych przez partnerów serwis,
- prototypowanie nowych rozwiązań e-commerce w zakresie merytoryki oraz logiki funkcjonowania,
- zarządzanie oraz kształtowanie contentu serwisu zakupy.wp.pl + akcje specjalne,
- działania copyrighterskie służące funkcjonowaniu serwisu zakupy.wp.pl,
- współorganizacja Świątecznego Doradcy Prezentowego: prezenty.wp.pl,
- integracja danych wewnątrz serwisu,
- tworzenie oraz prowadzenie technicznej dokumentacji dotyczącej produkcji nowych fukcjonalnośći w serwisie,
- nawiązywanie szerokopojętej współpracy z podmiotami internetowego rynku e-commerce w Polsce i na świecie,
- monitorowanie krajowego oraz światowego rynku e-commerce, wyszukiwanie ciekawych koncepcyjnie benchmarków, śledzenie trendów w branży internetowej,
- prototypowanie nowych rozwiązań e-commerce w zakresie merytoryki oraz logiki funkcjonowania,
- zarządzanie oraz kształtowanie contentu serwisu zakupy.wp.pl + akcje specjalne,
- działania copyrighterskie służące funkcjonowaniu serwisu zakupy.wp.pl,
- współorganizacja Świątecznego Doradcy Prezentowego: prezenty.wp.pl,
- integracja danych wewnątrz serwisu,
- tworzenie oraz prowadzenie technicznej dokumentacji dotyczącej produkcji nowych fukcjonalnośći w serwisie,
- nawiązywanie szerokopojętej współpracy z podmiotami internetowego rynku e-commerce w Polsce i na świecie,
- monitorowanie krajowego oraz światowego rynku e-commerce, wyszukiwanie ciekawych koncepcyjnie benchmarków, śledzenie trendów w branży internetowej,
Praktykant I Konsultant
Windcom Sp. z o.o.
- prowadzenie elektronicznej oraz klasycznej korespondencji w firmie (kontakty z partnerami zagranicznymi m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii),
- projektowanie serwisu internetowego firmy w formie folderu informacyjnego,
- budowanie oraz analiza terenowa (wyjazdy w teren) miejsc pod przyszłe elektrownie wiatrowe, charakterystyka terenu, analiza danych meteograficznych w kontekście opłacalności budowy farm wiatrowych, wielkość terenu w kontekście wielkości instalowanych urządzeń, struktura własności,
- pomoc w formułowaniu zmian w planach, umowach, tutaj: m. in, asysta w tłumaczeniu umów na język angielski i odwrotnie oraz prowadzenie telekonferencji z inwestorami z Wielkiej Brytanii
- formułowanie projekcji finansowej konkretnych projektów – analiza opłacalności, czasu po którym inwestycja się „zwróci”, oraz zysku w perspektywie lat przyszłych,
- analiza cen energii odnawialnej, możliwości wpięcia do sieci, charakterystyka inwestycji ze względu na zmienną cenę,
- projektowanie serwisu internetowego firmy w formie folderu informacyjnego,
- budowanie oraz analiza terenowa (wyjazdy w teren) miejsc pod przyszłe elektrownie wiatrowe, charakterystyka terenu, analiza danych meteograficznych w kontekście opłacalności budowy farm wiatrowych, wielkość terenu w kontekście wielkości instalowanych urządzeń, struktura własności,
- pomoc w formułowaniu zmian w planach, umowach, tutaj: m. in, asysta w tłumaczeniu umów na język angielski i odwrotnie oraz prowadzenie telekonferencji z inwestorami z Wielkiej Brytanii
- formułowanie projekcji finansowej konkretnych projektów – analiza opłacalności, czasu po którym inwestycja się „zwróci”, oraz zysku w perspektywie lat przyszłych,
- analiza cen energii odnawialnej, możliwości wpięcia do sieci, charakterystyka inwestycji ze względu na zmienną cenę,
Szkolenia i kursy
1. Certyfikat ECDL (European Computer Driving License) - organizowany przez CEPIS,
2. Kurs języka niemieckiego w Bremerhaven organizowany przez Goethe Institut Bremen
3. Certyfikat of Studies - Polish-German Joint Seminar "Managing Cultural Diversity in Europe" (9-13 październik 2006 Gdynia oraz 23-27 październik 2006 Bremerhaven)
4. Warsztaty: "How to preapare a radio show" organizowane przez radiowego moderatora stacji BBC Wiltshire Marka Jonsa (Bremerhaven 2007),
5. Warsztaty: "Agencja PR od kuchni" organizowane przez ALERT MEDIA Communications,
6. Warsztaty "Zarządzanie projektem" organizowane przez PricewaterHousecoopers,
7. Prawo jazdy kat. B
8. Szkolenie Social Media Marketing zorganizowane przez firmę MaxRoy - Warszawa 2011
2. Kurs języka niemieckiego w Bremerhaven organizowany przez Goethe Institut Bremen
3. Certyfikat of Studies - Polish-German Joint Seminar "Managing Cultural Diversity in Europe" (9-13 październik 2006 Gdynia oraz 23-27 październik 2006 Bremerhaven)
