Bartosz Kobylański

E-commerce Manager II Marketing Manager (szukam nowych wyzwań)
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Agile Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Społeczna odpowiedzialność biznesu E-commerce Facebook Fan Page Strategies Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Project Management Public Relations Social Media Marketing Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Triatlon Web Analytics Web Content Zarządzanie zespołem Facebook ads E-mail marketing Facebook - menedżer reklam

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
E-commerce and Marketing Manager
e-horyzont.pl, sklep.jack-wolfskin.pl, landersen.pl
- kreacja i implementacja strategii rozwoju i sprzedaży w podległych sklepach internetowych,
- koncepcja, wdrożenie i nadzór nad prowadzonymi działaniami reklamowym oraz współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami (adwords, SEO, social media, afiliacja, RTB, e-mail marketing, marketing automation, kampanie SMS itd.)
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych w sieci sklepów stacjonarnych,
- planowanie i wdrażanie strategii omnichannel dla sklepów z grupy kapitałowej,
- zarządzanie podległym zespołem marketerów, specjalistów obsługi klienta oraz magazynierów - 8 osób
- rozwój platformy sklepowej Magento w oparciu o współpracę z zewnętrznymi developerami (tworzenie nowych funkcjonalności na bazie zachowania klientów, działań konkurencji i trendów rynkowych)
Logo
właściciel
BARICOM Bartosz Kobylański
- przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych ATL/BTL,
- prowadzenie badań, monitoring i przegląd trendów marketingowych w mediach społecznościowych,
- tworzenie strategii marketingowych nowych produktów,
- doradztwo w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu internetowego i social media (serwisy społecznościowe, youtube, blogi, branżowe serwisu opiniotwórcze),
- doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej i aktywnej komunikacji w social media,
- audyty e-istnienia w mediach społecznościowych,
- analiza i identyfikacja kluczowych czynników wzrostu i budowania przewagi w social media na przykładzie konkurencji i rynku,
- budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii e-marketingu,
- budowa, implementacja i monitoring przedsięwzięć biznesowych w sferze e-istnienia.
IZOHAN Sp. z o.o.
Marketing Project Manager
- przeprowadzenie audytu funkcjonowania działu marketingu w zakresie instrumentów, narzędzi, metod skutecznego i efektywnego prowadzenia działań e-marketingowych w sieci Internet (audyt objął wywiad w przedstawicielami wszystkich działów, zarządem oraz dystrybutorami zewnętrznymi – audyt telefoniczny na bazie kwestionariusza). 2 miesiące pracy dające owoc w postaci 30 stron rekomendacji do wdrożenia od zaraz
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o.
Kierownik projektów marketingowych
- rebranding serwisów internetowych „Giełda maturalna”, „Giełda gimnazjalna”
- przygotowanie nowych założeń gry internetowej „Gram i zdam” skierowanej do uczniów liceów i gimnazjów,
- przygotowanie i realizacja strategii istnienia w mediach społecznościach,
- przygotowanie założeń realizacyjnych aplikacji na urządzenia mobilne „Giełda maturalna”
- przygotowanie założeń zmian w multibooku skierowanym do uczniów klas 1-3,
- współpraca i koordynacja prac z firmami zewnętrznych,
- ścisła współpraca z działem IT i działem marketingu,
Pewex.pl sp. z o.o.
E-commerce and Marketing Manager
- tworzenie i implementacja strategii rozwoju i sprzedaży w sklepie internetowym,
- nadzór oraz aktywny udział w prowadzeniu działań reklamowo-promocyjnych (adwords, SEO, social media, facebook ADS, afiliacja, RTB, e-mail marketing),
