Umiejętności
B2B
Zarządzanie
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Department Manager
Start People Sp. z o.o.
Cel i funkcja stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie efektywnego zespołu sprzedaży na terenie Polski.
Przełożony: Prezes/ Dyrektor Zarządzający
Podwładni: Regionalni Kierownicy ds. Sprzedaży
Podstawowy zakres obowiązków:
• Budowanie i utrzymanie zespołu poprzez właściwy dobór pracowników, wdrożenie oraz promowanie pracy zespołowej
• Motywowanie i wspieranie podległego zespołu w realizacji celów długo i krótkoterminowych
• Dbałość o ciągły rozwój podległych pracowników m.in. po przez udzielenie konstruktywnej informacji zwrotnej
• Monitorowanie postępów w realizacji celów a także w razie potrzeby podjęcie decyzji korygujących
• Dbałość o właściwy przepływ informacji
• Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
• Budowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie
• Akceptacja warunków handlowych proponowanych przez pracowników działu handlowego zgodnie z polityką cenową
• Stałe monitorowanie realizacji planu sprzedaży, rentowności poszczególnych Klientów
• Nadzór nad przetargami międzynarodowymi oraz ogólnopolskimi
• Monitorowanie aktywności podległego zespołu i potencjału prowadzonych rozmów handlowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Klientami
• Udział w negocjacjach warunków współpracy z Klientami, wspieranie pracowników podczas spotkań handlowych
Przełożony: Prezes/ Dyrektor Zarządzający
Podwładni: Regionalni Kierownicy ds. Sprzedaży
Podstawowy zakres obowiązków:
• Budowanie i utrzymanie zespołu poprzez właściwy dobór pracowników, wdrożenie oraz promowanie pracy zespołowej
• Motywowanie i wspieranie podległego zespołu w realizacji celów długo i krótkoterminowych
• Dbałość o ciągły rozwój podległych pracowników m.in. po przez udzielenie konstruktywnej informacji zwrotnej
• Monitorowanie postępów w realizacji celów a także w razie potrzeby podjęcie decyzji korygujących
• Dbałość o właściwy przepływ informacji
• Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
• Budowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie
• Akceptacja warunków handlowych proponowanych przez pracowników działu handlowego zgodnie z polityką cenową
• Stałe monitorowanie realizacji planu sprzedaży, rentowności poszczególnych Klientów
• Nadzór nad przetargami międzynarodowymi oraz ogólnopolskimi
• Monitorowanie aktywności podległego zespołu i potencjału prowadzonych rozmów handlowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Klientami
• Udział w negocjacjach warunków współpracy z Klientami, wspieranie pracowników podczas spotkań handlowych
wystawiono
Każdemu życzę takiego przełożonego jak Bartek. To wielka przyjemność współpracować z kimś takim jak on.
wystawiono
Bartek........Profesjonalizm, zrównoważenie i rzadka dziś umiejętność słuchania i Klienta i pracownika. Zywy dowód na "Ludzką twarz biznesu :)"
Szkolenia i kursy
• 06.2012 “Total Business Mastery”, Brian Tracy International
• 05.2012 “Techniki Sprzedaży i Coaching”, Andrzej Gajda Business Consulting
• 03.2012 „Rola i znaczenie informacji zwrotnej w procesie oceny okresowej”, Centrum Trop Sp. z o.o.
• 01.2011 „Zarządzanie Projektami”, Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
• 06.2010 “Komunikacja i Współpraca w Zespole z wykorzystaniem Metody Insights Discovery”, Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
• 04.2009 “DHL First Choice Training”- Dennis Böing, Organization Standards & Tools
First Choice Procurement Program Manager
• 03.2009 “SalesForce.com Training” Wendy de Pooter, International Account & Sales Department
• 05.2008 “Aktywna Sprzedaż”- Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
• 05.2012 “Techniki Sprzedaży i Coaching”, Andrzej Gajda Business Consulting
• 03.2012 „Rola i znaczenie informacji zwrotnej w procesie oceny okresowej”, Centrum Trop Sp. z o.o.
• 01.2011 „Zarządzanie Projektami”, Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
• 06.2010 “Komunikacja i Współpraca w Zespole z wykorzystaniem Metody Insights Discovery”, Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
• 04.2009 “DHL First Choice Training”- Dennis Böing, Organization Standards & Tools
First Choice Procurement Program Manager
• 03.2009 “SalesForce.com Training” Wendy de Pooter, International Account & Sales Department
• 05.2008 “Aktywna Sprzedaż”- Business Potential Discovery- BPD Sp. z o.o.
Zainteresowania
Biegi długodystansowe (ukończone: Półmaraton Poznański 2011 i 2012, w planach: Półmaraton Warszawski 2013, Pierwszy Maraton Lubelski 2013)
Grupy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Lubelskie Spotkania HR
Lubelskie Spotkania HR powstało w celu integracji lubelskiego środowiska HR. Profesjonalizm w przyjacielskim gronie. Wzajemna wymiana doświadczeń.
MBA Zone - English / Polish
All the Business Professionals living in Poland - lets change the face of polish business. MBA Zone welcomes you.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker