Artur Szyca

Regionalny trener sprzedaży, Redan SA

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Keying Klucz (do zamka) Managing Key Accounts Negocjacje Public Relations Publikacje Sales Prawo jazdy kat B

Doświadczenie zawodowe

Redan SA
Regionalny kierownik sprzedaży - trener biznesu
- Przeprowadzanie szkoleń, coaching
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Rekrutacja pracowników, udział w assessment center
- Diagnoza oraz tworzenie i wprowadzanie standardów, procedur, struktur, mających zoptymalizować procesy
-Budowanie kompetencji sprzedażowych i sprawności operacyjnej
- Analiza wyników sprzedażowych, obiegu dokumentów towarowych
- Zarządzanie personelem przez kadrę kierowniczą
- Kontrola obiegu dokumentów towarowych
kadrowych, księgowych, stosowania procedur sprzedażowych i około sprzedażowych, prawidłowego i skutecznego stosowania rozwiązań technologicznych aktualnie stosowanych lub wprowadzanych
- Wprowadzenie projektu „Cykl wdrożeniowy Agenta Top Secret”
- Koordynacja otwarć sklepów od strony kadrowej i organizacyjnej
- Prowadzenie szkoleń sprzedażowych i organizacyjnych dla personelu salonów
- Planowanie, organizacja, motywacja podległych zespołów
ukierunkowana na realizację postawionych celów sprzedażowych
- Wdrażanie usprawnień organizacyjnych
- Organizacja pracy własnej: planowanie, raportowanie
Kamex II Sp z o.o.
Koordynator/ kierownik salonu
- Zarządzanie placówkami sieci w podległym regionie: ustalanie oraz realizacja celów sprzedażowych i kosztowych, kontrola, monitorowanie i rozliczanie działań w placówkach sprzedaży, budowanie zespołu w podległym regionie, dbałość o jakość klimatu organizacyjnego, rozwój Sieci oraz personelu.
Galeria Centrum sp z o.o.
Dyrektor Salonu/ Manager Sprzedazy
Realizacja standardów w zakresie:
- obsługi klienta
- VM
- polityki towarowej
- polityki sprzedażowej (analiza kluczowych dla funkcjonowania salonu współczynników handlowych)
- polityki kosztowej (maksymalizacja zysków, minimalizacja kosztów)
Logo
Kierownik salonu firmowego
Salon RESERVED Lpp S.A.
- Samodzielne prowadzenie salonu sprzedaży o powierzchni 1240m , organizacja pracy zespołu, odpowiedzialność za wyniki, jakość pracy grupy, mienie firmy
Realizacja standardów w zakresie:
- obsługi klienta
- VM
- polityki personalnej (budowanie i kształtowanie struktury pracowniczej dekoratorzy, sprzedawcy, pracownicy techniczni)
- polityki towarowej
- polityki sprzedażowej (analiza kluczowych dla funkcjonowania salonu współczynników handlowych)
- polityki kosztowej (maksymalizacja zysków, minimalizacja kosztów)
- Przeprowadzanie cyklicznej oceny pracy personelu salonu

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.