Doświadczenie zawodowe
Customer Service Team Manager
• Zapewnianie wydajności, efektywności i wysokiej jakości pracy zespołu
• Wprowadzanie procedur i nadzór nad ich wykonywaniem, zgodnością i aktualnością
• Organizowanie pracy zespołu i nadzór nad jej wykonywaniem
• Organizacja, koordynacja i nadzór nad projektem „Sales lead generation”
• Nadzór merytoryczny nad poprawnością udzielanych informacji
• Sporządzanie i analiza dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów operacyjnych
• Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa i firmy Klienta
• Monitorowanie zdalne oraz „side-by-side” pracy konsultantów oraz dostarczanie im informacji zwrotnej w celu poprawy jakości pracy
• Bieżący nadzór nad wynikami zespołowymi i indywidualnymi, egzekwowanie wyznaczonych celów oraz ich raportowanie
• Utrzymywanie kontaktów z firmą Klienta w bieżących sprawach dotyczących świadczonych usług
• Przyjmowanie i rozstrzyganie reklamacji, skarg i uwag zgłaszanych przez użytkowników oraz firmę Klienta dotyczących pracy zespołu
• Wprowadzanie procedur i nadzór nad ich wykonywaniem, zgodnością i aktualnością
• Organizowanie pracy zespołu i nadzór nad jej wykonywaniem
• Organizacja, koordynacja i nadzór nad projektem „Sales lead generation”
• Nadzór merytoryczny nad poprawnością udzielanych informacji
• Sporządzanie i analiza dziennych, tygodniowych oraz miesięcznych raportów operacyjnych
• Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa i firmy Klienta
• Monitorowanie zdalne oraz „side-by-side” pracy konsultantów oraz dostarczanie im informacji zwrotnej w celu poprawy jakości pracy
• Bieżący nadzór nad wynikami zespołowymi i indywidualnymi, egzekwowanie wyznaczonych celów oraz ich raportowanie
• Utrzymywanie kontaktów z firmą Klienta w bieżących sprawach dotyczących świadczonych usług
• Przyjmowanie i rozstrzyganie reklamacji, skarg i uwag zgłaszanych przez użytkowników oraz firmę Klienta dotyczących pracy zespołu
Microsoft Licensing Consultant & Subject Matter Expert for Microsoft Employees and Microsoft Partner
Berlitz GlobalNet Ltd
• Wsparcie pracowników Microsoft w zakresie rozwiązywania problemów klientów
• Doradztwo i pomoc w zakresie licencjonowania produktów firmy Microsoft dla dedykowanych partnerów
• Zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem obowiązujących standardów i wymogów
• Doradztwo i pomoc w zakresie licencjonowania produktów firmy Microsoft dla dedykowanych partnerów
• Zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem obowiązujących standardów i wymogów
Senior Customer Service Representative
Berlitz International
• Udzielanie informacji licencyjnych, handlowych i produktowych klientom indywidualnym, komercyjnym i partnerom w zakresie oprogramowania MS
• Przyjmowanie, rozwiązywanie oraz eskalowanie reklamacji
• Efektywne szukanie i przekazywanie optymalnych rozwiązań dla zgłaszanych zapytań i problemów
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi, komercyjnymi i partnerami handlowymi Microsoft
• Przyjmowanie, rozwiązywanie oraz eskalowanie reklamacji
• Efektywne szukanie i przekazywanie optymalnych rozwiązań dla zgłaszanych zapytań i problemów
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi, komercyjnymi i partnerami handlowymi Microsoft
Szkolenia i kursy
• Microsoft Office Sales Specialist
• Microsoft Windows Sales Specialist
• Microsoft Windows Licensing Specialist
• Microsoft Licensing Specialist
• Microsoft System Builder Licensing Specialist
• Conflict Management Training
• Microsoft Windows Sales Specialist
• Microsoft Windows Licensing Specialist
• Microsoft Licensing Specialist
• Microsoft System Builder Licensing Specialist
• Conflict Management Training
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Siatkówka, literatura rosyjska
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.