- koordynacja współpracy z partnerami, obsługa patronatów oraz konkursów,
- projektowanie oraz nadzór nad tworzeniem kolejnych wersji layoutu sklepu,
- projektowanie mechanizmów promocyjnych wewnątrz sklepu bazujących na zachowaniu użytkowników i danych z narzędzi analitycznych,
Monster Media Group sp. z o.o.
Project Manager
- prowadzenie projektów internetowych (kreacja, koncepcja, implementacja, rozwój, administracja)
- sprzedaż powierzchni reklamowej na administrowanych serwisach,
- planowanie i koordynacja kampanii reklamowych dla całej grupy,
Royal Europa Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
- aktywne wspomaganie polityki handlowej firmy,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktów,
- opracowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją planów marketingowych i budżetu marketingowego,
- przygotowywanie materiałów i dokumentów reklamowych oraz ofert wspomagających sprzedaż asortymentu firmy,
- opracowywanie elementów identyfikacji wizualnej firmy oraz ich wdrażanie,
- przygotowywanie i prowadzenie nadzoru nad realizacją kampanii reklamowych,
- organizowanie targów krajowych i zagranicznych oraz uczestniczenie w nich,
- współpraca z wydawnictwami branżowymi z kraju i zagranicy,
- prowadzenie analiz rynkowych oraz badań marketingowych,
- współpraca z partnerami handlowymi w zakresie promocji i reklamy,
- organizacja szkoleń, uroczystości firmowych oraz imprez integracyjnych,
- obsługa merytoryczno-logistyczna wizyt handlowych
- prowadzenie magazynu marketingowego,
- analiza kosztów marketingowych,
- kompletacja dokumentów związanych z prowadzoną działalnością w ramach
funkcjonowania działu.
Wirtualna Polska Media
specjalista ds. projektów internetowych
- analiza systemów porównywarek cenowych, tworzenie katalogów produktów na bazie danych udostępnionych przez partnerów serwis,
- prototypowanie nowych rozwiązań e-commerce w zakresie merytoryki oraz logiki funkcjonowania,
- zarządzanie oraz kształtowanie contentu serwisu zakupy.wp.pl + akcje specjalne,
- działania copyrighterskie służące funkcjonowaniu serwisu zakupy.wp.pl,
- współorganizacja Świątecznego Doradcy Prezentowego: prezenty.wp.pl,
- integracja danych wewnątrz serwisu,
- tworzenie oraz prowadzenie technicznej dokumentacji dotyczącej produkcji nowych fukcjonalnośći w serwisie,
- nawiązywanie szerokopojętej współpracy z podmiotami internetowego rynku e-commerce w Polsce i na świecie,
- monitorowanie krajowego oraz światowego rynku e-commerce, wyszukiwanie ciekawych koncepcyjnie benchmarków, śledzenie trendów w branży internetowej,
Wirtualna Polska Media
stażysta
analiza systemów porównywarek cenowych, tworzenie katalogów produktów na bazie danych udostępnionych przez partnerów serwisu
Logo
Praktykant I Konsultant
Windcom Sp. z o.o.
- prowadzenie elektronicznej oraz klasycznej korespondencji w firmie (kontakty z partnerami zagranicznymi m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii),
- projektowanie serwisu internetowego firmy w formie folderu informacyjnego,
- budowanie oraz analiza terenowa (wyjazdy w teren) miejsc pod przyszłe elektrownie wiatrowe, charakterystyka terenu, analiza danych meteograficznych w kontekście opłacalności budowy farm wiatrowych, wielkość terenu w kontekście wielkości instalowanych urządzeń, struktura własności,
- pomoc w formułowaniu zmian w planach, umowach, tutaj: m. in, asysta w tłumaczeniu umów na język angielski i odwrotnie oraz prowadzenie telekonferencji z inwestorami z Wielkiej Brytanii
- formułowanie projekcji finansowej konkretnych projektów – analiza opłacalności, czasu po którym inwestycja się „zwróci”, oraz zysku w perspektywie lat przyszłych,
- analiza cen energii odnawialnej, możliwości wpięcia do sieci, charakterystyka inwestycji ze względu na zmienną cenę,

