Umiejętności
media eletroniczne
Zarządzanie logistyczne
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
SPC
Doświadczenie zawodowe
Marketing and Sales Manager
- Nawiązanie, podtrzymanie dobrych relacji z mediami
- Realizacja codziennych zadać związanych z działaniem działu marketingu, sprzedaży oraz PR
- Organizacja eventów, spotkań, konferencji prasowych w restauracjach.
- Kreowanie nowych pomysłów na działania
- Promowanie sieci restauracji w mediach
- Negocjowanie umów z ważnymi dostawcami
- Realizacja codziennych zadać związanych z działaniem działu marketingu, sprzedaży oraz PR
- Organizacja eventów, spotkań, konferencji prasowych w restauracjach.
- Kreowanie nowych pomysłów na działania
- Promowanie sieci restauracji w mediach
- Negocjowanie umów z ważnymi dostawcami
Head of Sales Solution
• Sprawne funkcjonowanie pod względem organizacyjnym i merytorycznym podległego zespołu
• Realizacja całorocznego budżetu reklamowego podległych tytułów
• Realizacja innych celów wyznaczonych przez Dyrektora Reklamy
• Dotrzymywanie terminów realizacji zadań własnych podległego zespołu
• Płynne przekazywanie i koordynacja obowiązków między pracownikami w razie ich nieobecności
• Komunikacja zespołu z innymi działami z Grupy BURDA (np. z redakcjami, działem produkcji, marketingiem) niezbędną do realizacji powierzonych zadań
• Kreowanie strategii reklamowej teamu (polityka cenowo-rabatowa, promocje, nowe formy reklamy) w celu zrealizowania całorocznego planu sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów
• Wyznaczanie celów i planów podległego zespołu w porozumieniu z dyrektorem Reklamy
• Nadzorowanie realizacji celów reklamowych
• Identyfikacja potencjałów poszczególnych Klientów.
• Promowanie tytułów wśród reklamodawców
• Monitorowanie rynku reklamowego, rynku klientów i potencjalnych Klientów
• Obsługiwanie rachunków reklamowych
• Systematyczne prowadzenie używanego przez firmę CRM
• Przedstawianie raportów wymaganych przez przełożonych
• Zapewnienie podległemu zespołowi niezbędnych „narzędzi” do sprzedaży powierzchni reklamowej:
• Opracowywanie i sprawdzanie dokumentów umożliwiających sprzedaż reklam (cennik, umowy, dane techniczne, kontrola konkurencji)
• Planowanie wraz z działem marketingu działań skierowanych do reklamodawców
• Planowanie, kreowanie i uaktualnianie oraz współpraca przy produkcji reklamowej tytułu
• Dbanie o wysoką jakość swojej pracy i pracy podległego zespołu
• Wykazywanie się kreatywnością, reagowanie na nowe trendy rynkowe
• Podnoszenie swoich kwalifikacji, udział w szkoleniach
• Realizacja całorocznego budżetu reklamowego podległych tytułów
• Realizacja innych celów wyznaczonych przez Dyrektora Reklamy
• Dotrzymywanie terminów realizacji zadań własnych podległego zespołu
• Płynne przekazywanie i koordynacja obowiązków między pracownikami w razie ich nieobecności
• Komunikacja zespołu z innymi działami z Grupy BURDA (np. z redakcjami, działem produkcji, marketingiem) niezbędną do realizacji powierzonych zadań
• Kreowanie strategii reklamowej teamu (polityka cenowo-rabatowa, promocje, nowe formy reklamy) w celu zrealizowania całorocznego planu sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów
• Wyznaczanie celów i planów podległego zespołu w porozumieniu z dyrektorem Reklamy
• Nadzorowanie realizacji celów reklamowych
• Identyfikacja potencjałów poszczególnych Klientów.
