Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer Project Manager
* Zarządzanie międzynarodowymi projektami, których klientami są operatorzy telekomunikacyjni w regionach EMEA, APAC i AMSC
* Pełna odpowiedzialność za dostarczenie produktu/serwisu spełniającego oczekiwania klienta pod względem jego jakości, czasu jego dostawy i realizacji w ustalonym budżecie
* Kierowanie rozproszonymi zespołami wirtualnymi w różnych strefach czasowych
* Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientem, podwykonawcami i dostawcami
* Pełna odpowiedzialność za dostarczenie produktu/serwisu spełniającego oczekiwania klienta pod względem jego jakości, czasu jego dostawy i realizacji w ustalonym budżecie
* Kierowanie rozproszonymi zespołami wirtualnymi w różnych strefach czasowych
* Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientem, podwykonawcami i dostawcami
Project Manager
* Zarządzanie lokalnymi i rozproszonymi zespołami projektowymi
* Tworzenie i bezpośrednie kierowanie zespołem projektowym składającym się z +45 i +20 osób
* Pełna odpowiedzialność za dostarczenie produktu/serwisu do klienta
* Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientem, ustalanie z nim zakresu projektu
* Tworzenie i bezpośrednie kierowanie zespołem projektowym składającym się z +45 i +20 osób
* Pełna odpowiedzialność za dostarczenie produktu/serwisu do klienta
* Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientem, ustalanie z nim zakresu projektu
Web application developer
* Projektowanie i rozwój portalu internetowego
* Przygotowanie targów handlowych
* Przygotowanie targów handlowych
Szkolenia i kursy
* Project Manager Professional - PMP® Certyfikat
* Zarządzanie projektami według metodologii PROPS
* Inicjowanie, planowanie, wykonanie, kontrola i zamykanie projektu na podstawie standardu PMBoK PMI
* Akademia The George Washington University, obejmująca:
- Harmonogramowanie i kontrola kosztów
- Zarządzanie ryzykiem
- Jakość dla kierowników projektu
- Zdolności negocjacyjne dla kierowników projektu
* MS Project 2007 kurs zaawansowany
* ITIL® V3 Foundation Examination
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Strategy Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Design Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Transition Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Operation Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Continual Service Improvement Certificate
* Osobiste podejście w delegowaniu
* Nastawienie, emocje i coaching
* Kurs szybkiego czytania ze zrozumieniem
* Wystąpienia publiczne
* Doskonalenie zdolności prezentacji i komunikacji
* Zarządzanie projektami według metodologii PROPS
* Inicjowanie, planowanie, wykonanie, kontrola i zamykanie projektu na podstawie standardu PMBoK PMI
* Akademia The George Washington University, obejmująca:
- Harmonogramowanie i kontrola kosztów
- Zarządzanie ryzykiem
- Jakość dla kierowników projektu
- Zdolności negocjacyjne dla kierowników projektu
* MS Project 2007 kurs zaawansowany
* ITIL® V3 Foundation Examination
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Strategy Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Design Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Transition Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Operation Certificate
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Continual Service Improvement Certificate
* Osobiste podejście w delegowaniu
* Nastawienie, emocje i coaching
* Kurs szybkiego czytania ze zrozumieniem
* Wystąpienia publiczne
* Doskonalenie zdolności prezentacji i komunikacji
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
* Rajdy rowerowe na orientację
* Narty biegowe i alpejskie
* Zarządzanie strategiczne
* Zarządzanie usługami informatycznymi
* Narty biegowe i alpejskie
* Zarządzanie strategiczne
* Zarządzanie usługami informatycznymi
Organizacje
* Project Management Institute Poland Chapter
* Toastmasters
* Toastmasters
Inne
Ekspert w ITIL, PMBoK, RUP, PROPS, SDLC, Agile, Scrum, Parallel development, Waterfall, zarządzanie jakością, zarządzanie ryzykiem, EVM, ROI, TOC, SWOT.
Telefon komórkowy +48 721 70 71 70
Telefon komórkowy +48 721 70 71 70
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o