Szkolenia i kursy

1. Certyfikat ECDL (European Computer Driving License) - organizowany przez CEPIS,
2. Kurs języka niemieckiego w Bremerhaven organizowany przez Goethe Institut Bremen
3. Certyfikat of Studies - Polish-German Joint Seminar "Managing Cultural Diversity in Europe" (9-13 październik 2006 Gdynia oraz 23-27 październik 2006 Bremerhaven)
4. Warsztaty: "How to preapare a radio show" organizowane przez radiowego moderatora stacji BBC Wiltshire Marka Jonsa (Bremerhaven 2007),
5. Warsztaty: "Agencja PR od kuchni" organizowane przez ALERT MEDIA Communications,
6. Warsztaty "Zarządzanie projektem" organizowane przez PricewaterHousecoopers,
7. Prawo jazdy kat. B
8. Szkolenie Social Media Marketing zorganizowane przez firmę MaxRoy - Warszawa 2011

Edukacja

Logo
Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, doktoranckie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Komunikacja Społeczna i PR, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Cruise Industry Management + Betriebswirtschaft / program Socrates/Erasmus, magisterskie
Hochschule Bremerhaven
Logo
biznes elektroniczny/e-business, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Studium Wojskowe Akademii Morskiej w Gdyni, licencjackie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

snooker/bilard, sport, literatura anglojęzyczna, języki obce, projektowanie profesjonalnych/komercyjnych folderów WWW dla firm

Organizacje

1. Członek Naukowego Koła Finansowego "Hossa" przy Akademii Morskiej w Gdyni
Przewodniczący Naukowego Koła Finansowego "Hossa" przy Akademii Morskiej w Gdyni (Grudzień 2006 - czerwiec 2007)
2. Członek/sekretarz Koła Naukowego E-biznesu (Kneb) przy Akademii Morskiej w Gdyni
3. Członek Morskiej Naukowego Koła Chemii przy Akademii Morskiej w Gdyni

Inne

- II Miejsce w Panelu Makroekonomii za Referat pt. "Analiza rynku funduszy Venture Capital jako narzędzi finansowania przedsięwzięć gospodarczych" podczas XXXV Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie (maj 2006)
- II Miejsce w Panelu Makroekonomii za Referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas XXXVI Międzynarodowego Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie (9-11 maj 2007)
- I Miejsce za najciekawszy referat pt. "Superiority of Deposits over Hybrid Bank Products in the Fight for Effectiveness" podczas II Spotkania kół naukowych trójmiejskich uczelni pod hasłem "Promocja intelektualna szansą dla młodych naukowców", 18 maj 2007.
- liczne publikacje w materiałach konferencyjnych,
- aktywna/bezpośrednia promocja Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa (Wpit) przy Akademii Morskiej w Gdynii (organizacja konkursów oraz akcji promocyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Gdynii)
- laureat XIII edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- laureat XIV edycji konkursu "grasz o staż" organizowanego przez Gazetę Wyborczą oraz PricewaterHouseCooper,
- I Nagroda Rektora Akademii Morskiej - stypendium za wybitne osiągnięcia w nauce oraz pracę na rzecz społeczności akademickiej Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa,
- trzykrotnie stypendium naukowe Akademii Morskiej w Gdyni,
- trzykrotnie stypendium naukowe Prezydenta Miasta Głogowa

Grupy

120 wszystkich wypowiedzi
10 plusów
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Accountants
Accountants
W ogólnym założeniu grupa ma skupiać profesjonalistów z dziedziny szeroko rozumianych finansów, ze wskazaniem na księgowych i podatkowców oraz ma służyć wymianie informacji i doświadczeń, a także umoż
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
Augmented Reality NEWS
Augmented Reality NEWS
Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) jest w dużym uproszczeniu technologią polegającą na połączeniu rzeczywistego obrazu z wirtualnymi obiektami. Przykłady: Raport Mniejszości (sceny z filmu)
AutoCad
AutoCad
Zapraszam wszystkich którzy chcą porozmawiać o AutoCadzie, którzy szukają kontaktów w tej grupie
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barcamp Trójmiasto 3camp
Barcamp Trójmiasto 3camp
Miejsce do dyskusji dla uczestników trójmiejskiego barcampu - www.3camp.pl
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Bronisław Komorowski
Bronisław Komorowski
Grupa zwolenników Prezydenta Bronisława Komorowskiego
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.