• Promowanie tytułów wśród reklamodawców
• Monitorowanie rynku reklamowego, rynku klientów i potencjalnych Klientów
• Obsługiwanie rachunków reklamowych
• Systematyczne prowadzenie używanego przez firmę CRM
• Przedstawianie raportów wymaganych przez przełożonych
• Zapewnienie podległemu zespołowi niezbędnych „narzędzi” do sprzedaży powierzchni reklamowej:
• Opracowywanie i sprawdzanie dokumentów umożliwiających sprzedaż reklam (cennik, umowy, dane techniczne, kontrola konkurencji)
• Planowanie wraz z działem marketingu działań skierowanych do reklamodawców
• Planowanie, kreowanie i uaktualnianie oraz współpraca przy produkcji reklamowej tytułu
• Dbanie o wysoką jakość swojej pracy i pracy podległego zespołu
• Wykazywanie się kreatywnością, reagowanie na nowe trendy rynkowe
• Podnoszenie swoich kwalifikacji, udział w szkoleniach
Dobre Rady Manager
Wydawnictwo Burda
• Utrzymywanie aktywnych relacji biznesowych z Klientami tytułów
• Pozyskiwanie nowych Klientów reklamowych
• Negocjowanie umów, rabatów i pakietów korporacyjnych z Klientami
• Współpraca z Domami Mediowymi oraz Agencjami PR
• Przygotowywanie i prezentacja ofert dopasowanych do potrzeb Klienta
• Tworzenie pakietowych propozycji niestandardowych form promocji
• Sprzedaż powierzchni reklamowych do w/w tytułów
• Aktywna współpraca z redakcjami tytułów
• Monitorowanie i analiza rynku prasy kobiecej pod względem reklamowym
• Przygotowywanie i prezentacja ofert
• Wsparcie i koordynacja projektów prowadzonych przez Head’a grupy
• Współpraca merytoryczna z redakcją oraz tytułami w ramach teamu i całego portfolio
• Sprzedaż powierzchni w pozostałych tytułach teamu
• Pozyskiwanie nowych Klientów reklamowych
• Negocjowanie umów, rabatów i pakietów korporacyjnych z Klientami
• Współpraca z Domami Mediowymi oraz Agencjami PR
• Przygotowywanie i prezentacja ofert dopasowanych do potrzeb Klienta
• Tworzenie pakietowych propozycji niestandardowych form promocji
• Sprzedaż powierzchni reklamowych do w/w tytułów
• Aktywna współpraca z redakcjami tytułów
• Monitorowanie i analiza rynku prasy kobiecej pod względem reklamowym
• Przygotowywanie i prezentacja ofert
• Wsparcie i koordynacja projektów prowadzonych przez Head’a grupy
• Współpraca merytoryczna z redakcją oraz tytułami w ramach teamu i całego portfolio
• Sprzedaż powierzchni w pozostałych tytułach teamu
Specjalista d/s promocji i reklamy
Wydawnictwo Burda Polska
• Sprzedaż powierzchni reklamowej do miesięczników Dobre Rady, Sól i Pieprz, Burda
• Pozyskiwanie nowych Klientów reklamowych
• Przygotowywanie i prezentacja ofert
• Współpraca z Domami Mediowymi oraz Agencjami PR, bezpośrednimi Klientami
• Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
• Monitorowanie oraz analiza rynku reklamowego
• Współpraca merytoryczna z redakcją oraz tytułami w ramach teamu i całego portfolio
• Pozyskiwanie nowych Klientów reklamowych
• Przygotowywanie i prezentacja ofert
• Współpraca z Domami Mediowymi oraz Agencjami PR, bezpośrednimi Klientami
• Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
• Monitorowanie oraz analiza rynku reklamowego
• Współpraca merytoryczna z redakcją oraz tytułami w ramach teamu i całego portfolio
Senior Account Executive, Account Manager, New Business Manager
• Pełna obsługa, druk, cały BTL, Internet, merchandising, PR, targowa firmy Nokia
• Cały BTL dla Skarbiec – Emerytura
• Obsługa BTL marek Gillette, Braun,
• Podtrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi Klientami
• Obsługa specjalnych projektów dla Master Foods
• Poszukiwanie nowych Klientów,
• Udział w przetargach
• Przygotowanie materiałów, prezentacji do przetargów. Współpraca z kreacją, dyr. Kreatywnym, copywriterami, studiem DTP i działem strategicznym
• Negocjacje zadaniowe, półroczne, roczne z Klientami.
• Cały BTL dla Skarbiec – Emerytura
• Obsługa BTL marek Gillette, Braun,
• Podtrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi Klientami
• Obsługa specjalnych projektów dla Master Foods
• Poszukiwanie nowych Klientów,
• Udział w przetargach
• Przygotowanie materiałów, prezentacji do przetargów. Współpraca z kreacją, dyr. Kreatywnym, copywriterami, studiem DTP i działem strategicznym
• Negocjacje zadaniowe, półroczne, roczne z Klientami.
Szkolenia i kursy
Kurs na maklera
Kurs na Doradcę Inwestycyjnego
Kurs j. angielskiego Callan School – Londyn
Norman Benett Certyfikaty – “Planowanie i organizacja pracy”
„Negocjacje”
„Techniki sprzedaży”
„Warsztaty sprzedażowo- negocjacyjne”
„Umiejętności menadżerskie”
„Coaching”
Kurs na Doradcę Inwestycyjnego
Kurs j. angielskiego Callan School – Londyn
Norman Benett Certyfikaty – “Planowanie i organizacja pracy”
„Negocjacje”
„Techniki sprzedaży”
„Warsztaty sprzedażowo- negocjacyjne”
„Umiejętności menadżerskie”
„Coaching”
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
muzyka,dobra książka,public relations,prasa kobieca
media.
media.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Największy EVENT w Polsce!!!
Dla osób lubiących mocne wrażenia, sportowców ekstremalnych i wszystkich lubiących dobra zabawę. Dla fanów akrobatyki powietrznej, dziennikarzy i zapalonych fotografów.
My Vintage outlet komis
24 marca - otwarcie wyjatkowego miejsca - zapraszam do My Vintage - outlet, komis ul. Ludna 9 - w studiu foograficznym DeltaOne
NIERUCHOMOSCI WROCLAW
Grupa zrzeszajaca osoby ,ktorych interesuje zakup lub sprzedaz nieruchomosci , na terenie calej Polski
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Wygramy razem Euro
Grupa zrzesza osoby zainteresowane i biorące udział w konkursie "Wygramy razem Euro".