4. Warsztaty: "How to preapare a radio show" organizowane przez radiowego moderatora stacji BBC Wiltshire Marka Jonsa (Bremerhaven 2007),
5. Warsztaty: "Agencja PR od kuchni" organizowane przez ALERT MEDIA Communications,
6. Warsztaty "Zarządzanie projektem" organizowane przez PricewaterHousecoopers,
7. Prawo jazdy kat. B
8. Szkolenie Social Media Marketing zorganizowane przez firmę MaxRoy - Warszawa 2011
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
snooker/bilard, sport, literatura anglojęzyczna, języki obce, projektowanie profesjonalnych/komercyjnych folderów WWW dla firm
Organizacje
1. Członek Naukowego Koła Finansowego "Hossa" przy Akademii Morskiej w Gdyni
Przewodniczący Naukowego Koła Finansowego "Hossa" przy Akademii Morskiej w Gdyni (Grudzień 2006 - czerwiec 2007)
2. Członek/sekretarz Koła Naukowego E-biznesu (Kneb) przy Akademii Morskiej w Gdyni
3. Członek Morskiej Naukowego Koła Chemii przy Akademii Morskiej w Gdyni
Przewodniczący Naukowego Koła Finansowego "Hossa" przy Akademii Morskiej w Gdyni (Grudzień 2006 - czerwiec 2007)
2. Członek/sekretarz Koła Naukowego E-biznesu (Kneb) przy Akademii Morskiej w Gdyni
3. Członek Morskiej Naukowego Koła Chemii przy Akademii Morskiej w Gdyni
Inne
- II Miejsce w Panelu Makroekonomii za Referat pt. "Analiza rynku funduszy Venture Capital jako narzędzi finansowania przedsięwzięć gospodarczych" podczas XXXV Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie (maj 2006)
- II Miejsce w Panelu Makroekonomii za Referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas XXXVI Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie (9-11 maj 2007)
- I Miejsce za najciekawszy referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas II Spotkania kół naukowych trójmiejskich uczelni pod hasłem "Promocja intelektualna szansą dla młodych naukowców", 18 maj 2007.
- liczne publikacje w materiałach konferencyjnych,
- aktywna/bezpośrednia promocja Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa (Wpit) przy Akademii Morskiej w Gdynii (organizacja konkursów oraz akcji promocyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Gdynii)
- laureat XIII edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- laureat XIV edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- I Nagroda Rektora Akademii Morskiej - stypendium za wybitne osiągnięcia w nauce oraz pracę na rzecz społeczności akademickiej Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa,
- trzykrotnie stypendium naukowe Akademii Morskiej w Gdyni,
- trzykrotnie stypendium naukowe Prezydenta Miasta Głogowa
- II Miejsce w Panelu Makroekonomii za Referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas XXXVI Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie (9-11 maj 2007)
- I Miejsce za najciekawszy referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas II Spotkania kół naukowych trójmiejskich uczelni pod hasłem "Promocja intelektualna szansą dla młodych naukowców", 18 maj 2007.
- liczne publikacje w materiałach konferencyjnych,
- aktywna/bezpośrednia promocja Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa (Wpit) przy Akademii Morskiej w Gdynii (organizacja konkursów oraz akcji promocyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Gdynii)
- laureat XIII edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- laureat XIV edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- I Nagroda Rektora Akademii Morskiej - stypendium za wybitne osiągnięcia w nauce oraz pracę na rzecz społeczności akademickiej Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa,
- trzykrotnie stypendium naukowe Akademii Morskiej w Gdyni,
- trzykrotnie stypendium naukowe Prezydenta Miasta Głogowa
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Accountants
W ogólnym założeniu grupa ma skupiać profesjonalistów z dziedziny szeroko rozumianych finansów, ze wskazaniem na księgowych i podatkowców oraz ma służyć wymianie informacji i doświadczeń, a także umoż
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
Augmented Reality NEWS
Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) jest w dużym uproszczeniu technologią polegającą na połączeniu rzeczywistego obrazu z wirtualnymi obiektami. Przykłady: Raport Mniejszości (sceny z filmu)
AutoCad
Zapraszam wszystkich którzy chcą porozmawiać o AutoCadzie, którzy szukają kontaktów w tej grupie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.