Balbina Łuczyk

Zastepca kierownika oddziału dolnośląskiego, Nestle Waters Polska

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Nestle Waters Polska
Zastepca kierownika oddziału dolnośląskiego
*kompleksowe zarządzanie oddziałem regionalnym
*zarządzanie działem operacyjnym na terenie woj. Dolnośląskiego
*zarządzanie sprzedażą (przedstawiciele handlowi, van seller ) do nowych i aktywnych klientów na terenie woj. Dolnośląskiego
*planowanie dystrybucji oraz pełna logistyka dostaw wody do 7000 aktywnych klientów
*osobista odpowiedzialność za wykonanie planów sprzedażowych dla oddziału ,oraz utrzymanie wskaźników operacyjnych na bardzo wysokim poziomie
*współpraca z podmiotami w sektorze B2C
*rekrutacja pracowników
Porta
Ogólnopolski Kierownik Sprzedazy d/s Sieci Handlowych
*zarządzanie strukturą handlową przedsiębiorstwa (handlowcy i przedstawiciele handlowi) na terenie Polski
*pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami strategicznymi
*opracowywanie, wdrażanie i realizacja planów sprzedaży dla działu handlowego
*opracowywanie, wdrażanie i realizacja planów sprzedaży dla kanału sieci handlowych
*prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla handlowców oraz przedstawicieli handlowych
*współpraca partnerami biznesowymi w segmencie B2B
*uczestnictwo w targach branżowych
*bieżąca analiza tendencji rynku w zakresie sprzedaży ,oraz działań konkurencji
*rekrutacja pracowników
Logo
Kierownik Transportu i Spedycjii
Steel Trans Connection
*Analiza rentowności i kosztów transportu
*Zarządzanie kontrakatmi na transport krajowy i zagraniczny
*Rozliczenie kontraktów
*Rozliczenie kierowców
Logo
Kierownik produkcjii,Kierownik Zaopatrzenia i Logistyki
TPC Computers
*Organizacja pracy na produkcji komputerów
*Organizacja transportu do 10 sklepów na terenie województwa Dolnośląskiego
*Nadzór nad dostepnością podzespołów do produkcji ,włacznie z zakupem podzespołów
*Negocjacje warunków zakupowych oraz sprzedażowych na cały asortyment
*Nadzór i reprezentowanie firmy w czasie nieobecnosci własciciela
Incom S.A.
Kierownik Serwisu i Działu Obsługi klienta
*Nadzór nad zespołem pracowników serwisu
*Nadzór i analiza kosztów serwisu
*Rozliczenie podzespołow z dostawcami zagranicznymi
*Negocjacja warunków serwisu z klientami

Szkolenia i kursy

Szkolenia:

*Zarzadzanie sprzedażą
*Wizerunek przedsiębiorstwa

Edukacja

Logo
Ekonomika i Organizacja przedsiebiorstw ,specjalizacja handel zagraniczny, licencjackie
Studium Edukacji Ekonomicznej

Zainteresowania

Żeglarstwo,zwierzęta

Grupy

Właściciele Kotów
Właściciele Kotów
Chcesz podzielić się doświadczeniami ze swoim pupilem?